۹۱۱۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توضیح درباره عفو زندانیان در ۲۲ بهمن

وزیر دادگستری درباره خبر عفو تعدادی از محکومان دادگاه ها در روز ۲۲ بهمن امسال که پیشتر رسانه های گروهی به نقل از وی منتشر کرده بوند توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر دادگستری درباره خبر عفو تعدادی از محکومان دادگاه ها در روز ۲۲ بهمن امسال که پیشتر رسانه های گروهی به نقل از وی منتشر کرده بوند توضیح داد.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی درحاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی معمای شاه در کاخ گلستان در جمع خبرنگاران افزود: نگفته ام که ۲۲ بهمن امسال زندانیان عفو می شوند بلکه گفتم معمولا در ۲۲ بهمن ، اعیاد ومناسبت های مختلف عفو زندانیان وجود دارد.

وزیردادگستری ادامه داد: الزاما این گونه نیست که حتما در ۲۲ بهمن عفو زندانیان وجود داشته باشد و من در جزئیات عفو هر نوبت قرار ندارم بلکه در نشست خبری اخیر فقط سنت عفو را مطرح کردم.

پورمحمدی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص افزایش کرایه های تاکسی در محورهای شمالی کشور به دلیل بارش برف گفت: البته این مسئله را نمی توان خیلی تعمیم وتوسعه داد بلکه در یک لحظه چنین وضعی ایجاد شده و مردم ما باید انصاف وعطوفت انسانی داشته باشد.

وی گفت: دراخبار حتی عدد ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان مطرح شد و نمی توان با همه این موارد برخورد کرد هرچند که همکاران ما حضور دارند و درصورت مشاهده با متخلفان برخورد می کنند اما این گونه مسائل بیشتر به انصاف خودمان باز می گردد.

وزیر دادگستری افزود: واقعیت این است که بارش برف سنگینی صورت گرفته و هفت الی هشت نفر که دیدند پس از سالها چنین برفی باریده کاسبی کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج