۹۱۰۸۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آرژانتین «بازندگان قهرمان» را به اسکار ۲۰۲۰ فرستاد

سینماگران آرژانتینی درام رابین‌هودی «بازندگان قهرمان» را برای رقابت در بخش بهترین فیلم خارجی اسکار نود و دوم انتخاب کردند.

صبا: به نقل از هالیوودریپورتر، آکادمی فیلم آرژانتین با انتشار بیانیه‌ای در روز دوشنبه ۲۳ سپتامبر اعلام کرد «بازندگان قهرمان» به کارگردانی سباستین بورنستین را به عنوان نماینده سینمای این کشور در بخش بهترین فیلم خارجی مراسم اسکار ۲۰۲۰ برگزیده است.

آرژانتین «بازندگان قهرمان» را به اسکار ۲۰۲۰ فرستاد

«بازندگان قهرمان» یک درام سرقتی است که قصه آن در سال ۲۰۰۱ و دوره وجود مشکلات مالی در آرژانتین بازمی‌گردد. این اثر روایتی رابین‌هودی از گروهی از همسایگان ساکن حومه شهر است که توسط یک بازیکن سابق فوتبال رهبری می‌شوند تا پولی را که توسط یک وکیل مشکوک و یک کارگزار بانکی فاسد به یغما رفته است، بازپس گیرند؛ پولی که این افراد برای راه‌اندازی مجدد تاسیسات کشاورزی منطقه خود جمع کرده بودند.

«بازندگان قهرمان» در واقع اقتباسی سینمایی از رمانی به نام «La noche de la usina» به قلم ادواردو ساچری است که پیش از فیلمنامه درام جنایی «راز چشمان آن‌ها» را نوشته است؛ فیلمی که در سال ۲۰۱۰ جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی اسکار هشتاد و دوم را از آن خود کرد.

«بازندگان قهرمان» هم اکنون پرفروش‌ترین فیلم محلی در آرژانتین است و با ۴٫۳ میلیون دلار فروش بعد از «داستان اسباب‌بازی۴»، «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «شیرشاه» در رتبه چهارم رده‌بندی کلی باکس‌آفیس این کشور قرار دارد.

آرژانتین به جز افتخاری که یک بار با «راز چشمان آن‌ها» در اسکار سال ۲۰۱۰ کسب کرد، در سال ۱۹۸۵ نیز توانست با فیلم «گزارش رسمی» به کارگردانی لوئیس پوئنسو، اسکار بهترین فیلم خارجی آن سال را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج