جاباما
۹۱۰۸۱۷
۲۲ نظر
۶۵۳۷
۲۲ نظر
۶۵۳۷
پ

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

لباس‌های ماکسی یا همان بلند که معمولا تا نوک پا یا قوزک پا هستند، در مدل‌های متفاوتی، از چاکدار گرفته تا پلیسه ای، خنک و تابستانی، جیر و مخمل و... در بازار ارائه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در مکان‌ها و مناسبت‌های مختلفی پوشید.

برترین‌ها: لباس‌های ماکسی مدت‌هاست که به ترندی محبوب درمیان دختران جوان تبدیل شده است، هرچند که این نوع لباس از گذشته نیز دوستداران فراوانی داشته و در استایل‌ها و سبک‌های مختلفی از جمله استایل‌های خیابانی، بوهو، کلاسیک و... کاربرد داشته است.

در ایران نیز به دلایل مختلفی، این نوع لباس‌ها محبوبیت عمده‌ای پیدا کرده‌اند. لباس‌های ماکسی یا همان بلند که معمولا تا نوک پا یا قوزک پا هستند، در مدل‌های متفاوتی، از چاکدار گرفته تا پلیسه ای، خنک و تابستانی، جیر و مخمل و... در بازار ارائه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در مکان‌ها و مناسبت‌های مختلفی پوشید.

این نوع لباس‌ها عمدتا به دلیل ویژگی‌های زیبایی شناختیشان ازجمله پارچه‌های نخی گلدار و رنگارنگ، داشتن دامن و نیز رها و آزاد بودن، لباس‌های زنانه محسوب می-شوند و می‌توان آن‌ها را با آیتم‌های مختلفی ست کرد.

خودتان را در یک مهمانی رسمی پرزرق و برق با یک پیراهن ماکسی مشکی براق تصور کنید که نگاه همه را به سمت شما خیره می‌کند، یا همراه با یک پیراهن بلند نخی گلدار خنک در کنار ساحل که وقتی باد می‌وزد، پیچ و تاب دامن زیبا و رهایش، شما و اطرافیانتان را به وجد می‌آورد و یا در پیراهنی راحت، اما پوشیده با رنگ‌های خنثی درحال قدم زدن در خیابان و نگاه کردن به ویترین مغازه ها.

تمامی این تصاویری که مجسم کردیم، برای اکثر بانوان، جذاب و وسوسه برانگیز است، اما شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که لباس ماکسی خود را همراه با چه آیتم-های دیگری می‌توانید بپوشید. ما در این مقاله به این سوال شما پاسخ خواهیم داد تا بتوانید شیکترین استایل‌های ماکسی را تجربه کنید و از خوش‌پوشی خود لذت ببرید.

لباس ماکسی همراه با اسنیکرز

بسیاری از افراد هنوز هم فکر می‌کنند که چنین استایلی عجیب است. شاید شما هم معتقد باشید که اسنیکرز و کتانی را تنها باید با لباس‌های ورزشی پوشید، یا جزو آن دسته از افرادی باشید که با دیدن کسانی که پیراهنشان را با کفشی غیر از کفش مهمانی پوشیده اند، با خود فکر می‌کنید که: "چه انتخاب بدی؟! یعنی انقدر از مد و فشن بی اطلاعه؟ "، اما باید بدانید که قوانین دنیای فشن و مد همواره در حال تغییر هستند.

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

امروزه ترکیب پیراهن و دامن با اسنیکرز و کتانی، ترکیبی کلاسیک به‌شمار می‌آید. این استایل برای خانم‌هایی که کفش پاشنه بلند دوست ندارند، بسیار مناسب است و ازطرفی برای روز‌هایی که قصد خرید و بازارگردی دارید نیز گزینه بسیار راحتی است که از یک پادرد و کمردرد حسابی جلوگیری می‌کند.

لباس ماکسی همراه با کت جین

این ترکیب، بسیار زیبا و شیک خواهد بود و شما را شاداب‌تر، جوان‌تر و پرانرژی‌تر از آنچه که هستید، نشان خواهد داد. رنگ کت جین، بسیار طبیعی است و بنابراین با هر رنگ پوستی، ست خواهد شد. ازآنجا که کت‌های جین، معمولا کوتاه و تا بالای کمر هستند، توجه‌ها را به سمت پا‌ها جلب کرده و آن‌ها را بلندتر نشان می‌دهند.

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

لباس ماکسی همراه با کمربند

اگر لباس ماکسی را همراه با کمربند بپوشید، سایز کوچک کمرتان بیشتر به چشم خواهد آمد و اندامتان، جذابتر دیده خواهد شد، اما اگر کمربند دوست ندارید و یا احساس می‌کنید که با بستن کمربند، چربی‌های شکمی بیشتر به چشم خواهند آمد، می‌توانید از یک لباس ماکسی چاک‌دار استفاده کنید که نه تنها کمرتان را، بلکه پاهایتان را نیز زیباتر نشان خواهد داد. این گزینه برای بانوانی که پا‌های کشیده و خوش فرمی دارند، پیشنهاد بسیار خوبی است، زیرا شما را به یکی از خاصترین افراد جمع تبدیل خواهد کرد.

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

لباس ماکسی همراه با کفش پاشنه بلند

داشتن قد بلند و کشیده، همیشه یکی از دغدغه‌های خانم هاست. اگر به پوشیدن کفش پاشنه بلند علاقه دارید و ازطرفی تمایل زیادی ندارید که توجه بقیه به پاشنه بلندتان جلب شود، پوشیدن لباس ماکسی، یکی از بهترین راهکارهاست.

با این کار می‌توانید بدون جلب توجه، قدبلندتر به نظر برسید، زیرا این نوع لباس، به‌دلیل بلند بودن، پاشنه‌ کفش ‌های شما را درخود پنهان خواهد کرد؛ البته بهتر است که برای این نوع استایل، آن دسته از لباس‌های ماکسی را انتخاب کنید که اندازه قدشان تا نوک پای شماست، چاکدار نیستند و حالتی لخت و افتاده دارند تا پاشنه کفشتان راحت‌تر پنهان شود و در هنگام راه رفتن نیز چندان به چشم نیاید، هرچند که در این مواقع باید بیشتر مراقب باشید که لباستان به پاشنه کفش گیر نکند تا تعادلتان را از دست ندهید؛ بنابراین با وقار قدم زدن را هنگام پوشیدن این استایل فراموش نکنید.

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

لباس ماکسی همراه با کت چرم

اگر به دنبال یک استایل شیک و جسورانه هستید، پیراهن بلندتان را همراه با یک کت چرم بپوشید. درضمن در این صورت می-توانید آرایشی با رنگ‌های ملایم و روشن داشته باشید که با کت چرمتان ست شود. این ترکیب، از جمله ست‌هایی است که طرفداران استایلی به نام "بوهو" بسیار به آن علاقمند هستند؛ استایلی که به راحتی، استقلال و آزادی روح زنان اعتقاد دارد. زنان انتخاب کننده این سبک معمولا سعی می‌کنند از زندگی لذت ببرند، در فعالیت‌های اجتماعی مشارکت کنند و در انتخاب رنگ هایشان نیز به دنبال شادترین و گرمترین رنگ‌ها می‌گردند.

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

لباس ماکسی ساحلی

این تصویر، درست یکی از همان صحنه‌هایی است که در ابتدای متن برایتان توصیف کردیم. پیراهن‌های بلند ساحلی، بهترین دوست شما در تعطیلات تابستان هستند. این لباس‌ها از پارچه‌های سبکی درست شده‌اند که مناسب هوای گرم تابستان می‌باشند و شمار ا کلافه نمی‌کنند.

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

لباس ماکسی نامتقارن

اگر دوست دارید که پاهایتان را به نمایش بگذارید، پوشیدن این نوع پیراهن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لباس‌هایی که قسمت جلویی آن‌ها کوتاه و پشتشان بلند است. این لباس‌ها باوجود زیبا و جذاب بودن، مبتکرانه نیز هستند، زیرا یادآور دختران و زنان اشراف زاده زیبایی می‌باشند که در چنین لباسی، با سری افراشته، پشتی صاف و کیف شیک کوچکی در دست، از پله‌های ساختمان پایین می‌آیند و همزمان تک تک سر‌های موجود در میهمانی به سمت آن‌ها می‌چرخند.

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

لباس ماکسی طرح‌دار

طرح روی لباس می‌تواند به هر استایلی روح ببخشد، از بته جقه و طرح‌های اسلیمی گرفته تا گل و بوته و اشکال هندسی متقارن و نامتقارن با رنگ‌های مختلف. درضمن می‌توانید اکسسوری‌های زیادی را با آن‌ها ست کنید، به خصوص اگر این لباس‌ها کمی در قسمت یقه، باز و یا حتی دکلته باشند و یا آستینشان حلقه‌ای بوده و فضای زیادی برای مانور دادن زیورآلات داشته باشند. این نوع استایل، بسیار مناسب خانم‌های شاداب و سرزنده است. پس اگر در هر سنی، احساس جوانی و نشاط می‌کنید، پوشیدن این نوع لباس‌های ماکسی را حتما امتحان کنید.

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

استفاده از اکسسوری همراه با لباس ماکسی

درمورد استفاده از اکسسوری با لباس ماکسی، قوانین سختگیرانه‌ای وجود ندارد و همه‌چیز بستگی به سلیقه و موقعیت شما دارد. مثلا اگر لباس شما یقه‌ی باز و زیبایی دارد، می‌توانید از یک گردنبند بزرگ و جذاب استفاده کنید و یا اگر لباستان بدون آستین است، یک دستبند زیبا و بزرگ، توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند.

برای لباس‌های ماکسی پوشیده تر، اکسسوری‌های ظریف‌تر و برای لباس‌های تیره، اکسسوری‌هایی از جنس نقره یا استیل براق مناسب هستند. شما می‌توانید از اکسسوری‌هایی از جنس طلا، نقره یا استیل استفاده کنید و یا اکسسوری‌هایی به رنگ‌های درخشان و روشن همچون یاقوت و الماس و...

مدل‌های لباس ماکسی، برای خانم‌های خوش‌سلیقه

سخن آخر

برای ست کردن پیراهن‌های بلند یا ماکسی، روش‌های زیادی وجود دارد. یادتان باشد که دنیای مد و فشن بدون مرز بوده و همواره درحال تغییر است و شما نیز می‌توانید با کمی خلاقیت به خرج دادن، استایل‌های زیبایی برای خود بسازید. کافی است یک بار امتحان کنید تا طراح لباس خود باشید.

منبع: brightside

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرزوی پوشیدن این لباسا تو بیرون موند به دلمون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا ؟؟؟؟؟ می تونی بپوشی ،خیلی عالیه اتفاقا ، ما الان تو اهواز خیلی ها رو داریم می پوشن مخصوصا دخترای عرب ، چون بستگان انها تو کشورهای عربی اینطور لباس می پوشن

      • مریم

        والا نمی تونیم راحت این لباس ها بپوشیم حتی با اینکه هم زیبا هستن هم پوشیده

      • بدون نام

        واااا
        الان ک همه از همینا بیرون میپوشن دیگ
        ندیدی واقعا !!!!

      • بدون نام

        انشالله به ارزوی زیباتون میرسی

      • بدون نام

        من توی مشهد دوسال تمام تابستون دقیقا از همین لباسا پوشیدم
        یکی بنفش بود یکی هم آبی
        اصلا هم هیچ مشکلی نداشتم

      • بدون نام

        به جای مانتو میشه پوشید

      • بدون نام

        به جای مانتو میشه پوشید البته اگه آقا بالا سر نداری خخخخخخ

      • بدون نام

        بیرون برای کی بپوشی ،، عقده دیده شدن‌دارید شماها

    • بدون نام

      وات ایز اسنیکرز؟ پیلیز اسپیک پرژن! منظورتون از اسنیکرز، کفش ورزشی یا کفش کتانیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کتونی

      • بدون نام

        اسنیکرز یه مدل خاصه خودش؛یک مدل از کفشهای ورزشیه ولی
        هر کفش ورزشی یا کتانی که اسنیکرز نیست دوست عزیز!باید بدونید که اسمهای خاص رو نمیشه ترجمه کرد!
        سزچ کنید تو گوگل و مدلش رو ببینید

    • بدون نام

      خوش سلیقه در منزل بیچاره خانمها

    • بدون نام

      لباس باید نامتقارن باشه

    • بدون نام

      این لباسها کاملا پوشیده هستند و هیچ تناقضی با دین ما ندارند ولی متاسفانه ما گرفتار محدودیتهای عرفی مسخره هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گرفتار مردای هَوَلیم

    • بدون نام

      همه اينها رو بپوشيد روش هم يه مانتو سياه .... ديگه چه فرقي ميكنه زيرش چي باشه ....

    • ۱۳

      اینجا ایرانه هاااااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب؟ میفرمودی؟

    • غزل

      چه ربطی داره برای تابستان خوبه

    • بدون نام

      من موندم چرا جامعه ما رنگهای شاد و قشنگ را نمیپسنده آخه یعنی چه که میگن این رنگ جیغه خب اگه بزارن همه بپوشن روحیه آدم شاد میشه . اگه این رنگها بد بود چرا خدا آفرید اگه خوبه چرا اینقدر خشکه مقدسند .

    • NB

      خواهشاً به رتی هورا درمسابقه ی بهترین خواننده رای بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج