جاباما
۹۱۰۶۹۰
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

رحمانی‌فضلی: قیمت ارز در کنترل است

وزیر کشور گفت: فضای تبلیغاتی علیه ایران به شدت رو به افزایش است و اگر در بخش‌های مؤثر بر افکار عمومی از جمله رسانه‌ها، دقت لازم را نداشته باشیم حتما در دام جنگ روانی بزرگ دشمن خواهیم افتاد.

ایسنا: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه سی و ششمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه طبق روال هر هفته ستاد، نحوه اجرای مصوبات جلسه قبل در ابتدای جلسه امروز ستاد بررسی و پیگیری شد، اظهار کرد: موضوع اصلی جلسه امروز دستورالعمل اطلاع‌رسانی و پخش اخبار مفاسد اقتصادی بود که پس از بحث و بررسی مفصل، نهایتاً کمیته چهارجانبه‌ای تشکیل شد تا موضوع در آن کمیته نهایی شود و دوباره در صحن ستاد طرح و بررسی خواهد شد.

وی در ادامه برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین و برخی دغدغه‌های مطرح شده در این راستا از نظر مسائل اقتصادی را از دیگر موضوعات بررسی شده در سی و ششمین جلسه ستاد برشمرد و گفت: با توجه به حجم سه میلیونی رفت و آمد زائرین و نحوه کنترل آن، تصمیمات خوبی در مورد دغدغه های مطرح شده اتخاذ شد تا هر دستگاه متناسب با آن برنامه های خود را انجام دهد.

رحمانی‌فضلی: قیمت ارز در کنترل است

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با اشاره به تحریم مجدد بانک مرکزی تصریح کرد: تحریم‌های یکجانبه علیه بانک مرکزی و آثار ارزی و اقتصادی این اقدام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و براساس اعلام بانک مرکزی از قبل آمادگی این مسئله بوده و شاخص آن هم وضعیت قیمت ارز است که تغییر آنچنانی نکرده است و در کنترل است.

رحمانی فضلی در خصوص برخی تخلفات صورت‌گرفته در خصوص واردات موبایل گفت: اخیرا برخی از افراد بدون رضایت و هماهنگی کسانی که موبایل به اسمشان ثبت شده، اقدام به واردات موبایل کرده بودند که در جلسه امروز گزارش آن ارائه و مقرر شد بررسی‌های لازم انجام شود. بر اساس گزارش ارائه شده، برخی افراد اعلام کرده اند که اصلا موبایلی وارد کشور نکرده‌اند که اگر این موضوع صحت داشته باشد، حتما باید مجازات لازم تعیین شود چراکه جعل سند انجام شده و حتما باید برخورد شود.

وی یادآور شد: پیش از این مجوز داده شده بود که هر مسافر بتواند یک گوشی موبایل را با پرداخت عوارض و ارزش افزوده وارد کشور و ریجستری کند.

وزیر کشور همچنین عنوان کرد: در حوزه مدیریت رسانه ای جمعا به این نتیجه رسیدیم که باتوجه به سیاست های اولیه، هدف این است که با هماهنگی، همکاری و مشارکت همه رسانه ها این فضا را مدیریت کنیم. به هرحال فضای تبلیغاتی علیه ایران به شدت رو به افزایش است و اگر در بخش های مؤثر بر افکار عمومی از جمله رسانه ها، دقت لازم را نداشته باشیم حتما در دام جنگ روانی بزرگ دشمن خواهیم افتاد. الحمدلله تا کنون توانستیم فضا را با همکاری همه دوستان رسانه ای به خوبی مدیریت کنیم.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در پایان اظهار کرد: تقاضای این ستاد از رسانه ها این است که اصول را مراعات و سیاست های ستاد را دقیقا پیگیری کنند. البته مقرر شد که مجددا با حضور مدیران مسئول و سردبیران رسانه ها، نشریات و سایتها جلسه ای گذاشته شود و هم نظرات و پیشنهادات آنها شنیده شود و همچنین سیاستهای ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تبیین شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مزخرف نگو. اگر تحت کنترل شماست ، پس گران شدنش هم کار شما بود.

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        فضلی دلار در اختیار شما است یا در اختیار دولت
        طبق بررسی های انجام شده در حال حاظر طبق سخنان آقای همتی وضع دلار در بانک‌مرکزی به حد اقل ممکن رسیده است
        ولی حساب شخصی شما و خانواده و فامیل را اعلام نکرد
        حال این دلار ها‌که در حساب شما موجود است در ایران‌است یا در سویس

    • بدون نام

      قیمت تمام کالا هایی که روز به روز گرون میشه چی. ...

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        خلاصه همه بدبختی مردم دست اینهاست

    • بدون نام

      دقیقا همینطوره که میفرمایید و برای همینه که قیمتش پایین نمیاد

    • بدون نام

      جان خودت هیچی نگو ،هر موقع در مورد هرچیزی گفتین تحت کنترله فاجعه به بار اومد پس لطفا ساکت

    • بدون نام

      بله نمی ذارین بیاد پایین تا مردم یک نفسی بکشند تحت کنترل هست می دانیم

    • بدون نام

      توزم 400 درصدی چیه پس

    • بدون نام

      قیمت ارز ۱۱۴۰۰ است ، بهترین چای هندوستان کیلویی ۲ دلار است ، ولی در ایران کیلویی ۱۵۰،۰۰۰ هزار تومان است . یعنی حدود ۱۲ دلار . این نشان می دهد در کشور توازن ریال با دلار و کالا هیچ سنخیتی ندارد . یعنی شما اگر با دلارتان در خارج خرید کنید سبد کالایتان سه برابر ایران می شود . مخصوصا کالاهای صنعتی .

    • م

      پ چرا قیمت اجناس بالاست هنوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟،؟؟؟؟؟؟؟،؟؟؟،،؟؟؟

    • عبدالرحمن

      هیچوقت بخاطر حتی تمامی لذتهای دنیا هم که شده ،یک جمله دروغ نگو!

    • بدون نام

      چرا وقتی قیمت ارز3000تومان بود کنترل نکردید حالا که به مقصود پلیدتان رسیدید شده12000دم از کنترل میزنید جناب مثلا وزیر کبک نباش میفهمی که

    • رحمانی

      البته در کنترل آقازاده ها !

    • خسته

      کنترل نگو ...در چنگ ما است..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج