جاباما
۹۱۰۶۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش ترامپ به درخواست‌ها برای استیضاحش

رئیس‌جمهور آمریکا به درخواست‌های جدید برای استیضاح او در پی گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهور اوکراین واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز دوشنبه به تشدید درخواست‌ها برای استیضاح او به دلیل آنچه در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهور اوکراین گفته، واکنش نشان داد.

ترامپ روز دوشنبه در پاسخ به شدت گرفتن فشارها روی نمایندگان کنگره برای استیضاح او گفت: «گفت‌وگوی بی‌نقصی با رئیس‌جمهور اوکراین داشتیم. همه این را می‌دانند. این [بحث استیضاح] باز هم ماجرای ساحره‌گیری‌های یک دموکرات است. آنها در ماجرای روسیه نتوانستند کاری کنند، در بحث رکود نتوانستند کاری کنند در همه چیزهای دیگر شکست خوردند، حالا این مسئله را پیش کشیده‌اند.»

واکنش ترامپ به درخواست‌ها برای استیضاحش

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند در روزهای گذشته، بعد از آنکه ترامپ گفت با رئیس‌جمهور اوکراین درباره «جو بایدن»، معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد فعلی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ حرف زده، صحبت از استیضاح او شدت گرفته است.

ترامپ روز یکشنبه به خبرنگاران گفت در گفت‌‌وگوی تلفنی روز ۲۵ جولای با رئیس‌جمهور اوکراین هم به او تبریک گفته و هم با او درباره فساد در این کشور شرق اروپا صحبت کرده است.

ترامپ گفت در این مکالمه تلفنی، به عنوان مثال، مسئله جو بایدن و پسرش را مطرح کرده که عضو هیئت مدیره یک شرکت گاز اوکراینی هستند.

رئیس‌جمهور آمریکا در این باره گفت: «ما نمی‌خواهیم آدم‌های کشور ما مثل جو بایدن و پسرش نقشی در ایجاد فساد موجود در اوکراین داشته باشند.»

اعتراف ترامپ به گفت‌وگو درباره این موضوع با رئیس‌جمهور اوکراین فشارها روی حزب دموکرات برای کلید زدن روند استیضاح علیه او را تشدید کرده است. حتی بعضی از سیاستمداران جمهوری‌خواه هم از ترامپ خواسته‌اند محتوای گفت‌وگوی خودش با رئیس‌جمهور اوکراین را علنی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج