۹۱۱۴۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا دارم

سرمربی پیکان معتقد است تیم او می‌تواند همانند شهرخودرو که سال گذشته سهمیه آسیا را گرفت، امسال مجوز آسیایی شدن را کسب کند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پیکان معتقد است تیم او می‌تواند همانند شهرخودرو که سال گذشته سهمیه آسیا را گرفت، امسال مجوز آسیایی شدن را کسب کند.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولا خوزستان اظهار کرد: مربیگری کار سخت و دشوار، طاقت فرسا و پر استرسی است. هر آنچه در این مسیر اتفاق می‌افتد، دشوار است. در این فضای دشوار کاری، در شهرهای مختلف حضور داریم.

این سختی‌ها و فشارهای کاری وقتی که به جای برسیم، از بین می‌رود. خوزستان یکی از شهرهایی است که من سختی‌ها را فراموش می‌کنم و به آرامش می‌رسم. بی‌صبرانه منتظر رسیدن به اهواز و دیدن تیم خوب فولاد بودم.

سرمربی پیکان با تبریک به مردم خوزستان به خاطر داشتن ورزشگاهی مانند شهدای فولاد گفت: بازی دو تیم در نیم فصل لیگ هفدهم با تساوی به اتمام رسید. به عنوان یک دوست و همکار برای نکونام آرزوی موفقیت دارم. تیم فولاد بسیار خوب است و ۵ امتیاز از چهار کسب کرده است و در برابر ما که ۴ امتیاز داریم، بر اهمیت های بازی افزوده است.

وی تاکید کرد: عملکرد فولاد در بازی ‌های اخیر متفاوت بود. نمی‌توان اظهارنظر دقیقی درباره این نتایج داشت اما شرایط این تیم در ادامه فصل بهتر می‌شود. آن‌ها یک مقدار زود شروع کردند تا با خستگی مواجه شوند. با توجه به چیزی که من دیدم و داشتن بازیکنان خوب، بهتر می‌شود.

فرکی یادآور شد: آن‌ها بازی خوبی مقابل سپاهان، شهرخودرو و استقلال انجام دادند و فشار زیادی روی تیم بوده است. جدا از نتیجه عملکرد این تیم در بازی با شهرخودرو بهتر شد. آن‌ها پتانسیل خوبی از حیث بازیکن دارند. کادرفنی و بازیکنان این تیم جوان هستند. نکونام تجربه خوبی از کار در ایران و خارج از کشور دارد.

او درباره تیمش گفت: ما هم عملکردخوبی در این فصل داشتیم اما از نظر کسب نتیجه باید بهتر از این عمل می‌کردیم. در چند بازی نخست از حیث کسب نتیجه بدشانس بودیم اما رو به جلو حرکت می‌کنیم.

ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه هستیم و تقریبا در وضعیت یکسانی قرار داریم. فکر می‌کنم تفکرات و خواسته های مربیان در نتیجه این بازی موثر است. هر دو تیم از دوندگی، جنگندگی و قدرت بالایی برخوردارند و امیدوارم تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند.

سرمربی پیکان با بیان اینکه شرایط تیمش خوب است، خاطرنشان کرد: از ابتدا سعی کردیم بازیکنانی داشته باشیم که از نظر فنی و رفتاری مناسب باشند.

تیم ما خوب است و تنها چیزی که به آن نیاز داریم زمان است. ما بازیکنانی را از دست دادیم و جایگزین گرفتیم که برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به زمان بیشتری دارند. شرایط روحی ما با برد در هفته گذشته بهتر شده است.

فرکی با تاکید بر اینکه توقعش از این تیم به اندازه بودجه تیم است، گفت: بودجه ما نسبت به سال گذشته رشدی نداشته است. شخصا دنبال این هستم که در نیمه نخست جدول جایگاهی را کسب کنیم و نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم.

در گذشته هم چنین مواردی وجود داشته است. سال گذشته شهرخودرو توانست و ما هم این امیدواری را داریم که سهمیه را کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج