۹۱۰۹۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آل‌کثیر: گل‌گهر حریف قدرتمندی است

عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی‌های تیم گل‌گهر را ندیدم، ولی تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید انگیزه‌های زیادی برای اثبات توانایی‌های خود دارد.

خبرگزاری میزان: عیسی آل‌کثیر در مورد بازی هفته پنجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی‌های تیم گل‌گهر را ندیدم، ولی تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید انگیزه‌های زیادی برای اثبات توانایی‌های خود دارد. آنها تا الان نسبت به خیلی از تیم‌ها بهتر نتیجه گرفته‌اند. این تیم ناشناخته است و از این رو می‌تواند برای هر حریفی خطرناک باشد.

وی ادامه داد: بازی هفته پنجم برای ما بازی سختی است. با این شرایط نمی‌توان به راحتی مقابل آنها برنده شد. معتقدم این تیم لیاقت‌هایی داشته که به لیگ برتر صعود کرده و از این بابت بسیار قابل احترام هستند.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت در مورد شانس حضورش در ترکیب این تیم گفت: اگر در بازی با گل‌گهر در ترکیب باشم با تمام وجود بازی می‌کنم و دنبال گلزنی هستم و اگر روی نیمکت هم بنشینم برای موفقیت تیم دعا می‌کنم. من که نمی‌توانم علیه مربی حرف بزنم. مسئولیت تیم با او است و من تابع نظر وی هستم.

آل‌کثیر در پایان با اشاره به روند رو به رشد تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: عملکرد تیم صنعت نفت در لیگ نوزدهم رو به جلو بوده است. هر چند به دلیل فرصت کمی که داشتیم نتوانستیم خوب بدنسازی کنیم، ولی رفته رفته تیم به شرایط بهتری رسید و من امیدوارم بهتر هم بشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج