۹۱۰۸۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زمان استارت شاگردان محمد بنا برای المپیک

شاگردان محمد بنا پس از پشت سر گذاشتن رقابتهای جهانی، بزودی برای تجهیز و آماده سازی جهت حضور در بزرگترین رویداد وزرشی دنیا استارت خواهند زد.

خبرگزاری مهر: تیم ملی کشتی فرنگی پس از سه روز مصاف در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، توانست در ۱۰ وزن به سه مدال برنز و سه سهمیه المپیک دست یابد. عنوانی که نسبت به عنوان یازدهمی سال گذشته، با صعودی هفته پله‌ای همراه بود و نویدبخش آینده ای روشن؛ مشروط بر اینکه همه چیز طبق برنامه پیش رود و حمایت کافی از این تیم به عمل آید.

حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص آغاز برنامه های این تیم برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم ملی به تازگی رقابتهای جهانی را پشت سر گذاشته که کادر فنی و فرنگی کاران ملی پوش به زمانی برای استراحت نیاز داشتند. برنامه های ما برای المپیک مدون و آماده است و دوباره طبق زمانبندی مشخص، تمرینات بچه ها را استارت خواهیم زد.

وی تصریح کرد: محمد بنا و اعضای کادر فنی به زودی نشست ویژه ای برای بررسی عملکرد تیم ملی در رقابتهای جهانی قزاقستان را برگزار خواهند کرد و طبیعتا زمان دقیق آغاز اردوهای ما نیز در همین نشست مرور و نهایی خواهد شد. آنچه مسلم است نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به احتمال فراوان بعد از رقابتهای قهرمانی کشور برپا خواهد شد که این موضوع هم باید در نشست کادر فنی بررسی شود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم برنامه های تیم ملی را از آغاز تا پایان که زمان حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد بود به خوبی اجرای کنیم. طبیعتا در این مسیر نیاز به حمایت همه جانبه متولیان ورزش داریم چون این حمایت ها نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف و پیشرفت توان تیم ملی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج