۹۱۰۶۱۵
۲۹ نظر
۵۰۰۳
۲۹ نظر
۵۰۰۳
پ

خط و نشان رییس کمیته انضباطی برای متخلفان دربی

رییس کمیته انضباطی: بازیکنان و مربیانی که در دربی بودند باعث می‌شوند که حتماً ما نگاه ویژه‌ای به این بازی داشته باشیم و شدیدترین تنبیهات را لحاظ خواهیم کرد.

ورزش سه: اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته در گفت و گو با اخبار شبکه سه سیما در خصوص آرای انضباطی صادر شده پس از شهرآورد ۹۰ گفت: آرایی که ما دادیم محرومیت تا اطلاع ثانوی بود و به بقیه هم هشدار دادیم.

تنبیهات ویژه‌ای برای متخلفان در نظر گرفته شده است و ما به صورت ویژه این بازی را بررسی می‌کنیم. امروز گزارش این بازی از مقامات رسمی به دست ما رسیده و در اولین فرصت و بعد از اینکه افراد از خود دفاع کردند رأی را صادر خواهیم کرد.

خط و نشان رییس کمیته انضباطی برای متخلفان دربی

وی درباره اینکه آیا متخلفان به کمیته انضباطی احضار می‌شوند، گفت: در برخی از موارد شاید لازم نباشد احضار شوند بلکه ما به آنها ابلاغ اخطاریه می‌دهیم و شاید هم لازم باشد بیایند و از خودشان دفاع کنند. برخی از اتفاقات در پخش مستقیم بازی قابل رؤیت بود و اگر لازم باشد نفرات را دعوت می‌کنیم تا از خودشان دفاع کنند.

حسن‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا تا آخر هفته آرای انضباطی شهرآورد 90 صادر خواهد شد یا نه، گفت: ابلاغ اخطاریه‌ها امروز تنظیم شد و اگر بتوانیم امضای آنها را بگیریم و اگر تا 48 ساعت آینده و طبق قانون فرصت دفاع برای متخلفان رعایت شود، می‌توانیم تا آخر هفته رأی را صادر کنیم اما اگر خیلی دیر شود و تاخیر داشته باشد تا یکی دو روز اول هفته آینده آرای کامل را رسانه‌ای خواهیم کرد.

رئیس کمیته انضباطی فوتبال در خصوص اینکه آرای صادر شده قاطع خواهد بود، گفت: از حالا به هواداران بگویم هیچ‌کدام از اتفاقات و رفتارهای این مسابقه را با سایر مسابقات مقایسه نکنند و به شدت برخورد می‌کنیم. چرا که این بازی پخش مستقیم در خارج دارد و آیینه فوتبال ایران است. بازیکنان و مربیانی که در آن حضور دارند با سایر بازی‌ها متفاوت هستند.

شاید برخی با مقاصدی این بازی‌ها را دنبال کنند. اگر بخواهیم آرای سایر تیم‌ها را با اعضای دو تیم استقلال و پرسپولیس صادر کنیم و تفاوت نداشته باشد که دیگر نمی‌توانیم کار را مدیریت کنیم و اگر مدیریت نشود دیگر لازم نیست رأی صادر شود.

اهمیت این بازی، بازیکنان و مربیانی که در دربی بودند باعث می‌شود که حتماً ما نگاه ویژه‌ای به این بازی داشته باشیم و شدیدترین تنبیهات را لحاظ خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منصف

      آخه اینها از فوتبال کشور چی میخوان ؟؟؟ امثال این آقا که تو عمرش پاش به توپ نخورده ، از کجا در فوتبال کشور پیداشون شده ، واقعا چقدر در جو این بازی سنگین قرار گرفتی که بفهمی بازیکن در اون جو وحشتناک چه حس و حالی داره ؟؟؟ خدا ورزش کشور رو از وجود این آدمها پاک بکنه انشاالله

      پاسخ ها

      • سعید رحیمی

        الهی آمین

    • بدون نام

      طرفدار تیم کیسه هستی که نتبجه را دادن. و قصد داری پرسپوليس را تارو مار کنی با این احکام

      چرا در مورد تراکتور محکم حکم ندادی و باطل کردی؟
      پول زنوزی کمک کرده به تخفیف

    • ناشناس

      اما اگر کسی اظهار ندامت اورا ببخشید.ندامت یک نوع تنبیه هست.آقای حسن زاده مردم شیرازمی فهمند.

    • مهدی عطا

      توخودت مایه ننگ هستی

    • بدون نام

      استقلال و پرسپولیس که با کاراشون زمینه ضربه زدن به خودشون و قهرمان کردن سپاهان رو فراهم می کنند

    • کاوه

      اتفاقا با خاطیان بازیهای قبلی در اصفهان و تبریز و اهواز که منشا آن ایران ستیزی بود باید برخورد میکردی حالا هم حرفت را قبول داشتم ولی نمیدونم دم خروس را قبول کنم یا قسم حضرت عباست را!!!!!

    • بدون نام

      تاج حسابی سفارش کرده پدر پرسپولیس را در بیاورید اقای حسن زاده مرد باش با این کارها نمیتوانید جام را به سپاهان دهید خدا جای حق نشسته مثلا تو قاضی هستی ببین چقدر ادم را به خار روابط حکم نا حق بهشون دادی

    • ایرانی اصل.

      اقای مثلاقاضی پس بنظرشمابازیهای پخش مستقیم بایدمجازات متخلفین شدیدترباشه چون درخارج ازکشورممکنه ابزاردست بعضیاقراربگیره اگه اینطوره وتومثلاعادلی پس چراتخلفات سپاهان وتراکتوراینطورهیجان زده ت نکرد.

    • خیابانی

      عامل آشوب یزدانی است همون کسی است که پارسال فراخوان حمله به بازیکنان پرسپولیس در اصفهان را به اراذل و اوباش داد و درنتیجه دو نفر کور شدند. هرچند کور واقعی کسانی بودند که با او برخورد نکردند بخاطر فدراسیون مافیایی تاج و امیر مافیا. حالا هم اومده توی تیم تهرانی و وحشی بازی در میاره. ولی من که میدونم شماها دنبال تضعیف تیمهای مردمی و حمایت از پولدارها که خوب خرج میکنند هستید.

    • بدون نام

      آقای حسن زاده مردم دوستدار قاضی هستن که طرفدار قانون و عدالت باشه و وقت رای دادن فقط و فقط عادلانه تصمیم بگیره . ولی افسوس که شما قاضی عادلی نیستی و باید همین دنیا و هم آخرت جوابگو اعمال و رفتارت باشی . من مخلص و عاشق مردم خوب و بافرهنگ تبریز و کل ترکهای هموطنم هستم . فصل قبل برخی هواداران تراکتور بدترین رفتار را انجام دادن و درگیری مسعود شجاعی با هوادار و سیلی زدن دژاگه در گوش هوادار ، با وجودی که کل دنیا مشاهده کردن شما بعد از حدود یکماه تصمیم گرفتی و رایی صادر کردی که واقعا ناعادلانه بود و یک توهین بزرگ به کل جامعه ورزشی و هواداران فوتبال بود

    • کیسه عروس آسیا

      بابا ببخیال!!! این برد ما خیلی وزارت ورزش و فدراسیون را سوزونده میدونیم میدونیم میدونیم.
      گفتم که کنعانی زاده بیاد پرسپولیس اونوقت نوکرای فدراسیونی کیسه بیکار نمی نشیننند.
      اصلا فکرش را نمی کردند که با داور خاص و سفارشی و حمایتهای بیدریغشون بازهم پرسپوایس ببره. اینها هزینه بازی مردانه در زمین فوتباله که باید پرداخت.

    • بدون نام

      من اول هوادار قانون هستم و بعد هوادار و عاشق پرسپولیس . از شما خواهش میکنم که وقتی بر مصنب قضاوت نشستی فارغ از رنگ و قومیت و دین و مذهب ، عادلانه قضاوت کنی و با متخلفان بشدت برخورد کنی . اما بهترین قاضی مردم هستن و شخص شما با این بیعدالتیها مردم را کلا نسبت به قانون و عدالت بدبین میکنی

    • am

      برو عمو تو و کمیتت فقط واسه سرخابی ها شاخیید واسه تراکتور و اصفهانیها مردید .

    • بدون نام

      آقای حسن زاده دنیا دار مکافاته و از خشم الهی بترس و بخاطر نفوذ و ثروت برخی عدالت را نابود نکن

    • بدون نام

      فدراسیون طرفدار تیم سپاهان. قبل بازی با سپاهان بازیکنان پرسپولیس را محروم می کند. آقای حسن زاده چه دلیلی برای محرومیت پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان دارد. غیر از کمک به تیم سپاهان! !! آقای حسن زاده چه طوری هست که شما تخلفات بازی های تراکتور و سپاهان را نمی بینید و تمام احکامتان بر علیه پرسپولیس و استقلال هست. اگر کمی از قضاوت سرتان شود باید بدانید که تخلف در هر بازی تخلف هست و فرقی ندارد که در چه بازی و یا برای چه تیمی روی دهد. لطفا کمی دروس تخصصی قضاوت را دوباره مطالعه و مرور کنید تا خدای نکرده حق الناسی بر گردن شما نباشد که برای هر حکمی که صادر می کنید اون دنیا باید جواب بدهید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش این که قاضی نیست حکم را تاج میدهد ایشان اعلام میکند

    • PS

      قلکتو معلومه دیگه ازاین جاها پرمیکنی ازشهرداری بدتر تو

    • بدون نام

      خخخخ
      خدایی این قیافش بیشتر به قصاب می خوره

    • لنگی

      با لنگ کاری نداره طرفش اس اس هست

    • بدون نام

      استقلالی ها منتظر محرومیت باشن نه تیم حکومتی سفارشی

    • بدون نام

      ریس بشه سرنوشت پرسپولیس و استقلال از این بهتر نمیشه و خدا چه کسانی را مسول این ملت کرده

    • بدون نام

      چشماتونو خوب باز کنید تمام بازی خوب ببینید شماره ۲۲ استقلال در نره .....به قدری خشن بازی میکرد که حتی هم تیمی اش در امان نبودن
      همون که پارسال سپاهان بازی میکرد
      همون که پارسال سپاهان گل به خودی زد
      همون که تماشاگر پرسپولیس رو پارسال تهدید کرد
      همون که اسمش : یزدا.......
      اسمش رو نبردم معروف نشه......

    • کامران

      رحمتی محروم یزدانی محروم کریمی محروم وریا محروم دانشگر محروم.
      بازیکنان تیم حکومتی عذرخواهی کردند بخشش!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میزنی داداش رحمتی روازکجات درآوردی

    • بدون نام

      ابلاغ آرا برای تیم خاص بماند بعد.
      و اما بر ای تبم استقلال سریعتر.

    • سعید رحیمی

      یهویی چیشد ک طرفدارای تراکتور با اونهمه فحاشی بخشیدن،واقعا مسخره بازیه

    • بدون نام

      از این به بعد بازی های سپاهان رو خوب آنالیز کنید
      کاشف بعمل آمده در محفل خصوصی روئسا قهرمانی سپاهان مد نظر بوده و به اتفاق به موافقت رسیده
      مردم ....حتما داوری های سپاهان رو بررسی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای حسن زاده شما که دم از عدالت میزنی فقط شعار میدی با توجه به ملاحظاتی که برای تراکتور و سپاهان و استقلال داری ومخصوصا سپاهان ایا برای تیمهای دیگر داری و باعجله و دستپاچگی بعد از بازی دربی ۹۰ حکم صادر میکنید این چه معنایی داره .بازیکنی که در بازی سپاهان پرسپولیس فحاشی میکنه و از رسانه ملی به خوبی اشگار بود وهمچنین در بازی دربی با حرکات زشت وزننده و فحاشی هیچ عکس العملی نشان ندادید ما که اینجور عدالتی را در کوزه هیچ عطاری ندیده بودیم پس خواهشا عدالت را به مسخره نگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج