جاباما
۹۱۱۲۳۶
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

ممبینی: داور دربی اشتباه خاصی نداشت

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از عملکرد داور بازی استقلال و پرسپولیس دفاع کرد و گفت: بنیادی‌فر اشتباه خاصی نداشت و قضاوتش کم نقص بود!

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی درباره عملکرد موعود بنیادی فر در دربی پایتخت گفت: به صورت کلی، بازی‌های دربی و شهرآوردها به طور کلی حواشی زیادی دارد. اما خوشبختانه شاهد عملکرد خوبی از تیم داوری بودیم که جا دارد بار دیگر از این طریق به آنها خسته نباشید بگویم.با توجه به اینکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود، سعی کردیم از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده کنیم که موعود بنیادی فر و تیمش توانستند با شجاعت و آرامش این بازی را به خوبی کنترل و مدیریت کنند. با توجه به گزارش ناظر بازی اشتباه خاصی در این بازی رخ نداد!

وی در ادامه بیان کرد: من بازی را از نزدیک و در ورزشگاه آزادی دیدم. تیم داوری ما در این مسابقه نمایش و عملکرد خوب و کم نقصی داشتند و با موفقیت هم به کار خود پایان دادند. در این مسابقه شاهد پنالتی، اخراج و اخطارهای زیادی داشت.

ممبینی تاکید کرد: خوشبختانه داوران جوانی مثل موعود بنیادی فر شایستگی قضاوت دربی های مختلفی را دارند و امروز داوری فوتبال کشور به جوانان خود می بالد. بدون تردید در آینده ای نزدیک داوران جوان بیشتری با تحصیلات بالا به جامعه داوری کشور معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین از سرمربیان باشگاه های استقلال و پرسپولیس که با تیم داوری همکاری خوبی داشتند و در کنفرانس خبری پس از بازی اظهارنظری نسبت به عملکرد داور مسابقه نداشتند، تشکر می کنم. از تماشاگران هر دو تیم هم که نسبت به تصمیمات سخت داوری عکس العمل نشان ندادند تشکر می کنم.

ممبینی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته داوران از خانواده فوتبال انتظار دارد با حمایت از داوران جوان شرایط رشد و توسعه در کشور فراهم آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصل خود داور اشتباه بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خااااک تو سر تو و اون داور عوضی روانی

      • بدون نام

        احیانا پنالتی اشتباه چیز خاصی نیست

    • بدون نام

      خفه بابا

    • ایرانی اصل.

      عجب رویی داری اقای ممبینی.صدتاکارشناس داوری گفتن پنالتی اشتباه بود.گفتن بازیکن کیسه خطامیکرداخطارشوبازیکن پرسپولیس میگرفت.گفتن حطاروی نعمتی وخطای دوم کریمی اخراج مستقیم داشت.اینااشتباه مهم نبود؟ حمایتهای کورکورانه افرادی مثل توداوری روبه قهقرامیبره اقای مثلاداور.

    • بدون نام

      یکی پنالتی بیخودی بود یکی شروع کننده درگیری خطای عمدی یزدانی باید کارت قرمز میگرفت ....با اینحال بردیم و بنیادی فر تقصیر نداشت تحت تاثیر هوچی ها گیر کرده بود

      پاسخ ها

      • ع ن

        چندکلمه هم ازمادر عروس بشنوید

    • شیشتقلالی خسته

      حتما اولین فرصت خودتا به یه چشم پزشک نشون بده ... اون از پنالتی الکی اون از ندادن کارت قرمز به بازیکنای کیسه ووووو ....

    • بدون نام

      ابدا پس ان پنالتی بیجا را عم،،، شما گرفت

    • زاهد

      مشهدی هدایت پنالتی درست نبود چرا نمیگی ؟؟

    • بدون نام

      روکه نیست...

    • عرشیا طاهری

      پنالتی نبود یزدانی باید سه بار اخراج میشد کریمی باید زودتر اخراج میشد تبریزی رو کنعانی چرا خطا کرد اونجااااا یعنی ... تو موعود

    • بدون نام

      اقای ممبینی من از انتخاب شما خوشحال بودم چون فکر میکردم با مدیران قبلی فرق دارید و همیشه حرف حق میزنید اما مثل اینکه گرداب میز شما را هم بلعیده آقا خیلی سخت نیست بگو انتخاب بنیادی فر اشتباه بود و بازی را خراب کرد و به نظر من باید جریمه هم بشود نون قرض دادن و سرپوش گذاشتن نتیجه اش میشود داورانی مثل قهرمانی خداداد افشاریان و فاجعات تبریز و اصفهان

    • بدون نام

      آقایان دست بردارید دنیا بازی را دید این از شما آن از حسن زاده سازمان لیگ با کارشکنی در برگزاری و میزبانی از پرسپولیس چقدر جور و جفا از همه ارکان قدرت نسبت به یک تیم چرا نمی توانید موفقیتهای پرسپولیس را ببینید

    • سجاد خیاط

      تو خودت در زمان داوری خودت هم هیچ عددی نبودی

    • بدون نام

      چرا اینقدر آشغال تشریف دارین آقای منبینی پنالتی الکی اشتباه نبود فکر میکنید مردم چیزی از فوتبال نمیفهمند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج