۹۱۰۶۸۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پلمب مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در قم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم با اشاره به وصول شکایت مردمی و پلمپ دندان‌سازی و دندانپزشکی غیرقانونی، از مصادره مهر یکی از دندان‌پزشکان استان و تحویل به سازمان نظام پزشکی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: محمود پرهام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در راستای ارتقای کیفی و کمی در رسیدگی به فعالیت‌های افراد غیرمجاز و مداخله‌گر در امور دندانپزشکی و پزشکی، بازرسی‌های منظم و رسیدگی به گزارشات مردمی در دستور کار جدی قرار دارد، اظهار داشت: صبح امروز محل فعالیت فرد فاقد مدرک و صلاحیت در دندان‌سازی و دندانپزشکی با دستور مقام محترم قضایی و با حضور نیروی انتظامی پلمپ گردید.

وی با اشاره به وصول شکایت مردمی نسبت به این محل، از تعدد این نوع پلمپ‌ها خبر داد و تصریح کرد: در محل این دندان‌سازی و دندانپزشکی غیرقانونی، مهر یکی از دندان‌پزشکان استان مصادره و به سازمان نظام پزشکی تحویل گردید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم با تأکید بر اینکه شهروندان باید دقت و مراقبت بیشتری داشته باشند و هرگونه رفتار پزشکی مشکوک یا تخلف احتمالی را با سامانه ۱۹۰ در میان گذارند، یادآور شد: این قبیل افراد نه دارای مطب هستند و نه در درمانگاه حضور دارند و به‌صورت غیرقانونی طبابت می‌کنند که عموماً با گزارش مردمی و بازدیدهای مستمر شناسایی می‌شوند.

پرهام همچنین با اشاره به بازدید سرزده از یک مرکز جراحی محدود استان همراه با تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی قم، افزود: ضمن بازرسی از کلیه بخش‌ها و اتاق‌های عمل، بحث تعرفه‌ها موردبررسی قرار گرفت و چند مورد تخلف در محل مورد رسیدگی قرار گرفت که اخطار کتبی به این مرکز داده شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز جراحی محدود می‌توانند برخی جراحی‌ها را به‌صورت محدود و یا سرپایی انجام دهند و نهایتاً بیماران تا ۲۴ ساعت تحت مراقبت و بستری قرار دارند که هزینه‌های آن‌ها دارای نرخ‌گذاری مصوبی است که برخی متخصصان در مرکز یادشده، هزینه بیشتری از بیماران دریافت کرده بودند و خوشبختانه اقدامات لازم قانونی انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامان

      طرف تزریقاتیه مطب باز کرده با مجوز یه دکتر و استفاده از اسم اون دکتر در ازای دادن پول بهش چندساله داره فعالیت میکنه نسخه مینویسه خودشم خیلی قبول داره :)

    • بدون نام

      يه سري از دندانپزشكها در بالاي شهر تهران شهرك غرب و سعادت اباد به بهانه كار زيبايي چندين برابر قيمت ها دارن از مردم پول ميگيرن لطفا با اينها برخورد شود و مدارك اينها هم كنترل شود
      دنداني كه به بنده اعلام كرده بود 700 تومن را وسط كار 1 ميليون مطالبه كرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج