۹۱۱۴۲۹
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

جزییات دادگاه علنی پرونده پرهام گلستان اعلام شد

روابط عمومی دادگستری گلستان در اطلاعیه‌ای، زمان، مکان و قاضی پرونده بررسی پرونده کلاهبرداری لیزینگ خودرو معروف به پرهام را اعلام کرد.

ایرنا: روابط عمومی دادگستری گلستان در اطلاعیه‌ای، زمان، مکان و قاضی پرونده بررسی پرونده کلاهبرداری لیزینگ خودرو معروف به پرهام را اعلام کرد.

بر اساس اعلام روز چهارشنبه دادگستری گلستان، اولین جلسه دادگاه علنی ۳ متهم اصلی این پرونده یکشنبه هفتم مهرماه در ساختمان دادگاه تجدید نظر استان و با ریاست حجت‌الاسلام محمدرضا مزیدی برگزار می شود.

دادگستری گلستان همچنین از رسانه ها خواست با پوشش کامل این دادگاه به خصوص اطلاع رسانی از روش های کلاهبرداری این افراد، شهروندان را با روش های سودجویی آشنا کرده و مانع از تکرار این گونه پرونده ها در استان شوند.

رییس کل دادگستری گلستان چندی قبل در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود: پرونده موسوم به لیزینگ خودرو شرکت پرهام آزادشهر ۲ هزار و ۴۸۱ شاکی در گلستان و ۲۵۳ شاکی در استان سیستان و بلوچستان دارد که به همه این شکایت ها با مجموع کلاهبرداری ۲۲۰ میلیارد ریالی در گلستان رسیدگی می شود.

هادی هاشمیان گفت که این پرونده ۳۳ هزار صفحه و ۲۶۰ جلد دارد که حداکثر در ۸ جلسه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به اتهام ۳ متهم اصلی پرونده با موضوع اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی خواهد شد.

رییس دادگستری گلستان بیان کرد: اعتماد بی جای مردم در پرداخت پول بدون دریافت سند و رسید، از عوامل کندی در رسیدگی به پرونده و اثبات تخلف مدیران این شرکت است به عبارت دیگر همچون اغلب پرونده های مشابه ضعف حقوقی و اطلاعات مردم باعث اینگونه موارد شده است که در این ارتباط رسانه ها و خبرنگاران می توانند با آگاهی بخشی خلاء موجود را پرکنند.

هاشیمان افزود: به دلیل نداشتن مدرک کافی توسط مردم زیان دیده، اعتراض ۶۰ شاکی رد شد و برای مدیران شرکت مربوطه در مورد این تعداد پرونده قرار منع تعقیب صادر گردید.

متهمان در پرونده موسوم به لیزینگ خودرو شرکت پرهام، با تاسیس یک شرکت و با این ادعا که می‌توانند خودروهای ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند، میلیاردها تومان در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان به جیب زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولشون میکردید منفعتش بیشتر بود یابوها پرونده سی و سه هزار صفحه پول کاغذ شو حساب کنی از 220 میلیارد ریال بیشتر میشه

    • بدون نام

      یعنی در کشور جمهوری اسلامی ایران جایی هست که دزدی در اونجا اتفاق نیفتاده باشه؟؟؟!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه دزدن ...شما سالمشو پیدا کن جایزه بگیر

    • ام دی

      مبلغ کلاهبرداری۲۲۰ملیارد تومن است نه ۲۲۰ملیارد ریال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج