جاباما
۹۱۱۲۵۸
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

آشتیانی: چرا برای معاون استقلال خانه گرفتید؟

قائم مقام سابق سازمان تربیت بدنی گفت: امیدوارم جهت تنویر افکار عمومی نتیجه نشست مجمع روز گذشته باشگاه استقلال توسط وزارت ورزش به صورت شفاف اعلام شود .

خبرگزاری فارس: امیررضا واعظ آشتیانی با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه باشگاه استقلال که در وزارت ورزش با حضور نمایندگان ارگان‌های مختلف برگزار شده است گفت: وزارت ورزش باید بگوید که این مجمع و حسابرسی در آن مربوط به چه سال‌هایی است که اگر مربوط به دوره‌های گذشته و سال‌های قبل است باید اعضای سابق هیات مدیره این باشگاه در جلسه حضور پیدا می‌کردند و از عملکردشان دفاع می‌کردند.

وی افزود: وزارت باید این موضوع را شفاف‌سازی کند که این حسابرسی برای چه سال‌هایی بوده است ضمن آنکه طبیعتا اگر این باشگاه بدهی دارد باید جهت تنویر افکار عمومی رقم دقیق بدهی‌ها روی سایت وزارت ورزش و جوانان و یا سایت باشگاه استقلال منتشر شود. ضمن آنکه قطعا دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور مسئولیت دارند و آن‌ها هم باید در این زمینه شفاف‌سازی کنند که نتیجه مجمع فوق چه شده است.

قائم مقام سابق سازمان تربیت‌بدنی در ادامه این گفتگو تاکید کرد: روز گذشته مصاحبه‌ای از قول رئیس‌هیات مدیره باشگاه استقلال در شبکه خبر دیدم که او در لابه‌لای صحبت‌هایش ا شاره کرد در جلسه مجمع دیروز به اعتراضات مالی افراد مختلف پاسخ داده شده است. به نظر می‌رسد جلسه روز گذشته جلسه پرچالشی بوده و همین اظهارنظر نشان می‌دهد نهاد‌های نظارتی نسبت به عملکرد مالی باشگاه استقلال در مجمع سوالاتی اساسی مطرح کردند. حال اینکه برخی ادعا کنند این مجمع خوب برگزار شده باید سوال کرد که آیا خوب برگزار شدن این جلسه مربوط به نحوه اداره‌اش بوده یا نتایج حاصله در آن. هر چه هست امیدوارم جهت تنویر افکار عمومی نتیجه آن توسط وزارت ورزش به صورت شفاف اعلام شود و از آن طرف درمورد باشگاه پرسپولیس هم این شفاف‌سازی مالی صورت بگیرد که این شفاف‌سازی قطعا می‌تواند به واگذاری این دو باشگاه کمک کند. به هر حال کسانی که می‌خواهند از طرق بورس و فرابورس برای خرید دو باشگاه اقدام کنند این حق را دارند تا بدانند این دو باشگاه چقدر بدهکار هستند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با اشاره به حواشی اخیر و اینکه آیا وی در زمان حضورش در باشگاه با معاونینش قرارداد مالی می‌بسته یا خیر، گفت: زمانی که من حضور داشتم فقط آقای مباشری به عنوان معاون با ما فعالیت رسمی داشت و یادم است با او به صورت ماهانه تسویه حساب می‌شد.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود علی خطیر قراردادی ۲۰۰ میلیون تومانی با باشگاه استقلال امضا کرده بود و خانه پادووانی در اختیار وی قرار گرفته گفت: مگر معاون استقلال از خارج آمده یا خارجی بود که با شرایط اینجا آشنا نباشد و به او خانه بدهند؟ زمانی یک بازیکن را از شهرستان یا خارج از کشور می‌آوردند و یک خانه در اختیار او می‌گذارند. اما اینکه برای معاون باشگاه با هزینه باشگاه خانه بگیرند از روی بی‌تدبیری در مدیریت استقلال است.

آشتیانی در ادامه تاکید کرد: من روز گذشته مصاحبه‌ای از مدیرعامل باشگاه استقلال دیدم که در مورد تاکید وزیر به ثبات مدیریت صحبت کرده بود. ثبات مدیریت از نظر دوستان حتما تعریف دیگری دارد و بعضا از کلمات مصادره به مطلوب می‌کنند. معمولا ثبات مدیریت در جایی وجود دارد که مدیریتش کارآمد باشد. اما اتفاقات استقلال که اظهر من الشمس است.

وی افزود: این صحبت‌ها من را یاد مدیران سابق باشگاه استقلال می‌اندازد که گل‌های در باغ را جابجا می‌کردند و می‌گفتند اگر ما در آ‌ینده باشیم و ثبات باشد فلان کار را انجام می‌دهیم. اتفاقا قاطعیت و ثبات مدیریت به این است که هر جایی ضعفی دیده شود با شجاعت آن مدیر عوض شود. این نشانه افراد شایسته است، ولی متاسفانه برخی‌ها به شکل فردی، گروهی، رفاقتی و باندی هر کاری را انجام می‌دهند و باز هم رویه خودشان را می‌روند.

وی تاکید کرد: این گونه کار‌ها نوعی نفوذ است که اتفاقا مقام معظم رهبری در بخشی از بیاناتشان تاکید کردند که افراد ناشایست نباید در جایی به کار گرفته شوند که تواناییانجامش را ندارند.

وی ادامه داد: کسانی که از افراد بی‌کفایت در جایی که شایستگی ندارند استفاده می‌کنند خودشان عاملان نفوذ هستند و به نوعی توانایی مسائل اجرایی کشور را کاهش می‌دهند. این یک اتفاق بسیار مهم است که باید لحاظ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشاد

      تو خودت از همه بدتری با لابی گری و هزار دسیسه مدیر عامل شدی و گند زدی به باشگاه....حالا ببین کی به کی میگه...عجب رویی دارن این جماعت خود پسند از خود راضی

    • اصلان

      بی تدبیری نیست دزدی است اختلاس است یعنی چی کارمندرسمی هم حق گرفتن خانه رانداردچه برسه این اقای خطیر.
      خطیرفقط یک دلال است اومد ده میلیارد دلالی زد به جیب ورفت.

      پاسخ ها

      • حمیدموحد

        متوجه نشدم ۲۰۰میلیون بابت اینکه معاون شده مگر معاون شدن قراداد میخوا د پس اگر میخواد همینه که هیچ وقت سرخابی هاو خصوصی نمیشه اینجور برای لفت لیس عده زیادی نون اب فراوان داره لابد مدیر عامل هم چند میلیارد در سال حقوقش هست

    • بدون نام

      آقای آشتیانی اولین تبر را شما به تنه استقلال زدید بعداز قهرمانی استقلال در مشهد ،مزدور لنگی یه روز محاکمه خواهی شد شک نکن آدمفروش

    • yassss

      بدبختی استقلال از دوران تو شروع شد. با اون حمایت احمقانت از مرفاوی تیمو بیچاره کردی. وقتی هم تماشاگرا شعار میدادن مینداختی گردن قلعه نوعی. کثافت کاریات یادمون نرفته اقای واعظ

    • بدون نام

      ابن لنگیای که به واعظ حرف میزنن سوزسون از جای دیگه ست
      اتفافا واعظ جز بهترین مدیران کشوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره واعظ خیلی خوبه از قیافش معلومه چه آدم بزرگیه!!!! لنگی تویی که از مزدور حمایت میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج