۹۱۰۶۸۸
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

نیکبخت: فتحی همین امروز باید از استقلال برود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فتحی همین امروز باید از استقلال برود تا شرایط این تیم سروسامان بگیرد؛ باشگاه استقلال باید به مدیرانی فوتبالی سپرده شود تا آن را به روزهای اوجش برگردانند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فتحی همین امروز باید از استقلال برود تا شرایط این تیم سروسامان بگیرد؛ باشگاه استقلال باید به مدیرانی فوتبالی سپرده شود تا آن را به روزهای اوجش برگردانند.

«علیرضا واحدی‌نیکبخت» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: به خاطر نتایج استقلال اعصابمان بهم ریخته است. از دیشب که شهرآورد تمام شده، حالم خوب نیست و حتی زیر سِرم رفتم.

نیکبخت: فتحی همین امروز باید از استقلال برود

وی افزود: «امیرحسین فتحی» نقش مهم در ناکامی‌های استقلال دارد؛ مدیریت استقلال ضعیف است و او نشان داده که نمی‌تواند این سمت را عهده‌دار باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فتحی همین امروز باید از استقلال برود تا شرایط این تیم سروسامان بگیرد؛ باشگاه استقلال باید به مدیرانی فوتبالی سپرده شود تا این تیم را به روزهای اوجش برگردانند. با این مدیریت ناکامی‌های استقلال ادامه خواهد داشت.

نیکبخت تصریح کرد: این درست است که بازیکنان در هنگام شکست مقصر هستند اما استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته‌ است و آن‌ها احتیاج به زمان دارند تا با یکدیگر به هماهنگی برسند.

وی تاکید کرد: استراماچونی بینوا با این مدیران در استقلال چه می‌کشد؟! نباید او را مقصر قلمداد کنیم، چه انتظاری از او باید داشته باشیم وقتی تیمی ‌را تحویل گرفت که نسبت به گذشته ۸۰ درصد آن تغییر پیدا کرده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: متاسفانه من حرف‌هایی را در مصاحبه‌هایم می‌زنم که برخی‌ها آن‌ها را تحریف کرده و هر جور دلشان می‌خواهد منتشر میکنند و می‌خواهند مرا رودروی هواداران قراد دهند؛ من استقلالی هستم و دلم برای تیم محبوبم می‌سوزد. هواداران استقلال چه گناهی کرده‌اند که باید اینقدر شاهد ناکامی تیم محبوب‌شان باشند؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      یادته جلو دوربین گفتی که گفته من استقلالی هستم....من ی پرسپولییسی تیرم ای آفتاب پرست

      پاسخ ها

      • بهزاد از کانادا

        کار مدیر عامل خرج کردنه که فتحی کرد.اینکه طرفدارها عجولن باعث اخراج مربی میشن و هر مربی بازیکن های خودشو میخواد ویه سری ها رو نمیخواد به مدیر چه ربطی داره استقلال سه ساله بهترین بازیکن های ایرانو خریده .اول طرفدار باید صبور باشه تا به یه ثبات برسه.

    • بدون نام

      برو گم شو اره تو فقط لیاقتت تیم کیسه است. تو اگر به تیم کیسه تعصب داشتید که به تیم سرورت ارتش سرخ نمی آمدید. پس زیاد واق واق نکن وبا این کلمات مسخره که زیر سرم رفتم برای طرفداران ابله وبیشعور کیسه پاچه خواری نکن. خیالت راحت آنها هم تورا خوب شناختن وبرای پشیزی قائل نیستند. خیلی بدبختی که هیچ کس تحویلت نمیگیرد.

    • aph

      آقای نیک بخت عزیز .تو بهتر ه. بری ،.با ضد و نقیض گویی هایت.! بری کثافت های گذشته ات را پا ک کنی ! و کمتر با احساسات هوادار ان.حقیقی و پاک دل و صادق اس اس ، جهت مطرح شدن بازی کنی ، ، ما را بخیر و شما را به سلامت ، اس اس,دو ستاره روزی بدون شما که زندگی تان از اس اس و حمایت بی شیله و پیله هواداران، صاف و صادق است و آویزان به هیچ گروه و لیدر و باند ، و غیره .....نیستند، و شب و روز با عشق اس اس زندگی کرده و و در خواب وخیال..و رویا به امید برد و موفقیت اس اس کبیر زنده اند .و ...... .
      !

      پاسخ ها

      • محمد

        به غیر از دو ستاره کذایی دیگه چی دارین؟ حتما" میخواین بگین قهرمانی دسته سوم!!خخخخخخ

    • بدون نام

      خودت تو دربی به استقلال گل زدی زیر سرم نرفتی؟

    • بدون نام

      کسی از تو نظر نخواست تو اگه استقلالی بودی به پرسپولیس نمیرفتی حالا اومدی که بگی آره منم استقلالی هستم

    • بدون نام

      عیبی نداره خواهر،تو زیاد حرص نخور شیرت خشک میشه

    • بدون نام

      یادت رفته که جلوی اون همه تماشاگر توی استادیوم گفتی که همه اشتباه میکنن که میگن من استقلالیم من پرسپولیسیه دو اتیشه هستم

    • مسعود. الف

      امروز صبح بره یا بعدازظهر، جیگر!

    • مسعود. الف

      امروز صبح بره یا بعدازظهر، جیگر!

    • احسان

      این انگار یادش رفته تو دربی ب کیسه کشا گ زد و ی ساعت هم خوشحالی کرد، رو چ حسابی میگه کیسه کشه؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا بریز جایکه می سوزه نیکی سرور هر چی لنگیه

    • بدون نام

      نیکبخت هم مثل عابدزاده هیچ تقصری نداشت که رفت لنگ فقط فقط به خاطر مدیریت بیشرف اون موقها بود که اینا رفتن لنگ،اولیایی بیشرف و قریب اینا مقصرن
      عابدزاده هنوز هم ی استقلالیه،خدا از اولیایی نگذره به حق پنج تن،الان هم حرفای نیکبخت کاملا درسته تا فتحی گورشو گم نکنه استقلال از ابن هم بدتر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج