۹۱۰۸۸۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سرمایه‌گذاری کلان برای توسعه تاکسی‌های رباتیک

شرکت خودروسازی کره‌ای "هیوندای" با همکاری "دلفی اتوموتیو" (Delphi Automotive یا Aptiv) شرکت خودروسازی آمریکایی که در زمینه تولید سیستم‌های برقی اتومبیل، قطعات و ماژول‌های خودرو فعالیت می‌نماید قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ نرم افزار تاکسی‌های رباتیک را توسعه دهد.

ایسنا: شرکت خودروسازی کره‌ای "هیوندای" با همکاری "دلفی ‌اتوموتیو"(Delphi Automotive یا Aptiv) شرکت خودروسازی آمریکایی که در زمینه تولید سیستم‌های برقی اتومبیل، قطعات و ماژول‌های خودرو فعالیت می‌نماید قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ نرم افزار تاکسی‌های رباتیک را توسعه دهد.

سرمایه‌گذاری کلان برای توسعه تاکسی‌های رباتیک

به نقل از دیلی‌میل، شرکت هیوندای و دلفی ‌اتوموتیو در حال توسعه سیستم‌های نرم افزاری خودروهای خودران سطح ۴ و سطح ۵ هستند.

اخیرا این شرکت خودروسازی مستقر در کره جنوبی از سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد دلاری خود با "دلفی ‌اتوموتیو"(Delphi Automotive یا Aptiv) شرکت خودروسازی آمریکایی خبر داده است. آنها قصد دارند سیستم‌های نرم افزاری خودروهای خودران را تا سال ۲۰۲۰ توسعه داده و در سال ۲۰۲۲ عرضه آن را آغاز کنند.

هدف دو شرکت مذکور این است که تا سال ۲۰۲۲ بتوانند این سیستم‌ها را عرضه کنند تا بتوانند از این سیستم‌ها در تاکسی‌های رباتیک استفاده کنند. هر کدام از این دو شرکت با پرداخت دو میلیارد دلار این پروژه کاربردی را آغاز کرده‌اند.

هیوندای علاوه بر این هزینه، مبلغ ۱.۶ میلیارد دلار را به صورت نقدی و ۴ میلیارد دلار دیگر را در بخش خدمات مهندسی خودرو، منابع تحقیق و توسعه و دسترسی به مالکیت معنوی سرمایه‌گذاری کرده است. دلفی ‌اتوموتیو نیز در حال توسعه خودروهای خودران خود است و حدود ۷۰۰ کارمند این شرکت نیز در حال حاضر بر روی توسعه سیستم نرم افزای خودروهای خودران متمرکز هستند.

"کوین کلارک"(Kevin Clark)، رئیس و مدیر اجرایی شرکت دلفی ‌اتوموتیو گفت: این مشارکت تونایی ما را در زمینه توسعه سیستم‌های نرم افزاری خودروهای خودران تقویت می‌کند. مهندسی پیشرفته و قابلیت‌های منحصر به فرد شرکت هیوندای به ما در پیشبرد توسعه یک پلتفرم مستقل کمک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج