۹۱۱۴۵۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دنیزلی: پیروزی خارج از خانه برابر سایپا دلچسب بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم‌های سایپا و تراکتور در پایان هفته چهارم با یک امتیاز اختلاف درجدول رده بندی کنارهم بودند از این رو برتری مقابل این تیم سخت کوش برای ما اهمیت ویژه‌ای داشت و دلچسب بود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم‌های سایپا و تراکتور در پایان هفته چهارم با یک امتیاز اختلاف درجدول رده بندی کنارهم بودند از این رو برتری مقابل این تیم سخت کوش برای ما اهمیت ویژه‌ای داشت و دلچسب بود.

«مصطفی دنیزلی» امروز (چهارشنبه) پس از برتری یک برصفر تیمش در دیدار مقابل سایپا و صعود موقت به صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر، ‌افزود:‌ سایپا تیم خوب و قابل احترامی در لیگ برتر ایران است.

وی افزود: شاگردان «ابراهیم صادقی» در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر شروع خوبی داشتند و نتایج مطلوبی نیز کسب کردند.

سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: همان‌طور که عنوان کردم دیدار این هفته تراکتور برابر سایپا از آنجا که فاصله ۲ تیم تنها یک امتیاز بود برای ما اهمیت ویژه‌ای داشت. همچنین دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر همانند پرسپولیس و سپاهان نیز در این هفته با هم بازی دارند که نتیجه آن دیدار نیز برای ما اهمیت دارد و آن را دنبال خواهیم کرد.

دنیزلی درباره عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل سایپا نیز عنوان کرد:‌ اعتراف می‌کنم در نیمه نخست بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند اما در نیمه دوم از بازی بازیکنانم راضی هستم.

وی با بیان اینکه زمین ورزشگاه بسیار ناهموار بود و کیفیت پایین آن اثر مستقیم بر بازی بازیکنان ۲ تیم داشت، ‌اضافه کرد:‌ فوتبال در این زمین سخت است بر همین اساس از بازیکنان ۲ تیم که در شرایط نامطلوب این وضعیت را تحمل و بازی کردند، تشکر می‌کنم.

دنیزلی با اشاره به اینکه کسب پیروزی خارج از خانه برای تراکتور بسیار اهمیت داشت، ‌ادامه داد:‌ همانطور که می‌دانید برد خارج از خانه در ورزش بسیار اهمیت دارد و ما امروز از اینکه مقابل تیم خوب سایپا به این مهم دست پیدا کردیم بسیار خوشحالیم.

وی افزود: هر هفته به بازیکنانم یاد آور می‌شوم میانگین کسب امتیاز ما در هر بازی باید معادل ۲.۱ باشد و از اینکه به این مهم نزدیک شده‌ایم خوشحالم.

به گفته وی، تقویم لیگ ایران به دلیل برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی فشرده بوده و این درحالی است که جام حذفی را نیز پیش رو داریم.

سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه تا شروع دوباره تمرینات تیم ملی ۲ هفته دیگر باقی است و باید ۲ بار دیگر در لیگ برتر به میدان برویم، عنوان کرد:‌ سعی می‌کنیم برای این دو بازی به خوبی آماده شویم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

تیم تراکتورسازی در نخستین دیدار هفته پنجم لیگ برتر میهمان تیم سایپا بود و این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به طور موقت درصدر جدول رده بندی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا پسوند سازی از اسم این باشگاه حذف شده و فقط تراکتور هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج