۹۱۱۲۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جمشیدی: ذوب‌آهن ۲۶ بازیکن آماده دارد

احمد جمشیدی، سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: کاری به باخت استقلال مقابل پرسپولیس نداریم و کار خودمان را می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: احمد جمشیدی در خصوص دیدار فردای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: شرایط تیم عالی است و مشکل خاصی نداریم. تیم به خوبی آماده بازی شده و ان‌شاءالله با روحیه بالا برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

وی در واکنش به این سوال که استقلال در شرایطی قرار است به مصاف ذوب‌آهن برود که دربی را مقابل پرسپولیس واگذار کرده، گفت: کاری به باخت استقلال مقابل پرسپولیس نداریم و کار خودمان را می‌کنیم. ما هم در بازی قبلی مساوی کردیم و بدون شک با نیت برد به میدان می‌رویم. به هر حال استقلال هم با توجه به مشکلاتی که دارد می‌خواهد از بحران خارج شود و برای همین ما کار سختی مقابل این تیم داریم؛ چون هدف آنها فقط پیروزی است.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: ورزشگاه فولادشهر برای این بازی کاملا آماده است و مشکلی بابت میزبانی ما وجود ندارد. هرچند گیت‌ها در اکثر ورزشگاه‌ها هنوز کاملا راه‌اندازی نشده، اما همین تعدادی که در فولادشهر وجود دارد برای برگزاری بازی کافی است.

جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: خداراشکر تیم یکدست و خوبی داریم. به قول منصوریان ذوب‌آهن در حال حاضر ۲۶، ۲۵ بازیکن آماده در اختیار دارد که به راحتی می‌شود آنها را جایگزین کرد و همه شانس حضور در ترکیب تیم را دارند. اگر خدایی نکرده بازیکنی را هم در دیداری نداشته باشیم تیم به مشکل نمی‌خورد و برای همین خوشحالیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج