۹۱۰۹۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: مراسم بهترین‌های فیفا را ندیدم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از فاصله کم میان بازی‌های تیمش که باعث خستگی آنها می‌شود ابراز نارضایتی کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آس، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری پیش از مصاف خانگی فردا شب تیمش مقابل اوساسونا درباره مسائل مختلفی از جمله این بازی و انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال دنیا صحبت کرد.

زیدان گفت: مهمترین چیز در بازی‌هایی که انجام می‌دهیم این است که از اولین دقیقه تا آخرین دقیقه طوری بازی کنیم که انگار در یک فینال هستیم. برای بردن بازی فردا ما به چنین رویکردی نیاز داریم. چیزی به عنوان بازی آسان وجود ندارد. ما باید در همین مسیری که هستیم به کارمان ادامه دهیم. بردن بازی مستلزم ۹۰ دقیقه خوب بازی کردن است. زمانی که به جدول نگاه می‌کنیم، مشخص می‌شود که چه اتفاقاتی افتاده است.

زیدان درباره بالا رفتن آمار مصدومان تیمش هم اظهار داشت: من نگران نیستم اما خیلی ناراحتم. دوست ندارم بازیکنانم مصدوم شوند. مصدومیت اما چیزی نیست که در کنترل ما باشد. باید بپذیریم که هر لحظه ممکن است بازیکنی مصدوم شود. بازی‌های زیاد هستند و بازیکنان‌مان فرصت استراحت کافی ندارند. بعد از این‌ بازی‌ها ما باز هم بازی‌های ملی را داریم و این شرایط را سخت‌تر می‌کند.

زیزو درباره مراسم بهترین‌های فوتبال جهان که در آن لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا معرفی شد هم تأکید کرد: من مراسم را ندیدم. برنده این جایزه را آنهایی انتخاب می‌کنند که حق رأی دارند.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره نتقاداتی که از عملکرد شاگردانش در این فصل صورت گرفته است هم گفت: همیشه همینطور بوده است و خواهد بود. فردا یک بازی داریم و اتفاقای که در گذشته رخ داده دیگر به تاریخ پیوسته است. ما فردا باید بازی خوبی ارائه کنیم، با همان انسجام و انگیزه‌ای که در بازی مقابل سویا داشتیم. این تنها چیزی است که برایم جذابیت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج