۹۱۰۸۳۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

برهانی: استقلال حتی یک بزرگتر ندارد

آرش برهانی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال، بزرگتر ندارد و نباید این همه بازیکن از دست می‌داد.

خبرگزاری میزان: آرش برهانی درباره باخت تیم استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۰ اظهار داشت: استقلال در نیمه اول خوب بازی کرد، البته در بازی‌های حساسی مثل دربی از دست دادن پنالتی می‌تواند تاثیر بدی بر روی بازیکنان بگذارد. اکثر بازیکنان استقلال جوان هستند و اولین دربی‌ را تجربه می‌کردند.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان استقلال آشفته بازی کردند و به حرف‌های استراماچونی گوش نکردند. استقلال بهتر از پرسپولیس بازی کرد، اما این پرسپولیس بود که بازی را با برد پشت سر گذاشت. پرسپولیس توانست از تغییرات خود به بهترین شکل استفاده کند. این تیم بازیکنان تاثیرگذار و باتجربه بیشتری نسبت به استقلال داشت و همین امر به آنها کمک کرد تا در دربی پیروز شوند.

وی درباره عملکرد ضعیف سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال تصریح کرد: من اعتقادی به دریافت گل خوب یا گل بد ندارم؛ البته حسینی در بازی با نفت مسجدسلیمان روی خروج از دروازه اشتباه داشت و اشتباه او بسیار تاثیرگذار بود. در دربی هم روی بدشانسی گل خورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: مشکل اصلی اینجاست که استقلال بزرگتر ندارد. باشگاه نباید این همه بازیکن را به سادگی از دست می‌داد. بزرگترهای تیم مثل پژمان منتظری و چند بازیکن دیگر رفتند و لیست تیم از حضور بازیکنان باتجربه خالی شد. بازیکن بزرگتر می‌توانست به حل بحران‎های اخیر تیم کمک کند و تاثیر مثبتی بگذارد. تیم استقلال جوان شده و نیاز به بازیکنان بزرگ و با تجربه دارد. به نظرم استقلال می‌تواند از یک سهمیه‌ باقی‎مانده خود استفاده کند و بازیکن جدید بیاورد. پازل تیم با جذب یک بازیکن جدید کامل می‎شود.

برهانی در خصوص بازی با ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط استقلال، این دیدار سخت شده است. از سوی دیگر، تیم حریف کادرفنی باتجربه‌ای دارد و در بازی‌های مهم، بازیکنان این تیم خیلی خوب بازی می‌کنند. بازی کردن در اصفهان سخت است چرا که شرایط آب و هوایی‌ آنجا و حضور هواداران اصفهانی از عواملی هستند که می‌تواند برای استقلال مشکل‌ساز شود. امیدوارم استقلال از بازی با ذوب‌آهن پیروزی‌های خود را شروع کند.

وی در پاسخ به این سوال که بهتر است استراماچونی از استقلال برود یا خیر، گفت: استراماچونی مربی با برنامه‌ای است و خیلی هم خوب کار می‌کند، اما زمانی که قصد تعمیر یک ماشین را دارید، اگر یک آچار کم باشد، به مشکل برمی‎خورید. استراماچونی همانند آن مکانیک می‌ماند که قصد دارد استقلال را درست کند، اما ابزار لازم ندارد. باید به این مربی زمان و فرصت داد تا بتواند این همه تغییرات و کمبودها را با قدرت آنالیزی که دارد، جبران کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مایوس

      یه مشت بچه پول پرست دلال ریختن تو تیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      بهترین استقلال دهه هشتاد بود یادش بخیر بااین تیم دارن چیکار میکنن یه مشت بازیکن بی کیفیت وبدردنخور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره تو اون دهه محمود خیلی کمکتون کرد که الان ذوقشان میکنید فکر میکنید استحقاقش رو داشتید. کیسه واقعی همینه که ۵ سال داریم میبینیم خخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بینام

      عکس روزبه چشمی رو مگه ندیدی داره بعنوان بزگتر برای بقیه تیم سخنرانی!! میکنه ،خوب شتر هم بزرگه ولی سخنرانی نمیکنه

    • بدون نام

      یعنی بی صاحبه بزرگتر داره فرخناز خانم

    • بدون نام

      پس قائدی چیه ؟؟بزرگتر نیمه دیگه

    • مهدی

      استقلال بازیکن های قبلی اش مثل تیام منشا پاتوسی و... را میخواهد تا دوباره قوت بگیرد نه امثالی مثل کریمی و....

    • بدون نام

      وقتی بزرگتر تیم، امثال وریا غفوری باشد تیم وانسجامش بهتر از این نمی شود.
      باور کنید اگر این وریا توسط استراماچونی یکی یا دو بار روی نیمکت بنشیند تموم تیم وسرمربی رو به چالش میکشند و آنچنان فراری اش میدهند که آسترا حتی کفشش را هم فراموش کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج