جاباما
۹۱۰۹۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نمایش دو فیلم جدید از آبان‌ماه در سینما‌های کشور

قرارداد اکران دو فیلم «سمفونی نهم» و «منطقه پرواز ممنوع» برای نمایش در آبان ماه ثبت شد.

ایرنا: فیلم سینمایی «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی از اوایل آبان و بعد از پایان اکران فیلم «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رییسیان در گروه سینمایی فرهنگ اکران می‌شود.

نمایش دو فیلم جدید از آبان‌ماه در سینما‌های کشور

نسخه ای که قرار است از «سمفونی نهم» اکران شود با نسخه ای که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است، تفاوت های زیادی دارد و تهیه کننده و کارگردان فیلم بعد از بررسی نظرات تماشاگران، منتقدان و اهالی رسانه تغییرات اساسی را در فیلم اعمال کردند و حتی صحنه های جدیدی تصویربرداری شده است.

«سمفونی نهم» با بازی حمید فرخ نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، محمدرضا فروتن، مارین ون هولک، علیرضا کمالی و پژمان بازغی ساخته شده است.

همچنین قرارداد اکران فیلم‌ «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد، برای اکران در گروه استقلال ثبت شد و آبان ماه بعد ازفیلم «سال دوم دانشکده من» در سینماهای سراسر کشور نمایش داده می‌شود.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یکیوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج