۹۱۱۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

مسی: من و رونالدو جز فوتبال رقابت دیگری نداریم

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد که رقابتش با ستاره پرتغالی یوونتوس صرفاً به زمین فوتبال محدود می‌شود و آنها هیچ خصومتی با هم ندارند.

خبرگزاری تسنیم: لیونل مسی که شب گذشته (دوشنبه) جایزه The Best فیفا را به عنوان بهترین بازیکن جهان از آن خود کرد، درباره رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو به سایت فیفا گفت: من و رونالدو در تمام این سال‌ها به خوبی با هم کنار آمده‌ایم، چون تنها رقابتی که میان ما وجود دارد، رقابتی ورزشی است که در این چند سال اخیر افزایش یافته، زیرا یکی از ما برای بارسلونا و دیگری برای رئال مادرید بازی می‌کرد و به این دلیل که ما جوایز انفرادی زیادی کسب کرده‌ایم.

شاید مردم فکر کنند که رقابت ما فراتر از فوتبال می‌رود، اما این‌طور نیست. هر دوی ما می‌خواهیم که برای تیم‌های‌مان بهترین باشیم و هیچ‌کدام از ما باختن را دوست ندارد.

مسی: من و رونالدو جز فوتبال رقابت دیگری نداریم

باختن برای هیچ‌کدام از ما قابل تحمل نیست. به همین دلیل این میزان از رقابت‌ میان ما به وجود آمده است. مهمترین چیز اما درباره این رقابت آن است که فقط و فقط به زمین فوتبال محدود می‌شود.

مسی 32 ساله تابستان امسال باز هم نتوانست یک جام معتبر بین‌المللی با تیم ملی آرژانتین کسب کند. او اما سال آینده هم این فرصت را دارد تا در رقابت‌‌های کوپا آمه‌ریکا طلسمش در رده ملی را بشکند.

علاوه بر این‌ها مسی امیدوار است ناکامی نسبتاً‌ طولانی تیمش برای فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا هم در این فصل به پایان برسد.

کاپیتان بارسلونا و آلبی‌سلسته ادامه داد: چهار سال است که قهرمان لیگ قهرمانان نشده‌ایم و واقعاً‌ برای بردن آن انگیزه داریم.

ما می‌دانیم که اگر کار روزمره‌مان را درست انجام ندهیم شانسی برای موفقیت نداریم. در مورد کوپا آمه‌ریکا هم باید بگویم که من واقعاً به دنبال فرصتی می‌گردم که یک بار دیگر شانسم را برای قهرمانی در این تورنمنت امتحان کنم. من برای کوپا آمه‌ریکای سال بعد خیلی هیجان دارم.

دوره بعدی کوپا آمه‌ریکا برای انتقال آن از سال‌های فرد به زوج، سال 2020 و به طور مشترک توسط آرژانتین و کلمبیا برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله که در هم جام میگیری

    • احمد حیدری

      این مسخره بازیها چیه کوپا هر سال برگزار میشه و جام ملت ها سه سال یکبار؟؟رونالدو با این شرایط هم افتخار کسب کرد واقعا اگر آرژانتینی بود الان سه جام جهانی و پنج کوپا داشت

    • بدون نام

      مسی بهترینه تاریخه

    • بدون نام

      پنالدو کیلو چنده

    • بدون نام

      کینگ مسی تازه همون رقابت ورزشی هم با پارتی زغال و پنالدو کثیف شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج