۹۱۱۰۳۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

جریمه سنگین در انتظار آبی‌ها در صورت شکست

اگرچه در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال جریمه بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم منتفی شد اما از اردوگاه آبی‌پوشان خبر می‌رسد در صورت شکست برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر جریمه‌ای سنگین در انتظار اعضای این تیم خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: اگرچه در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال جریمه بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم منتفی شد اما از اردوگاه آبی‌پوشان خبر می‌رسد در صورت شکست برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر جریمه‌ای سنگین در انتظار اعضای این تیم خواهد بود.

نشست هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شد و روند ناکامی‌های این تیم در لیگ برتر مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه در حالی برگزار شد که استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر تنها ۲ امتیاز به دست آورده که به هیچ‌وجه آمار خوبی برای این تیم پرطرفدار نیست. آبی‌پوشان تهران ۳۱ شهریورماه سال جاری شهرآورد بزرگ پایتخت را به پرسپولیس واگذار کردند تا انتقادها از این تیم به اوج خود برسد.

شکست استقلال در شهرآورد مهمترین موضوع نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بود و مدیران ارشد استقلال هر کدام نظرات خود را درباره این باخت بیان کردند.

استقلال در شرایطی شهرآورد را به پرسپولیس واگذار کرد که «علی کریمی» در نیمه اول یک ضربه پنالتی را از دست داد.

اگرچه گفته می‌شود مربیان و بازیکنان استقلال به خاطر شکست مقابل پرسپولیس جریمه می‌شوند اما این اتفاق حداقل تا پایان بازی با ذوب‌آهن اصفهان رخ نخواهد داد.

جریمه استقلالی‌ها موضوعی بود که در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما با نظر مدیران استقلال این موضوع به تاخیر افتاد.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بر این باور بودند به فاصله چند روز تا بازی با ذوب‌آهن اصفهان که از حساسیت زیادی برخوردار است صلاح نیست جریمه‌ای در نظر گرفته شود چرا که از نظر روحی و روانی در روند عملکرد استقلال تاثیر منفی خواهد گذاشت.

مدیران استقلال بسیار امیدوار هستند با پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان تیم شان از بحران فعلی خارج شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد برای اعضای کادر فنی و بازیکنان جریمه‌ای سنگین در نظر گرفته خواهد شد.

شکست احتمالی در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن باعث خواهد شد تا ۲۰ درصد از قراردادهای مجموعه این تیم کسر شود.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: در جلسه‌ای که برگزار کردیم بحث جریمه مطرح شد اما با توجه به بازی پیش‌رو که در اصفهان داریم این موضوع منتفی شد.

وی افزود: اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این مدت تلاش‌های زیادی را انجام دادند و در این فصل مجموعه تیم ۹۰ درصد از پولی را که باید دریافت می‌کردند، گرفته اند.

عضو هیات مدیره استقلال خاطرنشان کرد: در صورتی که استقلال نتواند در اصفهان مقابل ذوب‌آهن نتیجه دلخواه را کسب کند اعضای تیم با جریمه روبرو خواهند شد.

استراماچونی اگرچه تا اینجای فصل بر روی نیمکت استقلال ناکام بوده‌ است اما این مرد ایتالیایی همچنان مورد حمایت اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال است.

در نشست هیات مدیره استقلال، اعضا از استراماچونی حمایت کرده و مدیرعامل این باشگاه نیز تاکید کرد که این سرمربی به‌زودی توانایی‌های فنی‌اش را در استقلال نشان می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی حدومزاده هستین که گل پرسپولیس رو که دو روز گذشته ازش همینطوری میزاربن توی صدر اخبار ،اگه استقلال بود اینکارو میکردین تا حالا ی همچین چیزی از اخبار داغ ندیده بودم طرف ی تیم باشه

    • بدون نام

      99 درصد بازیکنهای استقلال در پیتن

    • Asman abi

      این قدر دلم میخواد شاهین بوشهر یک پله از استقلال جلو بزنه چی میشه جدول رده بندی باید یک عکس یادگاری باجدول رده بندی بگیرم که توی خاطرها بمونه

    • ایران بزرگ

      میگن 90درصد قراردادهاشون داده شده،اونوقت کالدرون بنده خدا که نه خودش و نه بازیکناش ریالی نگرفتن به اینا میگن حداقل اینقدر ناله و مویه نکنین، بهشون بر میخوره، بابا شما هر فصل چند خارجی رو میارین و عوض میکنین بازم میگین وزیر پرسپولیسیه و هوای شما رو نداره،البته کیه که ندونه عمدا این بازیا رو ره میندازین که وزیر فلک زده جرات حرف زدنم نداشته باشه چه برسه به کمک کردن به پرسپولیس،آینده مشخص میکنه نامردی پایدار نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج