۹۱۱۱۱۷
۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

پلیس: مقابله با بی‌حجابی انرژی زیادی می‌گیرد

در پدیده بی حجابی در خودروهای شخصی، پلیس امنیت اخلاقی در مرحله اول تذکر می دهد، در مرحله دوم اخطار داده می شود و اگر طرف باز هم عناد نشان داد و تکرار کرد، توقف خودرو انجام می شود.

ایسنا: سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح جلسه روز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت این جلسه در نیروی انتظامی با سردار اشتری فرمانده ناجا و معاونانش برگزار شد که بعد از خیرمقدم فرماندهی ناجا معاونان وی گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ماموریت خود ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه سردار ساجدی معاون عملیات ناجا توضیح داد که در این حوزه حدود ۷۵ سناریو را اجرایی کردیم که اجرای مانورها و رزمایش ها،تقویت یگان های تکاوری با هدف مبارزه با اشرار، قاچاقچیان، برهم زنندگان نظم، اهتمام در سازمان دوم رزم، ساماندهی کارکنان (سازمان دوم انتظامی)، تقویت یگان های ویژه و امداد، تدوین نقشه راه فرماندهی و کنترل، سامانه پایش تصویری با حدود ۱۳۶۵ دوربین و استفاده از حدود ۶ هزار دوربین بخش های غیرانتظامی، تهیه کتاب جامع عملیاتی، تدوین تقویم امنیتی منطبق با تقویم مناسبتی، فعال کردن قرارگاه های انتظامی امام علی (ع)، قرارگاه اربعین و قرارگاه نوروزی، آمادگی برای برگزاری انتخابات، مبارزه و کشف سرقت، مبارزه با قاچاق و کشف آن از جمله آنها است.

پلیس: مقابله با بی‌حجابی انرژی زیادی می‌گیرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: سردار ساجدی نیا در این جلسه توضیح داد که عملیات های نیروی انتظامی حدود 41 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

به گفته وی در این جلسه سردار رضایی فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی در گزارشی توضیح داد: یکی از ماموریت های مهم نیروی انتظامی مرزبانی است؛ با توجه به این که باید بیش از 8 هزار کیلومتر مرز را حراست کرد ماموریت ما دفاعی و حفظ امنیت مرز است و حتی از طریق دیپلماسی مرزی با 10 کشور همسایه برای حفظ امنیت تلاش می شود.

نقوی حسینی با اشاره به صحبت های فرمانده مرزبانی گفت که طبق توضیحات داده شده روابط مرزی ما با جمهوری آذربایجان، عراق، ترکیه و مرزهای آبی در شرایط خوبی است البته تعیین حدود مرزها در برخی از کشورها که عدم تعریف دقیق آن، گاهی ما را دچار مشکل می کند و نقش دیپلماسی مرزی نیروی انتظامی نقش قابل توجهی است.

وی افزود: در ادامه جلسه سردار بابایی فرمانده پلیس اطلاعات و امنیت در گزارشی گفت که حوزه امنیت اخلاقی با مدیریت خارج از کشور روبروست، از بیرون تلاش می شود سبک زندگی را تغییر دهند که مجموعه ناجا در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند، مثلا مقابله با پدیده بی حجابی انرژی زیادی از ناجا می گیرد. در پدیده بی حجابی در خودروهای شخصی، پلیس امنیت اخلاقی در مرحله اول تذکر می دهد، در مرحله دوم اخطار داده می شود و اگر طرف باز هم عناد نشان داد و تکرار کرد، توقف خودرو انجام می شود.

نقوی حسینی ادامه داد: سردار بابایی همچنین توضیح داد که در کشف، جمع آوری و کنترل سلاح غیرمجاز نیز اقدامات مستمر و زیادی انجام شده است همچنین در مقابله با تولید و توزیع مشروبات الکی هم اقدامات گسترده ای در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های رئیس پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: سردار مقیمی گزارشی داد که ما با مقابله شروع نمی کنیم، بلکه باید با پیش بینی و پیش گیری و کنترل، شناسایی صورت گیرد و اقدامات لازم بعد از این مراحل طی می شود. عمده ترین موضوع هم در این زمینه قاچاق های مختلف به ویژه پارچه است. در حال حاضر میزان کشفیات یکی دو سال اخیر محصولات و کالاهای قاچاق به شدت افزایش یافته و مناطق آلوده نیز تحت کنترل و نظارت هستند.

نقوی حسینی اضافه کرد: سردار مقیمی در این جلسه گفت که مبارزه با مفاسد بانکی و دیجیتالی در حال کنترل دقیق است و استمرار دارد. ما باید کالاهای کشف شده را آتش بزنیم نه مثل الان که افراد امیدوار به دریافت کالاها توسط قاچاقچی هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به صحبت های رئیس پلیس مقابله با جرایم سایبری گفت: وی توضیحات مفصلی در حوزه ماموریت های بخش خود ارائه کرد و گفت که کلاهبرداری، سرقت، تصاحب سرمایه های مردم در سال های اخیر افزایش یافته است و فراخوان های سایبری از حدود 6 هزار به 4 هزار در سال 98 کاهش یافته است.

به گفته وی در ادامه جلسه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و از زحمات تمام نیروهای ناجا در تمام سطوح قدردانی و تشکر کرد و گفت که هدف از حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در مرکز کنترل و فرماندهی ناجا را تقدیر و تشکر از این نیرو مطرح و اشاره کرد که با وجود ماموریت های متنوع ناجا و مشکلات و موانع، کمبودها، فقر امکانات و توقعات بیشتر عملکرد ناجا قابل تقدیر است و قطعاً کمیسیون با کمک سایر نمایندگان تقویت ناجا را در دستور کار قرار می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید حسن

      مقابله با بی حجابی،اصلا درست نیست و انتخاب وحقوق شخص را زیر سوال می برد،مقابله با عوامل موثر بر بی حجابی کاری درست وعقلانیست،وعوامل موثر بر بی حجابی همان عواملی در آمد زا ویا جذاب وارزش گذاری است،وقتی مدیران زنان بی حجاب را رواج دهند !

    • نااشنا.

      بی حجاب نداریم.بدحجاب

    • بدون نام

      ببخشید ولی حیف انرژی تونه اینو صرف پیدا کردن دزدها واختلاصگرها صرف پیدا کردن اونایی که داروی تقلبی وارد کشور میکنن صرف اونایی که تقلب در مواد غذایی میکنن بکنین بهتر نیست

    • بی نام

      خراب کردن از درست کردن خیلی سریع انجام میشه ،شما خراب کردید.

    • بدون نام

      موافقم، از اون طرف برا دزدا و قاچاقچیا انرژی نمیمونه خخخخ

    • بدون نام

      هیچ فایده ای هم نداره بیشتر لج مردمو. در خواهد اورد. بجای این کارها برای رفاه مردم وقت بذارید تأثیرش بیشتره. شما میخویید ظاهر کشور اسلامی باشه. باطن هر چی شد مهم. نیست

    • بدون نام

      ردبول بخورید تا انرژی بگیرید خخخخخخ

    • بدون نام

      پس وکیل مردم نباشه

    • رهگذر

      مگه ۱۰ درصد نبودن بی حجاب ها؟ چطور انرژی میگیره ازتون

      پاسخ ها

      • ناشناس

        آفرین

      • بدون نام

        ''''' لطفا برای کمبود انرژی '' نوشابه انرژی زا بنوشید! ''''

    • بدون نام

      انگار میخواد بجنگنه

    • بدون نام

      انرژیی که باید صرف مقابله با خلافکاران واقعی شود.....

    • بی نام

      کار پلیس ایجاد آرامش است چرا وارونه عمل می کنید

    • مسلم محجوب

      پس بهتر است انرژیتان را صرف مبارزه با دزدی ، اختلاس و سوء استفاده از دین کنید !

    • بدون نام

      شما برای ماهواره هم خیلی انرژی گذاشتید چی شد؟؟؟؟؟
      ...

    • بدون نام

      بابا ۱۰ درصد بی حجاب که واسه شما عددی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج