۹۱۱۱۱۶
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

انوشیروانی: همه از کیانوش برای المپیک ناامید شدند

سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری گفت: کیانوش رستمی در هر مسابقه فقط برای مدال روی تخته می‌آید که این دیدگاه خوبی نیست و او با سرنوشت خودش بازی می‌کند.

خبرگاری ایسنا: سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: کیانوش رستمی در هر مسابقه فقط برای مدال روی تخته می‌آید که این دیدگاه خوبی نیست و او با سرنوشت خودش بازی می‌کند.

سجاد انوشیروانی در گفت و گویی در باره عملکرد کیانوش رستمی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ بیان کرد: خدا شاهد است من از اوت شدن کیانوش رستمی خیلی ناراحت شدم. من با او رفاقت چند ساله دارم و هنوز هم ناراحت هستم.

انوشیروانی: همه از کیانوش برای المپیک ناامید شدند

می‌دانم رسیدن به این سطح که برای کسب مدال رقابت کنی چقدر سخت است اما از طرفی نمی‌دانم چرا با سرنوشت خودش بازی می‌کند. او در آستانه سومین المپیک خود است اما از المپیک ریو تا توکیو هر چقدر افتخار که می‌توانست برای خودش اندوخته کند را از دست داد.

او ادامه داد: وقتی رقابت کیلو به کیلو است چرا رستمی باید با ۱۸۰ کیلوگم رقابت خود را آغاز کند؟ در حالی که می توانست با ۵ کیلوگرم کمتر شروع کند.

او در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ و بازی‌های آسیایی هم همین کار را انجام داد. کیانوش رستمی باید شرایط خود را در وزنه‌برداری جهان حفظ کند اما همه دنیا او را نگاه کردند و همه از او برای المپیک نا امید شدند.

انوشیروانی در مورد اینکه کیانوش رستمی پس از انداختن حرکت اول نتوانست خودش را جمع و جور کند و از لحاظ ذهنی بهم ریخت و برادرش هم به او کمک نکرد، گفت: من با تمام احترامی که برای برادر رستمی قائل هستم اما اگر رستمی امروز خودش را در اختیار کادرفنی قرار می داد بهترین نتیجه را می گرفت و امروز یکی از مدال‌ها برای ما بود.

سرمربی سابق تیم ملی تیم ملی در مورد وزنه های بالایی که رستمی انتخاب کرد نیز گفت: رستمی فقط برای مدال طلا می آید که این دیدگاه خوبی نیست و یک نوع خود برتر بینی است. این تاکتیک اشتباهی است که نمی‌دانم چرا کیانوش به آن اصرار دارد .

راجر فدرر با وجود اینکه سال‌ها در سطح تنیس حرفه‌ای دنیا فعالیت می‌کند اما زمانی که ضربه اشتباه می‌زند با مربی‌اش صحبت می‌کند.

ورزشکار ۱۰ مدال جهانی و المپیک هم داشته باشد اما باید یک نفر بالای سر ش باشد. هیچ کسی مثل مربی نمی‌تواند ورزشکار را هدایت کند. کیانوش باید قبول کند سیستمی که دارد به بن بست رسیده است. درست است وزنه بردار پرقدرتی است اما سن و سال او هم به تدریج بالا می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدون مربی و با غرور و خودخواهی همین است با بازیکن سالاری باید مبارزه کرد

    • بدون نام

      همین جا گند زدی بس است بیا زیر نظر سرمربی تیم ملی ایران کار کن

    • بدون نام

      امان از غرور فک کنم دیگه بادی نموند براش

    • سبحان

      تو ‌خوبی!!!
      همون دوره مربیگری جنابعالی ما را بس.. کل تیم به گند کشیدی..

    • سهند

      متاسفانه ورزطکاران کرمانشاهی یه کم دوحیه پهلوانی شون بیشتر گل میکنه و باعث میشه که از نظم تیمی خارج شده و خودسر شوند.و افت کندد.
      فریدون قنبری یادتونه

    • بدون نام

      مقصر فدراسیون و سازمان ورزش است، ورزشکار باید در اختیار باشد نه اینکه خودسر ومغرور و متکبر باشد و همه شخصیت تیمی، ایرانی و... را به بازی بگیرد.
      تا حالا چندبار است این کار غلط را انجام میدهد اگر به جایش فرد دیگری را برده بودند الان کوله باری از تجربه و آینده ورزشی کشور داشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج