جاباما
۹۱۱۵۲۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

آیا پایان‌ «بازی تاج و تخت» از ابتدا مشخص بود؟

با وجود آن که ماهها از پایان سریال بازی تاج و تخت می گذرد اطلاعات پیرامون این سریال، اسپین اف سریال، بازیگران و جوایز این سریال ادامه دارد. درواقع بازی تاج و تحت یکی از پر حاشیه ترین سریال سالهای اخیر است.

انتخاب: با وجود آن که ماهها از پایان سریال بازی تاج و تخت می گذرد اطلاعات پیرامون این سریال، اسپین اف سریال، بازیگران و جوایز این سریال ادامه دارد. درواقع بازی تاج و تحت یکی از پر حاشیه ترین سریال سالهای اخیر است.

بازیگر نقش ملیساندر در این سریال معتقد است نحوه پایان یافتن سریال می توانست بسیار کلیشه ای یا ضعیف باشد و این شیوه پایان بندی را قوی ارزیابی می کند.

در گفتگو با هالیوود ریپورتر ،کاریس ون هوتن گفت که حتی بین تیم سازنده، حدس و گمان درباره احتمال پادشاهی جان اسنو زیاد بود و خود بازیگران نیز از دیدن این پایان بندی شوکه شده اند. وی گفت: "من فقط از این واقعیت که کل تاج و تخت تخریب شده بود شگفت زده نشدم، بلکه این پایان بندی را دوست داشتم. من از این که وقتی بین دوستانم بودم همه به پایان سریال و انتخاب پادشاه جدید فکر می کردند هیجان زده بودم . پایان بندی سریال درست بود چون مشخص می کرد هوش بر هر چیز دیگر اولویت دارد."

آیا پایان‌ «بازی تاج و تخت» از ابتدا مشخص بود؟

مدتی پیش ون هوتن در مصاحبه ای اشاراتی به زنده شدن جان اسنو در فصل ششم کرده بود که به این حالت تعبیر شد که وی مخالف این ماجرا بوده است. اما او در مصاحبه جدید می گوید: "صحبت های من به اشتباه تعبیر شد. روز سختی بود و من منظورم را اشتباه رساندم. به نظر من بازگشت جان اسنو به داستان درست بود چون مخاطبان زیادی را درگیر خود کرد."

ون هوتن درباره بداهه گویی یا آزادی عمل در بازی تاج و تخت می گوید: " گاهی بداهه هایی اندک در نقشم داشتم اما سرنوشت ملیساندر از ابتدا تا انتها برای من روشن بود و می دانستم قرار است چگونه بمیرم اما نمی دانستم چه زمانی."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      اتفاقا پايانش خيلي هم جالب بود نشون داد پادشاه تاريکي نميتونه مردم رو بکشه ولي يه انسان ميتونه همه رو نابود کنه

    • بدون نام

      چند فصل آخر خوب نبودند چون از رو کتاب اقتباس نشده بودند یکیش هم همین داستان ملیساندرا یک دفعه غیب شد یک دفعه ظاهر شد بعد آمد نقش فندک بازی کرد شمشیر های سربازان روشن کرد بعد هم ک.... هیچ چیزی از سرگذشتش در این مدت نشان ندادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج