۹۱۱۱۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورد عجیب ستاره برزیلی جدید رئال مادرید

رودریگو گوئس خرید برزیلی تابستانی رئال نه برای تیم اول بازی می کند و نه در ترکیب تیم دوم به میدان می رود.

ورزش سه: رودریگو گوئس خرید برزیلی تابستانی رئال نه برای تیم اول بازی می کند و نه در ترکیب تیم دوم به میدان می رود.

به نقل از آاس، رودریگو سال گذشته با رئال قرارداد بست ولی یک فصل قرضی برای سانتوس بازی کرد. او از ابتدای تابستان به رئال اضافه شد و با کاستن از روزهای تعطیلی اش خیلی زود تمریناتش را با رئال آغاز کرد.

مورد عجیب ستاره برزیلی جدید رئال مادرید

رودریگو در تور آمریکای رئال نیز حضور داشت و در اولین بازی خود برابر بایرن روی یک ضربه کاشته گلی تماشایی نیز به ثمر رساند اما در ادامه به ندرت مورد استفاده قرار گرفت و در مجموع، پیش فصلی پرنوسان را پشت سر گذاشت.

او در یک بازی دوستانه تیم دوم رئال با هدایت رائول گونزالس برابر آلکورکن هم به میدان رفت، یک گل زد و یک پنالتی هم از دست داد.

با شروع فصل، رودریگو دچار مصدومیت شد و سه بازی اول رئال در لالیگا را از دست داد. او پس از بازگشت توانست برای تیم دوم رئال 90 دقیقه بازی کند و از سوی زیدان برای بازی با لوانته و پی اس جی نیز دعوت شد ولی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد.

شنبه گذشته رودریگو به فهرست تیم دوم رئال برای بازی با تیم دوم لاس پالماس اضافه نشد به این گمان که زیدان او را برای بازی با سویا دعوت خواهد کرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. حاصل کار رودریگو تنها 90 دقیقه بازی رسمی برای تیم دوم رئال بوده و حالا از اینجا رانده و از آنجا مانده به نظر می رسد.

در برزیل می گویند که بهتر بود رودریگو یک سال دیگر نیز در سانتوس بازی می کرد و با اضافه شدن به تجربیاتش به رئال می پیوست اما سران رئال اصرار داشتند او را همین تابستان در اختیار داشته باشند.

زیدان امروز در نشست خبری خود به تمجید از رودریگو پرداخت و گفت که او بازیکن تیم اول است اما تاکید کرد که در نهایت باید 18 بازیکن را انتخاب کند و گزینه هایش برای هر بازی نیز زیاد است.

شاید بهتر باشد بین زیدان و رائول به عنوان مربیان تیم اول و دوم رئال در مورد رودریگو هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد تا ستاره آینده دار برزیلی هر هفته حداقل برای یکی از دو تیم به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج