۹۱۰۶۰۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

حمیداوی: هرگز شکست را نمی‌پذیریم

مالک باشگاه شهرخودرو خراسان در پستی اینستاگرامی خواستار تلاش بیشتر بازیکنانش در بازی آینده برابر نفت مسجدسلیمان شد.

ورزش سه: پس از شکست شهرخودرو خراسان در واپسین ثانیه‌های دیدار با فولاد خوزستان، شوکی عجیب به اردوی رمی‌های ایران وارد شد که انتقادات یحیی گل‌محمدی از عملکرد تیمش در کنفرانس بعد از بازی، نشان از اوج نارضایتی کادر فنی این باشگاه از بازی تیم داشت. پس از پایان بازی نیز مجموعه تیم ترجیح را بر سکوت قرار دادند تا بدون حرف و حدیثی تمرینات خود برای حضور در دیدار بعدی را آغاز کنند، تا اینکه امروز، مالک شهرخودرو با نگارش پیامی، بازیکنانش را به بازگشتن ترغیب کرد.

حمیداوی که به دنبال این است تا باز هم جو همدلی و روحیه جنگندگی را به اردوی تیمش برگرداند به همین دلیل در پیام منتشر شده در در صفحه اجتماعی خود نوشت: "شکست‌ها پله‌های نردبان موفقیت هستند. کسی که از اولین شکست ناامید می‌شود، سزاوار کامیابی نیست. ما می‌توانیم ناکامی‌های کوچک را در پیمودن راه پر فرازو نشیب موفقیت قبول نمائیم و از آن سکویی بسازیم برای پرش بلندتر به سمت پیروزی اما هرگز شکست و دوباره تلاش نکردن را نخواهیم پذیرفت. تنها راهی که به انسان‌ها کمک می‌کند تا پیروز یک جنگ باشند استمرار در تلاش و اتحاد با قدرت ایمان و اراده راسخ بیش از پیش است.

همانگونه که در فصل پیش افتخار آسیایی شدن را برای اولین‌بار در استان خراسان به ارمغان آوردیم بی‌شک با امید به حضرت حق و عنایت خاصه امام مهربانی‌ها امسال نیز شهر خودرو افتخاری بی‌سابقه را برای فوتبال شهر مشهد رقم خواهد زد پس برای اثبات موفقیت‌هایمان به مسجدسلیمان خواهیم رفت و دل‌هایمان را از دور و نزدیک با بازیکنان غیور مرد تیم عزیزمان پیوند می‌زنیم.

با قدرت تا بی‌نهایت با شهر خودرو از شهر امام رضا تا تمام آسیا. پس به‌خاطر خواهیم داشت اتحاد ، همدلی و تلاش رمز موفقیت خواهد بود و لاغیر.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمیداوی جون لطفا 3 امتیاز برا پرسپولیس کنار بگذار بعدش بازیکناتا را تهییج کن . مرسی از همکاری شما

    • شروین یوسفی ازاهواز

      کاش واسه تیم های خوزستانی هم تعصب داشتید اقای حمیداوی انگاری میخوای بری جنگ همش ازجنگ حرف میزنی اینقدر به خوتون غره نباشید توی میسلیمان هم باید ۳امتیاز تقدیم کنی چون تاتار باج بده نیست خیالت راحت باشه تعصب داره وغیرت

    • حام

      حمیداوی خودش اهوازی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج