۹۱۱۲۹۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

دوری ۷۰روزه برای مسی سنگین است

مهاجم بارسلونا عادت ندارد مدت‌ها از میادین دور باشد و مشخص نیست دوباره چه زمانی بازی کند.

ایسنا: به نقل از آس، لیونل مسی دوباره در دیدار بارسلونا و ویارئال آسیب دید. این یک هشدار برای تیم کاتالانی بود. این بار آسیب دیدگی ستاره آرژانتینی از پای چپ بود و ربطی به آسیب دیدگی قبلی‌اش از پای راست نداشت. نا آرامی در رابطه با وضعیت جسمانی کاپیتان بارسا وجود دارد. مهاجم آبی اناری ها در این فصل تنها دقایقی به میدان رفته و هنوز یک بازی را کامل انجام نداده است.

در چنین شرایطی مسی تقریبا دو ماه و نیم است که متوقف شده است. مهاجم آرژانتینی آخرین بازی‌اش را دوم جولای برابر برزیل در کوپا آمه‌ریکا انجام داد. در آن روز آرژانتین از صعود به فینال باز ماند و این شکست در کنار حذف مقابل لیورپول (مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا) و باخت مقابل والنسیا در فینال کوپا دل ری قرار گرفت. مسی تصمیم گرفت همه این مسائل را فراموش کند و از تعطیلاتش تا آخرین لحظه استفاده کند. او پنجم آگوست به تمرینات بازگشت (یک ماه پس از فینال کوپا آمه ریکا). با این حال در نخستین تمرین دچار مشکل عضلانی شد و نتوانست به اردوی آمریکا برود.

آسیب دیدگی مسی جدی بود. او نه تنها دو دیدار برابر ناپولی را از دست داد بلکه در هفته نخست لالیگا نیز مقابل اتلتیک بیلبائو حضور نداشت و برابر رئال بتیس هم بازی نکرد. شرایط بدتر شد. در بیست و هشتم آگوست مشخص شد آسیب دیدگی ستاره آرژانتینی تشدید شده است و دوران غیبتش طولانی خواهد شد. بر این اساس مسی تا پیش از دیدار برابر دورتموند در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا با تیم تمرین نکرد. تقریبا ۸۰ روز از میادین دور بود. این اتفاق برای بازیکنی که بیش از یک دهه به بازی کردن در روزهای یکشنبه و چهارشنبه عادت داشت کمی عجیب بود. او اکنون برای شروع فصل جدید با مشکل روبرو شده بود.

مسی و تنها مسی می‌تواند مدت زمان دوران نقاهتش را مشخص کند. حضورش در دیدار شنبه برابر ختافه بعید به نظر می‌رسد و تلاش خواهد کرد در لیگ قهرمانان مقابل اینتر به میدان برود. او باید از وضعیت جسمانی‌اش مطمئن باشد. این در حالی است که فیفا دی بعدی به زودی آغاز می‌شود (ششم اکتبر). شاید برای مسی خوب نباشد در سه دیدار آینده تیمش مقابل ختافه، اینتر و سویا حضور نداشته باشد و بازگشتش به هفته نهم کشیده شود. بارسا در آن روز برابر ایبار قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ناراحت نباش سال دیگه هم مردسال دنیایی

    • مسعود. الف

      با این حال به ناحق توپ طلای امسال رو بهش دادن، والآن باید تاوان این بی‌عدالتی رو بده!

      پاسخ ها

      • tiger

        رونالدو خوشتیپ تره پس باید بهترین بازیکن میشد!!!!!

      • N

        توپ طلا؟ زارت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج