۹۱۱۴۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان - تایلند؛

دهدار نخستین طلای ایران را ضرب کرد

رضا دهدار ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری ایران نخستین مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان تایلند برای ایران به ارمغان اورد.

خبرگزاری ایرنا: رضا دهدار ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری ایران نخستین مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان تایلند برای ایران به ارمغان اورد.

«رضا دهدار» در حرکت نخست یک‌ضرب وزنه ۱۶۸ کیلوگرم را انتخاب کرد و موفق به مهار آن شد؛ وی برای حرکت دوم درخواست وزنه ۱۷۲ داد که مهار این وزنه نیز برای وی مشکل‌آفرین نبود. دهدار با مهار وزنه ۱۷۵ کیلوگرم در تک‌ضرب به کار خود پایان داد و در پایان حرکت تک‌ضرب عنوان ششمی را به دست آورد.

دهدار نخستین طلای ایران را ضرب کرد

«رضا بیرالوند» دیگر وزنه‌بردار این دسته در حرکت نخست درخواست وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی داد که در مهار آن موفق بود. او در حرکت دوم در مهار وزنه ۱۷۵ ناموفق بود.

وی در حرکت سوم در مهار وزنه ۱۷۶ ناموفق بود و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

دیمیتری چوماک اوکراینی یکی از مدعیان با ۲ بار اوت ۱۷۶ کیلوگرم و مهار این وزنه در حرکت سوم نتوانست مدالی کسب کند. در یک‌ضرب "جین" از کره جنوبی با ۱۸۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید و سیخانتسو از بلاروس با ۱۸۰ کیلوگرم مدال نقره را کسب کرد. پاول گاسپاریان از ارمنستان نیز با ۱۷۸ کیلوگرم مدال برنز گرفت.

دهدار در ۲ ضرب این دسته در حرکت نخست ۲۰۸ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم به وزنه ۲۱۷ کیلوگرم یورش برد که به راحتی آن را مهار کرد. او در حرکت سوم با مهار وزنه ۲۱۹ کیلوگرم مدال طلا ۲ ضرب و برنز خود را قطعی کرد.

بیرالوند نیز در حرکت دوضرب، نخست ۲۰۶ کیلوگرم را مهار کرد و در ادامه ۲۱۴ را انتخاب کرد که نتوانست آن را مهار کند و در نهایت در حرکت سوم ناموفق بود و در جایگاه هشتم قرار گرفت. وی سال گذشته در رقابت های وزنه‌برداری عشق آباد ترکمنستان مدال طلای دوضرب و برنز مجموع را کسب کرده بود.

ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران تاکنون یک مدال طلا، ۲ نقره و سه برنز از رقابت‌های قهرمانی جهان تایلند کسب کرده‌اند و فردا نیز علی هاشمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم به روی تخته خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج