جاباما
۹۱۰۷۴۹
۲ نظر
۵۰۶۶
۲ نظر
۵۰۶۶
پ

استقبال برند‌های معتبر از هفته مد جذاب عربی

هفته مد عربی که در دوبی برگزار می‌شود به یک رویداد مهم در دنیای مد تبدیل شده و بسیاری از برند‌ها کالکشن جدید خود را در این رویداد رونمایی می‌کنند.

ایران آرت: ارزش صنعت مد امارات حدود ۵۰ میلیارد یورو برآورد می‌شود. رویدادهایی نظیر هفتهٔ مُد دوبی، مسیر را برای رسیدن به صنعت مُد جهان هموار می‌کند.

استقبال برند‌های معتبر از هفته مد جذاب عربی

مانوئل آرنو، مدیر نسخهٔ عربی مجله ووگ درباره صنعت مد در دوبی می‌گوید: "دوبی به مرکز مهمی برای تمامی کشورهای عربی تبدیل شده است. آنها به اینجا می‌آیند و کسب و کار راه می‌اندازند و می‌بینید که انرژی و جنب و جوش بسیار خوبی در جریان است و نکتهٔ واقعا جذابِ هفتهٔ مُد عربی، همین تنوع گزینه‌هاست."

به گزارش یورونیوز، هفتهٔ مُدِ عربی، یکی از رویدادهای برجستهٔ اینجاست برای نمایشِ خلاقیتِ استعدادهای بومی و بین‌المللی، رویدادی که هر ساله ۱۰ هزار تماشاگر دارد.

دفترِ آماتو، برندِ مطرح جهانی که برای بیانسه،‌ شکیرا، و کِیتی پِری لباس طراحی کرده، در دوبی قرار دارد. طراح اصلی این برند که زادهٔ فیلیپین است فورنای وان است.

استقبال برند‌های معتبر از هفته مد جذاب عربی

فورنای وان می‌گوید: "ماجرا با هایدی کلوم، مدل معروف آلمانی شروع شد. یکی از دوستان هایدی مجموعه کارهای من را دید. بعد از آن دیداری داشتیم و آنها پیشنهاد کردند که مجموعهٔ جدیدشان را من طراحی کنم. بعد کِیتی را دیدم که در آن زمان مشغول برگزاری تورِ رویای کالیفرنیا بود و از من خواست لباس‌های اجرای این تور را طراحی کنم."

فورنای دوبی را محل الهامبخشی برای کار خود می‌داند و الی صعب، طراح مشهور لبنانی هم حالا با شرکت امعارِ دوبی روی یک پروژه تازه کار می‌کند. الی صعب می‌گوید: "معتقدم دوبی بسیار تأثیرگذار است نه فقط در زمینهٔ مُد بلکه برای بسیاری چیزها. اینجا کلان‌شهری است که همه‌چیز در آن با سرعت توسعه پیدا می‌کند."

استقبال برند‌های معتبر از هفته مد جذاب عربی

برای بسیاری از برندهای حاضر در اینجا، اخلاق کاری و انصاف در صنعت مُد یکی از اولویت‌ها است. گوشاپیا، (GoShopia) یک بازارچهٔ اینترنتی است که طراحان و برند‌هایی با رویکرد اخلاق‌مدار را دور هم جمع کرده است.

آراچلی گاله‌گو، بنیانگذار گوشاپیا می‌گوید:‌ "می‌خواهیم نگاه‌ به مُد را اساساً عوض کنیم تا مردم بدانند که می‌توان هم خوب لباس پوشید و نسبت به زیست‌بوم مسئولیت‌پذیر بود، تا دوبی یکی از کانون‌های مُد بشود."

استقبال برند‌های معتبر از هفته مد جذاب عربی

دوبی امیدوار است تا برداشتن گامی بلند در این زمینه جای خود را روی نقشهٔ مُدِ دنیا پیدا کند.

استقبال برند‌های معتبر از هفته مد جذاب عربی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این عکسارو برا چی میزارید.واسه آقایون ؟هر کی لباس بخواد چه برند وچه غیر برند خودش بلده کجابره؟

    • بدون نام

      مد و مدبازی، ارمغان مسخره غرب برای چاپیدن ته مانده جیب مردم بدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج