جاباما
۹۱۰۶۴۳
۶۳ نظر
۵۰۱۰
۶۳ نظر
۵۰۱۰
پ

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

لیونل مسی و یورگن کلوپ به عنوان بهترین بازیکن و بهترین سرمربی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ انتخاب شدند.

خبرگزاری تسنیم: چهارمین مراسم سالانه انتخاب بهترین‌های سال فوتبال دنیا (THE BEST) این بار به میزبانی شهر میلان در سالن «تئوترو آلا اسکالا» برگزار و نفرات برتر هر بخش معرفی شدند.

در مهمترین بخش‌ها؛ لیونل مسی عنوان مرد سال فوتبال جهان را از آن خود کرد، یورگن کلوپ بهترین مربی و آلیسون نیز بهترین دروازه‌بان جهان شناخته شدند.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

اجرای این مراسم را رود گولیت هلندی، چهره سرشناس دنیای فوتبال و ایلاریا دی‌آمیکو مجری مشهور و همسر جان‌لوئیجی بوفون بر عهده داشتند.

لحظه به لحظه با مراسم بهترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ :

۲۳:۳۷ منتقد ترامپ، زن سال شد

سرانجام با انتخاب مگان راپینو، مهاجم تیم ملی آمریکا و از منتقدان سرسخت رئیس جمهور این کشور، رونالد ترامپ به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال زنان، مراسم به پایان رسید.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

23:27 لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2019 فوتبال جهان انتخاب شد

جانی اینفانتینو که برای معرفی مرد سال روی سِن آمده بود، ابتدا در مورد پدیده نژادپرستی در فوتبال و لزوم برخورد با آن برای حضار صحبت کرد و در ادامه جایزه بهترین بازیکن سال را به لیونل مسی اهدا کرد. به این ترتیب مسی در چهارمین دوره مراسم THE BEST برای اولین بار این جایزه را کسب کرد.

در ۳ دوره قبلی، ۲ بار رونالدو و یک بار مودریچ این جایزه را به دست آوردند، البته مسی برای ششمین بار جایزه مرد سال دنیا در شیوه‌های مختلف برگزاری مراسم را به دست آورد.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

لیونل مسی بعد از دریافت این جایزه گفت: "خیلی ممنونم. بدیهی است که ابتدا می خواهم از همه کسانی که تصمیم گرفتم من را انتخاب کنند تشکر می کنم. حقیقت این است که همیشه می گویم که برای من جوایز فردی یک موضوع ثانویه است و اول جوایز تیمی مهم است.

امشب یک شب ویژه برای من است. من خوش شانس هستم که همسرم آنجا نشسته و مهمتر از همه سه فرزند من اینجا هستند. این اولین باری است که آنها در اینجا هستند، تیاگو در مراسم قبلی حاضر بود اما آن موقع بسیار کوچک بود و چیزی را به یاد نمی آورد.

لذت بردن آنها از این لحظه اتفاقی بی نظیر و با ارزش است، آنها عاشق فوتبال هستند و به همین دلیل امروز یک روز خارق العاده است، دوباره باید بگویم که از همه متشکرم. "

۲۳:۲۰ تیم منتخب سال فوتبال مردان در سال ۲۰۱۹

دروازه بان: آلیسون بکر

مدافعان: سرخیو راموس- ویرژیل فن دایک- مارسلو- ماتیس دی لیخت

هافبک ها: لوکا مودریچ- ادن هازارد- فرانکی دی یونگ

مهاجمان: لیونل مسی- کریستیانو رونالدو- کیلیان امباپه

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

23:13 بهترین سرمربی زنان معرفی شد

جایزه بهترین مربی فوتبال بانوان با دستان ژوزه مورینیو به جیل الیز، سرمربی تیم ملی آمریکا اهدا شد.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

۲۳:۰۶ آلیسون؛ بهترین دروازه‌بان

مارتا، ستاره فوتبال برزیل جایزه بهترین دروازه‌بان سال فوتبال مردان را به آلیسون بکر، سنگربان برزیلی لیورپول اهدا کرد.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

آلیسون بکر بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین دروازه بان جهان گفت: از دریافت این جایزه بسیار خوشحالم. این جایزه نشان دهنده آن چیزی است که من در تمام زندگی برای آن تلاش کردم. می خواهم از همسرم، خانواده ام و فرزندانم تشکر کنم و آنها به من کمک کردند تا به اینجا برسم.

حرفی برای گفتن ندارم و دریافت این جایزه از مارتا افتخار بزرگی به شمار می آید زیرا او ملکه برزیل است. شما باید رویاهایتان را دنبال کنید. من از هیچ چیز به اینجا رسیدم، می دانستم که می توانم به رویاهایم دست یابم و حالا آرزوهای خود را برآورده کرده ام.

22:58 ترکیب تیم منتخب سال زنان اعلام شد

ساری فن‌فینندال، لوسی برونز، مارتا، الکس مورگان، مگان راپینو، نیلا فیشر، کِلی اوهارا، وندی رنار، جولی اِرتز، آماندین آنری و رُز لاول، اولین تیم منتخب سال فوتبال زنان را تشکیل دادند.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

۲۲:۴۲ عنوان بازی جوانمردانه به بیِلسا و بازیکنان لیدزیونایتد رسید

خاویر زانتی، اسطوره اینتر جایزه بازی جوانمردانه را به مارچلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی لیدزیونایتد و همچنین بازیکنان این تیم داد. به جای او که در مراسم غایب بود، دستیارش روی سن رفت و پیغامش را برای حضار خواند.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

22:41: فن‌فینندال بهترین دروازه‌بان زن شد

ساری فن‌فینندال، سنگربان هلندی تیم بانوان آرسنال بهترین دروازه‌بان زن سال شد و جایزه‌اش را دریافت کرد.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

۲۲:۳۱ جایزه بهترین هوادار در دستان مادر فداکار

سیلویا گرکو، هواداری که در تمام بازی‌های تیمش فرزند نابینایش را از جریان رقابت در استادیوم مطلع می‌کرد، عنوان جایزه هوادار سال را کسب کرد.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

22:28 جایزه پوشکاش به مهاجم مجارستانی رسید

دنیل ژوری از مجارستان برنده جایزه پوشکاش (بهترین گل سال) شد. گل او در لباس دبرسن به فرانس واروش بالاتر از گل مسی به بتیس عنوان زیباترین گل سال را به دست آورد.

22:22 کلوپ بهترین مربی شد

یورگن کلوپ به عنوان سرمربی برتر در بخش مردان انتخاب شد. او همراه لیورپول به مقام قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. رقبای کلوپ در این بخش گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و پوچتینو سرمربی تاتنهام بودند.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

یورگن کلوپ بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین سرمربی سال گفت: این جایزه ارزش زیادی دارد و من نمی دانم چه باید بگویم. من باید از خیلی ها تشکر کنم، اول از خانواده ام، چه کسی چنین چیزی را چهار سال پیش تصور می کرد. تیم پوچتینو نیز به فینال رسید و فقط یک بازی اختلاف ما بود.

همچنین باید از پپ گواردیولا و تیمم تشکر می کنم. من یک تیم باورنکردنی دارم. به عنوان یک مربی شما فقط می توانید به اندازه تیم خود خوب باشید.

من بسیار افتخار می کنم که مربی این بازیکنان هستم. اما من اینجا هستم زیرا بسیاری از مردم به من رای داده اند، اما افرادی هستند که امکانات ما و فرصت خوب زندگی کردن را مثل ما را ندارند. من عضو گروهی خانوادگی به نام "رفت و آمد خانوادگی" شده ام؛ ابتکاری برای بهبود زندگی افراد. می توانید به گوگل بروید و این گروه را جستجو کنید"

۲۲:۲۰: دنیل زوری برنده جایزه بهترین گل سال فیفا (پوشکاش) شد

دنیل ژوری از مجارستان برنده جایزه پوشکاش (بهترین گل سال) شد. گل او در لباس دبرسن به فرانس واروش بالاتر از گل مسی به بتیس عنوان زیباترین گل سال را به دست آورد.

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

22:00 آغاز مراسم

مراسم انتخاب بهترین‌های سال فیفا با حضور اهالی دنیای فوتبال آغاز شد.

محل برگزاری مراسم بهترین های فیفا در میلان

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

نگاهی گذرا به عملکرد فنی ویرژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رو چ حسابی اخه؟ فقط گل؟

      پاسخ ها

      • بدون موضوع

        ن فقط گل بلکه گلدون ها را هم حساب کردند

      • بدون نام

        رو همون حسابی که به پنالدو سال های پیش دادن

      • ميرزا کوچک خان

        راي گيري،بوده هرکي هرچي دلش خواسته راي داده کلا هم که همه عشق اسپانيان

      • ميرزا کوچک خان

        راي گيري،بوده هرکي هرچي دلش خواسته راي داده کلا هم که همه عشق اسپانيان

      • بدون نام

        مسلما حق فاندایک بود

      • بدون نام

        اینجا حق خوری و لابی گری معلوم شده .چون اقتصاد پنتلسلونا قوی تر از کل اسپانیاست یاغی های کاتلان تونستند با لابی گری و راند خوری به دستاورد دست پیدا کنند هه رای های خریده شده اشکال نداره بزارید حالشو ببره اولیش بود هه

    • بدون نام

      پنالدو کدوم سوراخ موشی قایم شده بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داشته گریه میکرده

      • وو

        قایم نشده بود داشت داشت رکورد علی دایی میشکست

    • احمد حیدری

      به خاطر کامبکی که لیورپول خورده بود و بدترین بازیکنه زمین لقب گرفت حقش بود لعنت به این فیفا که گل زدن به خرانادا و گرانادا و ایبار رو ملاک بهترین بودن می دونه گل تو الکلاسیکو هم رفت و برگشت نرده بود او ن طرف کریس با اولین سال حضور در یوه بهترین بازیکنه سری آ شد هم لیگ رو گرفت و سوپر جام ایتالیا رو مقابل اینتر درو کرد و هم هلند و فن دایک رو حذف کرد کرد و قهرمان جام ملت ها شد

      پاسخ ها

      • فرهاد

        مسی در لالیگا سی و شش گل زد و بهترین گلزن پنج لیگ معتبر شد،همزمان بهترین پاسور لالیگا شد با چهارده پاس گل،با بارسا به فینال جام حذفی اسپانیا رسید،در لیگ قهرمانان دوازده گل زد و با بارسا به نیمه نهایی رسید والبته اگر مدافعان ضعیف بارسا بهتر عمل میکردن و دوگل زیبای مسی مقابل لیورپول را در بازی رفت پرپر نمیکردن قهرمانیش حتمی بود،هر چند میگن در تیم ملی ضعیفه،ولی مسی بهترین گلزن تاریخ آرژانتین هم هست و با این تیم سوم شد،مستحق تر ین کس به این جایزه خود مسی است و لا غیر

      • بدون نام

        کریس کدوم پست تو یوونتوس و سری آ بازی میکنه؟؟؟ مهاجم، بعد حتی به عنوان بهترین مهاجم هم انتخابش نکردن، از آقای گلی ایتالیا تو سال پیش هم که چیزی نگم بهتره، قهرمان جام ملت ها؟؟؟؟؟ منظورت همون بازی های دوستانه اس که برای اولین سال واس اینکه یکم جدی تر بشه براش لیگ راه انداختن؟؟؟ خودتو به خواب نزن، آقای گل فصل قبل لیگ قهرمانان کی بود؟؟ آقای پاس گل؟ بیشترین دریبل؟ بیشترین خلق موقعیت؟؟؟ مسی

      • بدون نام

        مطمئنی فقط به خرانادا و گرانادا و ایبار گل زد؟؟؟ یکم بیشتر برو تحقیق کن، آقای گل اروپا شد ها، در ضمن نگید قهرمان اروپا، بگو قهرمان بازی های دوستانه اروپایی که امسال برای اولین بار برا بیشتر شدن جذابیتش براش لیگ تشکیل دادن

      • بدون نام

        چطور بازیکنی که پستش مهاجمه و تو پست خودش بعنوان بهترین مهاجم فصل ایتالیا انتخابش نمیکنن، نه آقای گل ایتالیا شده نه آقای پاس گل نه بیشترین دریبل نه خلق موقعیت نه هیچی، بعد بعنوان بهترین بازیکن سری آ انتخابش میکنن؟؟؟

    • بدون نام

      خاک تو سرشون .این عقب مونده شده بهترین . فن دایک بهترینننه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم از مسی به شدت بدم میاد هم از رونالدو
        هیچ کدوم شخصیت درست حسابی ندارن
        اینهمه بازیکن خوب تو دنیا هست سالهاست به این دوتا جایزه میدن! نمیدونم اصلا بازی بقیه رو هم میبینن یا نه!

      • بدون نام

        بسوز زغالی

      • بدون نام

        راس میگن کریس فن ها همه یه عده بچه مدرسه ای ان ها

      • بدون نام

        مگه مدرسه ها باز نشده؟؟؟ فردا نمیخای بری مدرسه؟

    • مهدی

      من نمیدونم اونجام هم پارتی بازیه،ملاک انتخاب چی بوده آخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه بگی آقای گل فصل پیش اروپا کی شد؟؟؟ پاس گل؟؟؟ بیشترین دریبل؟؟ بیشترین خلق موقعیت؟؟؟ نکنه توقع داشتی بدن به رونالدو؟ رونالدو حتی تو پست خودش که مهاجمه تو ایتالیا هم بعنوان بهترین مهاجم انتخاب نشد، حتی با پنالتی و دروازه خالی هاش آقای گل ایتالیا هم نشد، جالبه توقع دارین جایزه رو بدن به بازیکنی که حتی تو لیگ خودش هم هیچی نشده

      • بدون نام

        آقای گل اروپا، آقای گل لالیگا، بیشترین پاس گل اروپا و لالیگا، بیشترین خلق موقعیت، بیشترین دریبل موفق، اگه کمه تا بازم برات بگم

    • هادی

      تو همیشه بهترینی و رونالدو نفر دوم . عشق فقط کینگ مسی بزرگ که هر سال سزاوار توپ طلا هست ولی به دلایلی چند سالو بهش ندادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به دلیل نفوذ عمو پرز

    • بدون نام

      مسی واقعا حقش بود ،افرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق رونالدو بود

      • بدون نام

        به افتخارات رونالدو هم یه نگاه بندازید

      • ناشناس

        ظلم مضاعف.حق فن دایک بود

      • بدون نام

        چرا حق رونالدو بود؟؟ شما از افتخاراتش تو فصل گذشته چندتاشو بگو، رونالدو حتی تو ایتالیا نه بهترین مهاجم شد نه آقای گل، اگه منظورت قهرمانی با پرتقال تو بقول شما اروگاس که باید بگم اونا بازی های دوستانه اس که هر سال برگزار میشد منتهی امسال براش لیگ تشکیل دادن و اولین سال برگزاریش بود

    • علی

      بیشترین پاس گل بیشترین تاثیر گذاری وبیشترین گل
      درضمن جایزه فردیه اگه مبنا جام گرفتن باشه بهترین بازیکن جهان باشی و تو تیم لیدزیوناتید و یالچه بازی کنی هیچ موقع جایزه نخواهی برد

    • بدون نام

      عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی لئو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی لئو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • میلاد

      خوشحالم برای مسی تبریک به مسی وطرفداران بارسلونا❤❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی لئو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی لئو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • سعیدو

      نامردیه باید توپ طلا رو به جاش به فن دایک بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ذغالی، باز خوبه نگفتی بدن به رونالدو

    • بدون نام

      همین منتقد ترامپ،از دختر آبی صحبت کرد.چرا چیزی در این مورد نمینویسید؟

    • بدون نام

      این انتخاب ها با رای سرمربی و کاپیتان های تیم ملی انجام میشه خیلی هاشون سلیقه ای رای میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سالا قبل که دادن رونالدو از این حرفا نمیزدین

    • ارش

      حق به حقدار رسید توی سه سال قبل هم امارفردیش ازهمه بهتربود ولی الکی رای دادن به پنالدو ومودریچ

    • حام

      مسی حقش هست
      در گذشته رونالدو با رانت رئال مادرید انتخاب می شد

    • حام

      بعضی ها هر و از بر نمی تونند تشخیص بدن میان نظرهای آنچنانی می دهند
      مسی کاملا از رونالدو و ویرجی برتر و بهتره رونالدو تا الان هم با رانتخواری باشگاه رئال و پرز انتخاب شده است الان رونالدو کجاست چه کار مهمی انجام داده

    • بدون نام

      انصافا بازیکنه پاس گل دریبل گلزنی واقعا پاس گلهاش کل مهاجمای دنیا رو می ارزه واقعا مسی هر سال حقشه آدم لذت میبره بازیشو میبینه باهوش

    • بدون نام

      اخ جان مسی اسطوره است همه باید اینو قبول کنند مسی فوق ستاره س مبارکش باشه بعد از چند سال عدالت اجرا شد

    • بدون نام

      واقعا برید رای گیری رو نگاه کنید مسی تو سه تا رای یکیشو به رونالدو داده بعد رونالدو رای هاشو به هم تیمی هاش داده که جز ده نفر هم نبودن آخه یه انسان تو این سطح چقدر میتونه عقده ای و چرک باشه

    • سعید

      واقعا حق خوری میشه اون از پارسال که رونالدو با رئال قهرمان اروپا شد با اون گلی که در تاریخ نظیر نداره بیش از 2 متر ارتفاع توپه و برگردون گل میکنه اونم به یووه که بهترین مدافعان جهان رو داره و اینقدر این گل سخت و زیباست که باعث تشویق طرفداران یووه میشه واینم از امسال که از لحاظ آماری رونالدو بهتر از مسی است

      مسی چیکار کرد تو تیم ملی آرژانتین ولی رونالدو عملکرد عالی در تیم ملی پرتقال داشته و با این تیم قهرمان اروپا شده .

      یه چیزی بهتون بگم من خودم طرفدار تیم ملی آرژانتینم ولی مسی رو یه ریال قبول ندارم چرا که اگه مثل مارادوناست و جادوگر فوتباله چرا نتونسته یه قهرمانی جام جهانی بیاره .

      بله بازیکن بزرگ و خوبیه ولی چند ساله افت کرده ولی رونالدو با اینکه 3سال از او بزرگتره و خوب سن هم تو فوتبال مهمه ولی از نظر بدنی هنوز رونالدو قوی و آماده هست و جواب میده ولی مسی به سن رونالدو برسه 3 سال دیگه هیچی نیست ضمن اینکه مسی ترسو هستش چرا که فقط در بارسلونا میتونه یکه تازی بکنه برای همینه که از اینجا تکون نمیخوره و به لیگ دیگه ای نمیره چون میدونه اگه از این تیم بره دیگه هیچ کاری نمیتونه بکنه مثل تیم ملیش اما رونالدو در 3 لیگ مختلف اروپا بازی کرده و هر 3 جا هم موفق بوده به این میگن بازیکن .
      ضمنا رونالدو از لحاظ تیپ و استایل بدنی و اخلاق سرتر از مسی هستش .

      واقعا خاک بر سرشون با این ملاک انتخابشون اصلا حقش نیست مسی مفت مفت اَاَاَه

      لاآقل اگه امسال نمیخواستند به رونالدو بدند پارسال خیلی حقش بود تا الان این جوجه مفتی یکی جلو نیفته به نا حق .

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        آقا سعید احساساتی نشو ، اینکه رونالدو فوق العاده است حرفی نیست منتهی بدون تعصب مسی دیگه تکرار نخواهد شد !

    • بدون نام

      اونایی که میگن حق مسی نبوده فقط از رو تعصب میگن. :-)

    • بدون نام

      اخه رو چه حسابی انتظار دارین رونالدو بشه بهترین جهان
      وقتی کینگ مسی‌
      هست
      طبق آمار مسی‌بهترینه
      پس اعتراض نباشه
      درضمن بازیکنی هم گل میزنه هم پاس میده که نسی تو این زمینه بهتره پس طبیعیه که مسی برترین بازیکن جهان بشه
      هرکی میگه نه هم از حسودیه
      بترکه

    • بدون نام

      سلطان مسی

    • بدون نام

      خداییش مارسلو رو چه حسابی انتخاب کردند تو رئال که همش نیمکت نشین بود به تیم ملی برزیل برای کوپا آمریکا دعوت نشد

    • بدون نام

      چه عجب فیفا یبارم منطقی و بر اساس آمار فردی جایزه رو داد

    • سیا

      شخصیت مسی رو نگاه کنید: توی سه تا انتخابش نفر دوم رونالدو بوده ولی رونالدو توی سه انتخابش اسمی از مسی نبرده. علاوه بر آمار گل هاش و پاس گل هاش در سال گذشته و سبک بازیش بدون اینکه بخواد خودشو نشون بده و تک روی کنه، شخصیتی که داره یه چیز دیگه س. رونالدو یکی از بهترین بازیکنای تاریخه ولی نه در زمین و نه در خارج از زمین به پای مسی نمیرسه

    • عبدالرحمن

      او یک نابغه است ودیگر تکرار نخواهد شد و برای همه تاریخ بهترین است ممنون از داوران انگار خودم اول شدم!

    • بدون نام

      عششششششششششقی مسی

    • مرتضی

      جالبه مسی به رونالدو رای داده جزو 3 تا انتخابش بوده ولی رونالدو رفته به دلیخت رای داده ...اینجا شخصیت بزرگ معلوم میشه .دم فندایک گرم که مسی انتخاب اولش بوده و گفته مسی یه ابر ستارس با من نباید مقایسه شه بعد رونالدویه مغرور به دلیخت رای داده ...اسطوره فوتبال جهان با اختلاف فاحش فقط مسی

    • بدون نام

      مسییییییییییییی

    • محمد قاسمی

      فقط پادشاه مسی

    • بدون نام

      مسی اسطوووووووووره ایی تکرار نشدنیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!والسلاااااااااام.
      زنده باد لیونل مسییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      پنالدوی تجاوزی که خانواده اش معتاده و هفت هشت تا زن داره و به خاطر پول با پرز درگیر شد و رفت یووه پول مفت بگیره در حالی که پرز به کمک تیم سلطنت اسپانیا زغال مادرید برای پنالدو و مدریچ توپ طلا جمع میکرد
      وگرنه نه پنالدو به باد معده مسی میرسه نه پخریچ به پای ژاوی و اینیستا

    • بدون نام

      جونم مسی عشقم مسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج