جاباما
۹۱۱۰۶۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ورود نانسی پلوسی به پرونده استیضاح ترامپ

گزارش ها حاکی از آن است که رییس مجلس نمایندگان آمریکا در حال تحقیق در مورد ایجاد کمیته منتخب برای استیضاح «دونالد ترامپ» است.

ایرنا: گزارش ها حاکی از آن است که رییس مجلس نمایندگان آمریکا در حال تحقیق در مورد ایجاد کمیته منتخب برای استیضاح «دونالد ترامپ» است.

روزنامه واشنگتن پست روز سه شنبه با اشاره به افشاگری اخیر در مورد لابی گری ترامپ با رئیس جمهوری اوکراین برای تحت فشار قرار دادن «جو بایدن»، نوشت: نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و رهبر اکثریت حزب دموکرات در این مجلس، در روزهای اخیر با متحدان کلیدی در مورد ایجاد یک کمیته منتخب در مورد استیضاح ترامپ صحبت کرده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که پیش از این «اکساندر کورتز» عضو دموکرات کنگره از دموکرات‌های آمریکا از اقدامات ناکافی دموکرات ها برای تشکیل کمیته انتخابی به امید استیضاح ترامپ، انتقاد کرده بود.

ورود نانسی پلوسی به پرونده استیضاح ترامپ

وی در صفحه توییتر خود نوشت: در زمان حاضر، رسوایی ملی بزرگتر، رفتار قانون شکنانه رئیس جمهوری نیست، بلکه خودداری حزب دموکرات از استیضاح وی بابت این رفتار است.

سناتور «الیزابت وارن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نیز روز جمعه در سخنان مشابهی اعلام کرد که کنگره، وظیفه دارد استیضاح ترامپ را آغاز کند و با انجام ندادن این کار، شریک جرم ترامپ در مطالبه مداخله خارجی برای کمک به پیروزی اش در انتخابات است.

بتازگی رفتار ترامپ به دلیل مکالماتش با رئیس جمهوری اوکراین زیر ذره بین رفته است.

گزارش ها حاکی است که ترامپ، رئیس جمهوری اوکراین را تحت فشار قرار داده تا باب تحقیق را در مورد «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ باز کند.

بازپرس کل جامعه اطلاعاتی آمریکا هفته گذشته از ارائه اطلاعات در مورد این مسأله در جریان جلسه غیرعلنی با کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا خودداری کرد.

در همین حال، فشارها بر کنگره برای آغاز روند استیضاح ترامپ رو به افزایش است. یکی از افرادی که کنگره را تحت فشار قرار داده، «جورج کانوی» همسر «کلین کانوی» مشاور کاخ سفید است.

جورج کانوی که منتقد صریح الحن ترامپ است، ‌از رئیس جمهوری بابت اتهام های جدید مطرح شده در مورد اوکراین، بشدت انتقاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ضد امریکا

      ما از استیضاح ترامپ حمایت می کنیم....استیضاح حق مسلم مردم امریکاست...انشالله اگه طرح استیضاح ترامپ منجر به نتیجه نشه به پایگاه های تروریستهای امریکایی در خاورمیانه حمله می کنیم.(امیدوارم هیچ وقت لازم به استفاده از گزینه نظامی نباشیم)
      مرگ بر امریکا

      پاسخ ها

      • حسین عزیز

        شما چه کاره ای که حمایت میکنی گوگولی مگولی خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج