۹۱۰۷۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

دادگاه کیفری تهران وثیقه نجفی را نپذیرفت

قاضی دادگاه کیفری تهران به‌دنبال نقض حکم قتل عمدی در پرونده مرگ میترا استاد از سوی دیوان عالی کشور، وثیقه آزادی محمد علی نجفی را نپذیرفت.

رکنا: قاضی دادگاه کیفری تهران به‌دنبال نقض حکم قتل عمدی در پرونده مرگ میترا استاد از سوی دیوان عالی کشور، وثیقه آزادی محمد علی نجفی را نپذیرفت.

صبح دیروز وکیل نجفی با مراجعه به شعبه نهم دادگاه کیفری تهران از قاضی خواست تا با پذیرفتن وثیقه مقدمات خروج وی را از زندان فراهم کند اما قاضی کشکولی رئیس شعبه نهم این وثیقه را نپذیرفت.گودرزی وکیل نجفی در این باره گفت: البته ما دست از تلاش بر نمی‌داریم و سعی می‌کنیم در چند روز آینده سعی می کنیم مقدمات آزادی ایشان را فراهم کنیم اما به نظر می‌رسد علت نپذیرفتن این وثیقه از سوی قاضی دادگاه افکار عمومی باشد.

حکم قتل عمدی در پرونده شهردار سابق پایتخت از سوی شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور نقض شد و پرونده برای رفع نقایص به شعبه نهم دادگاه کیفری برگشت داده شد. رئیس دیوان عالی کشور در این باره گفت: دیوان در نوع قتل تردید کرده است، اما نجفی را قاتل می‌داند و باید یکسری ابهام‌ها و نقص‌ها در پرونده برطرف شود.

مرتضوی مقدم گفت: عمده ابهامی که در این پرونده بوده، این است که گلوله‌ای که در بدن مقتوله یافت شده تغییر شکل پیدا کرده و این شائبه مطرح است که شاید گلوله به دیوار خورده و کمانه کرده و سپس به بدن مقتوله برگشته باشد که اگر این موضوع اثبات شود قتل غیر عمد محسوب و به لحاظ مجازات جنبه عمومی جرم تخفیف داده می‌شود. از نظر دیوان، رسیدگی دادگاه ناقص است و ما در عمدی بودن قتل تردید داریم.

روز ۷ خرداد امسال میترا استاد همسر دوم محمد علی نجفی در خانه‌شان واقع در سعادت آباد با شلیک گلوله کشته شد و عصر همان روز نیز نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد و بازداشت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sayedrezamosavy

      ی چیز مشخصه ک قتل عمدی بوده 9تا تیر مگه میشه غیر عمد باشه

    • مجتبی

      از ۵تا گلوله هر ۵تا کمونه کرده؟؟؟؟

    • ناخدا

      اول اینکه اسلحه غیر مجاز دوم بازی با فشنگ جنگی درحمام،آیا ایشون با این جایگاه اجتماعی وبا این سن وسال گرفتن زن دوم پنهانی.این کار ها از یه انسان بالغ عاقل بعید وجای تامل دارد.

    • شهریار

      گلوله کمونه کرده بعد از کف دست مقتول عبور کرده و بعدشم رفته در سینه و قلبشو سوراخ کرده! عجب گلوله ی وروجکی بوده!

    • بدون نام

      قاتل پیر در تهران است

    • دارکوب

      مگه میشه مگه داریم آخه ایشون هم پولداره هم شهردار سابقه اگر کس دیگه ایی بود تا حالا اعدام شده بود این وصله ها به این بابا اصلا نمیچسبه اسلحه چی ؟ کی ؟ کجا ؟ یه تیر از اونجا داشته رد میشده اومده خورده به این مرحومه تقصیر ایشون نیست که !!!!!

    • د

      آدمهای اینجوری هر کاری بکنند آزادند اصلا بابا بگید اسلحه را میترا خودش برده بود خودکشی کنه یارو خواسته اسلحه را از دستش بگیره تیر در رفته خورده به دیوار کمانه کرده خورده به قلب میترا این جوری دیگه آقای ی ی نجفی هم آزاد و وثیقه هم نمیخواد.

      پاسخ ها

      • س

        حتمآ قانون جدیدی آمده برای قاتل وثیق مگر می شود این همه قاتل در زندانها هست چرا اونا با وثیقه آزاد نمی شود فقط برای نجفی این قانون تصویب شده

    • جانم فدای ایران

      اقا سلاح غیر مجاز اعدامه .. ...

    • بدون نام

      بنده خدا بالش رو برده بوده که تو حموم بخوابه ملت رو گوش مخملی فرض کردن والاااااااااااخیلی جالب شد خیلی

    • بدون نام

      ۵ تا گلوله کمانه کرده ؟؟؟؟ قاتل با قصد کشتن همسرش شلیک کرده .او یک قاتل است جان یک فرد بی گناه گرفته شده طبق قانون‌اسلام باید قصاص شود.

    • بدون نام

      این قاتل فاسد باید اعدام شود ....

    • الناز

      وای به حال ملت با داشتن این مسولین بی وجدان
      که یه قاتل ادم کشته اونم با شلیک 8گلوله وبردن بالش تو حموم الان اینا میگن قتل عمدی نبوده .شما درست میفرمایید ایشون با اسلحه و بالش رفته بوده حموم که با میترا دزد وپلیس بازی کنه که یه گلوله حین بازی دراومده کمونه کرده خورده به قلب میترا ...
      چه زمونه ای شده واقعا نامردها مرد شدن ونشستن پشت میزها
      چاپ مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج