۹۱۱۳۹۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

کلوپ همسران به سلطه ایده بر گیشه پایان داد

پس از ۵ هفته متوالی که فیلم سینمایی «ایده اصلی» صدر گیشه را قرق کرده بود حالا با آغاز اکران «کلوپ همسران» آمار پُرفروش‌های سینما نیز تغییر کرد.

ایرنا: پس از ۵ هفته متوالی که فیلم سینمایی «ایده اصلی» صدر گیشه را قرق کرده بود حالا با آغاز اکران «کلوپ همسران» آمار پُرفروش‌های سینما نیز تغییر کرد.

کلوپ همسران به سلطه ایده بر گیشه پایان داد

بررسی آمار فروش فیلم‌های در حال اکران نشان می‌دهد بالاخره چند فیلم تازه اکران شده رونقی نسبی به گیشه داده و تغییری در صدر پرفروش‌ها ایجاده کرده اند.

البته همچنان دو فیلم کروکودیل ساخته مسعود تکاور و شکستن همزمان بیست استخوان ساخته جمشید محمودی در نخستین هفته اکران نتوانستند مخاطبان خود را جذب کنند و با فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان به ترتیب در رده دهم و دوازدهم پرفروش‌های هفته قرار گرفته‌اند.

اما ۵ فیلمی که چند هفته‌ای صدر پرفروش‌ها را قرق کرده بودند حالا به نوعی در رده پنجم تا دهم قرار گرفته اند. فیلم‌هایی مثل سرخپوست ساخته نیما جاویدی با فروش ۲۰۰ میلیون تومانی در رده پنجم، قسم به کارگردانی محسن تنابنده در جایگاه ششم با فروش ۱۷۴ میلیون تومانی، شبی که ماه کامل شد نیز همچنان خوب می فروشد و با گیشه ۱۴۹ میلیون تومانی در رده هفتم قرار گرفته است.

جایگاه هشتم پرفروش های نیز در قرق ایکس لارج به کارگردانی محسن توکلی با فروش ۱۳۳ میلون تومانی است و فیلم قصر شیرین به کارگردانی سیدرضا میرکریمی نیز با گیشه ۱۱۹ میلیون تومانی در رده نهم قرار گرفته است.

اما در صدر چهار فیلم بالا نشین این هفته گیشه کلوپ همسران به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده با فروش ۵۶۵ میلیون تومانی قرار گرفته است.

این فیلم در نخستین هفته فروش در ۱۰۷ سالن سینما توانست نیم میلیارد تومان فروش کند.

حمدرضا شریفی‌نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور، رضا بنفشه‌خواه و گوهر خیراندیش بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

فیلم کلوپ همسران داستان سه مرد است که در اجتماع از موقعیت عالی، قدرت و اقتدار برخوردار بوده ولی در منزل از همسران خود بشدت حساب می برند تا اینکه روزی گیر کردن این سه مرد در آسانسور با یک خانم غریبه سرآغاز فرار از دست همسرانشان می شود که به کمک یک گروگان گیر به جزیره کیش پناه می برند و ...

رده دوم پرفروش های این هفته نیز به مردی بدون سایه ساخته علیرضا رییسیان اختصاص دارد که در نخستین هفته نمایش در ۸۷ سالن سینما ۳۹۳ میلیون تومان فروخته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است ماهان کوشیار درگیر ساخت فیلمی درباره قتل‌های زنجیره‌ای است که زندگی اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

لیلا حاتمی، امیر آقایی، فرهاد اصلانی، علی مصفا، نادر فلاح، گوهر خیراندیش و نسیم ادبی بازیگران فیلم مردی بدون سایه هستند.

فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی هم بعد از چند هفته صدر نشینی این هفته با فروش ۳۴۱ میلیون تومانی در رده سوم قرار گرفت.

این فیلم در مجموع هفت هفته نمایش در ۱۰۲ سالن سینما ۳ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان فروخته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند و ...

بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر بازیگران فیلم سینمایی ایده اصلی هستند.

فیلم چهارم گیشه این هفته نیز شاه کش به کارگردانی وحید امیرخانی است که در نخستین هفته فروش خود در ۱۱۴ سالن سینما ۳۳۰ میلیون تومان فروخته است.

در این فیلم هنرمندانی چون مهناز افشار، هادی حجازی‌فر، مهدی کوشکی، علی کمالی، فرید سجادی حسینی، پیمان مقدمی و مجید صالحی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان شاه کش آمده است: گوزنِ قرمز از پشتِ صخرهٔ یخ‌زده، نگاهی به مردِ شکارچی که سیگاری دود می‌کند می‌اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند. گوزنِ قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمیدونه می‌خواد چی کار کنه. گوزنِ قرمز: اینا که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن… من برمی‌گردم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج