۹۱۱۵۴۷
۴۳ نظر
۵۰۰۱
۴۳ نظر
۵۰۰۱
پ

جنگ بیانیه‌ها در آستانه دیدار پرسپولیس - سپاهان

جنگ بیانیه‌ها بین سپاهان و استقلال علیه پرسپولیس به خاطر بعضی اتفاقات شدت گرفته است.

برترین‌ها: ماجرا از یک عکس آغاز شد و به جنگ بیانیه ها رسید. سعید آقایی مدافع زردپوشان اصفهانی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام به نوعی برای پرسپولیسی ها کُری خوانده بود که با اعتراض باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی این بازیکن رو از بازی با شاگردان کالدرون محروم کرد.

جنگ بیانیه‌ها در آستانه دیدار پرسپولیس - سپاهان

اسماعیل حسن زاده،رییس کمیته انضباطی در این باره عنوان کرد: با عنایت به حساسیت های فصل گذشته در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان، برای از بین بردن این حساسیت‌ها که می توانست باعث بروز مشکلاتی شود فدراسیون اقداماتی را در روزهای گذشته انجام داد.

برای مثال،مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ به دو باشگاه هشدار داده و اعلام کرده بودند که در آستانه دیدار رفت دو تیم از هرگونه رفتار تنش زا خودداری کنند.

وی ادامه داد: ماده 71 مقررات انضباطی می‌گوید هیچ عضوی از خانواده فوتبال حق ندارد با رفتار خود و به هر روش موجب تشویش اذهان شود. این پست شروع یک تقابل حاشیه‌ای میان هواداران دو تیم بود و طبق ماده 100 راهی جز دستور موقت برای آن متصور نبود.

جنگ بیانیه‌ها در آستانه دیدار پرسپولیس - سپاهان

انتظار می‌رفت و می رود که در این باره رعایت کامل جوانب امر صورت می پذیرفت. وقتی یک بازیکنی با نهایت اهانت به یک باشگاهی پست می‌گذارد، باشگاه باید قبل از گلایه از دیگران با بازیکن خودش برخورد می‌کرد که چرا جو را متشنج کرده است. متاسفانه این اقدام بازیکن سپاهان که جو این بازی را متشنج کرد کاملا تحریک آمیز بود.

حسن زاده تصریح کرد: اگر کمیته انضباطی به فوریت وارد عمل نمی شد ،آثار و تبعات چنین رویکردی را باید فردا و فرداها در ورزشگاه ها مشاهده می‌کردیم.در واقع کمیته انضباطی آثار تخریبی رفتار صورت گرفته را آن قدر بالا می دانست که چاره ای جز این باقی نمی ماند.

بعد از این حکم محرومیت کمیته انضباطی، باشگاه سپاهان اعتراض خود را به این حکم اعلام کرد:

این حکم با واکنش باشگاه اصفهانی نیز روبرو شده و آنها با متن زیر به محرومیت سعید آقایی واکنش نشان داده اند.

« همه می‌دانیم افراد یک جامعه بابت انتشار مطلب یا عکس در صفحه شخصی‌شان، در صورت ارتکاب جرم باید به پلیس فتا پاسخگو باشند. در ماجرای سعید آقایی و عکسی که او منتشر کرده در نهایت کمیته اخلاق می‌توانست ورود کند که البته این عکس هیچ توهینی به نماد، پیراهن و آن تیم (پرسپولیس) نداشته است. این مصداق بارز قانون شکنی است. البته همین اواخر دیدیم که خلاف صریح قانون محرومیت یک بازیکن از ۲ جلسه به یک جلسه کاهش پیدا کرد.

لازم به ذکر است عکس منتشر شده از سوی سعید آقایی بارها در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها منتشر شده است. پس اگر خلافی در کار است باید قبل از آن عکاس و تمام خبرگزاری‌ها جریمه می‌شدند. کاش این حد از حساسیت در کمیته انضباطی به رقبای یک تیم در همه امور وجود داشت؛ مثل حرکات اتوبوسی دو بازیکن یا خط و نشان‌های زشت برای هواداران رقیب و حتی داور بازی. در حال حاضر تنها چیزی که می‌توان از قانون‌شکنی کمیته انضباطی برداشت کرد، این است که عدالت وعده داده شده برای این فصل یک نمایش بوده است.امیدواریم کمیته اخلاق که تردیدی در صلاحیت و صداقت آنها نداریم در این قانون شکنی ها و تبعیض های کمیته انضباطی ورود کند.»

مدیرعامل سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد

کمیته اخلاق درباره مصاحبه ها و بیانیه های لیگ برتر اطلاعیه ای صادر کرد:

کمیته اخلاق اعلام می دارد کلیه بیانیه ها و مصاحبه ها را رصد کرده و برای مواردی که باعث تنش و التهاب در مسابقات شود، پرونده تشکیل نموده و رسیدگی خواهد کرد.

لازم به ذکر است در خصوص بیانیه منتشره از سوی باشگاه سپاهان و انتساب کمیته ای از فدراسیون به جانبداری از تیم خاصی، موضوع در حال بررسی است و از مدیرعامل باشگاه جهت ادای توضیحات دعوت به عمل خواهد آمد.

توئیتر باشگاه سپاهان هم در نوشته هایی کنایه آمیز به این محرومیت واکنش نشان داد.

جنگ بیانیه‌ها در آستانه دیدار پرسپولیس - سپاهان

جنگ بیانیه‌ها در آستانه دیدار پرسپولیس - سپاهان

اما این پایان ماجرا نیست...

استقلالی ها هم از صحبت های انصاری فرد و کالدرون، مدیر عامل و سرمربی پرسپولیس شاکی شده و بیانیه ای صادر کردند.

این اطلاعیه به شرح زیر است:

اظهارات غیرحرفه‌ای و ناشایست درباره اعضای باشگاه استقلال به شغل دوم مدیرعامل، سرمربی و سرپرست باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است! آنها با وجود این که برنده داربی گذشته بودند اما انگار به متصدی احضار بازیکنان و مسئولان استقلال به کمیته انضباطی تبدیل شده‌اند! این در شرایطی است که مدیرعامل تیم رقیب به خاطر مصاحبه‌های حاشیه‌ساز، تحریک کننده و تهدید آمیز در روزها و ساعت‌های قبل از داربی به کمیته انضباطی احضار نشده است!

آقایان چند ساعت قبل از شروع داربی تهران به خاطر چند بلیت، فضای پیش از مسابقه را متشنج کردند و عجیب آنکه مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به خاطر پاسخ به تهدیدهای مدیرعامل حریف احضار شده اما برای عامل اصلی چنین اتفاقی رخ نداده است!

روز گذشته هم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با آدرس‌های گنگ و شائبه‌برانگیز سلامت لیگ برتر را نشانه گرفتند و گفتند که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان نشود! امروز هم سرپرست تیم پرسپولیس بر خلاف قواعد حرفه‌ای به عنوان مدعی‌العموم اظهاراتی را به قصد اثرگذاری بر آرای کمیته انضباطی مطرح کرده است!

آیا این دست پیش گرفتن‌ها بعد از آن رسم نشد که باشگاه رقیب تصور کرد با شانتاژهای مختلف می‌تواند محرومیت‌های سه جلسه‌ای را به یک جلسه تبدیل کند؟! آیا این جنگ‌های روانی و شگردهای نخ‌نما شده به برخورد قاطع نیاز ندارد؟

اشاره دست اندرکاران باشگاه استقلال به مصاحبه چند روز قبل از دربی انصاری فرد است که از بخشش احتمالی فرشید اسماعیلی را به رایزنی های پشت پرده نسبت داده بود! بخششی که بالاخره انجام نشد.

انصاری فرد در این رابطه گفته بود: در آستانه دربی زمزمه‌ها و تلاش‌ها و رایزنی‌هایی در پس پرده شده است که اگر روی دهد، جای تامل بسیار دارد. امیدوارم اینها همه حرف‌ها و گمانه زنی‌های بی اساس باشد و تصمیمات غیر منتظره و عجیب گرفته نشود.

جنگ بیانیه‌ها در آستانه دیدار پرسپولیس - سپاهان

دو مصاحبه دیگر انصاری فرد که حاشیه ساز شد یکی درباره بلیط های دربی بود:

انصاری‌فرد: برای باشگاه استقلال متأسفم

و یک مصاحبه دیگر درباره دست های پشت پرده برای جلوگیری از قهرمانی چهارم پرسپولیس.

انصاری فرد: دوست ندارند برای بار چهارم قهرمان شویم!

گابریل کالدرون، سرمربی قرمزها هم استقلالی ها را بی نصیب نگذاشت و قبل از دربی و هم روز گذشته به آنها متلک انداخت.

جنگ بیانیه‌ها در آستانه دیدار پرسپولیس - سپاهان

مصاحبه قبل از دربی:

شروع جنگ لفظی کالدرون و استرا قبل از دربی

مصاحبه قبل از بازی با سپاهان:

کالدرون: از آرای کمیته انضباطی متعجب شدم

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد باشگاه پرسپولیس به بیانیه اخیر باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

باشگاه پرسپولیس در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرده که در آن آمده است:

۱- پرسپولیس در سایه لطف الهی، درایت کادر فنی، زحمات و همت سرخ‌های باغیرت و مجموعه تیم و باشگاه و اتحاد و همدلی ستودنی هواداران و پیشکسوتان در حمایت از تیم، دربی دیگری را به رغم اشتباهات داوری به سود خود و به کام هوادارانش پایان داد.

اکنون نیز تمام تمرکز خود را برای برتری مقابل دو تیم مدعی دیگر گذارده است و تردیدی نیست که هواداران با درک این شرایط برای بازی روز پنجشنبه مقابل سپاهان حمایت همه جانبه و پرشور خود را از تیم محبوب‌شان دریغ نکرده و تا فرصت باقیمانده برای تهیه بلیت اقدام خواهند کرد.

هواداران پرسپولیس به خوبی می‌دانند پیروزی در دو بازی ‌‌شش امتیازی بعدی از چه اهمیتی برخوردار است و بایستی از شرایط میزبانی مقابل سپاهان نهایت بهره را برد.

۲- با توجه به اتفاقات تلخ رخ داده در بازی‌های فصل گذشته بین پرسپولیس و سپاهان‌، امیدواریم یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند، به دور از هرگونه حاشیه را شاهد باشیم و از هواداران دعوت می‌کنیم فقط به تشویق تیم محبوب خود پرداخته و بی‌توجه به حاشیه‌ها تا دقیقه ۹۰ از کادرفنی با درایت و بازیکنان باغیرت تیم محبوب خود حمایت و احترام تیم میهمان و تیم داوری را حفظ کنند.

۳- باشگاه پرسپولیس در مسیر تکرار قهرمانی‌های متوالی تمرکز خود را برای این هفته، روی رقابت در صدر جدول و بازی با سپاهان گذاشته و برای حفظ تمرکز و آرامش خود، همچنین به احترام خانواده بزرگ ورزش و فوتبال کشور و برای پرهیز از ایجاد تنش‌های کاذب که هدف مسئولان ورزش و فوتبال کشور است، پاسخی به اطلاعیه تند و توهین آمیز باشگاه استقلال نمی‌دهد.

باشگاه پرسپولیس پاسخگویی به این قبیل اطلاعیه‌ها که با بی‌احترامی، ادبیات نامناسب و زننده همراه بوده را دور از شأن خود می‌داند. همچنین به عنوان مجموعه‌ای که اهداف و برنامه‌های مهمتری داریم، نمی‌توانیم خود را درگیر چنین مسائلی کنیم. تنها به یادآوری این نکته بسنده می‌کنیم که باشگاه استقلال با اختصاص ندادن حتی یک قطعه بلیت به باشگاه پرسپولیس برای دربی، بداخلاقی کرد.

همچنین دست‌اندرکاران این باشگاه مکرر به اظهارنظر درباره مسائل مرتبط با پرسپولیس پرداختند که متأسفانه برخورد لازم صورت نگرفت.

حال نیز باشگاه پرسپولیس به رغم فرافکنی‌ها و جملات تند به کار رفته در این اطلاعیه خویشتنداری کرده و به منظور حفظ آرامش در فضای فوتبال پاسخی در رسانه‌ها نداده و بسنده می‌کنیم به ذکر این مطلب که آنچه مطرح و ادعا شد، فرافکنی محض بعد از ناکامی در دربی و وارونه جلوه دادن حقایق است.

باشگاه پرسپولیس مستندات خود را به ریاست محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که تأکید بر پرهیز از بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها در پاسخ به یکدیگر داشته‌اند، ارائه کرده و امیدواریم با این اقدامات تنش‌زا و توهین‌آمیز برخورد لازم صورت گیرد.

ما هنوز اختصاص ندادن حتی یک قطعه بلیت مسابقه‌ای که خود یک طرف آن بوده‌ایم به باشگاه، تیم و پیشکسوتان پرسپولیس که در تاریخ دربی‌ها سابقه نداشته است را فراموش نکرده‌ایم.

حال نیز در پی این اطلاعیه توهین‌آمیز متأسفیم که در باشگاه استقلال چنین رویه‌ای حاکم شده و فراموش کرده‌اند که سرخابی‌ها در عین رقابت همواره اخلاق‌مدار بوده و حرمت هم را در اوج رقابت‌های دیدنی حفظ کرده‌اند.

باید دید عاقبت این بیانیه ها و مصاحبه های حاشیه ای به کجا می رسد و این اقدامات کمیته انضباطی به رفع تنش ها خصوصا در بازی امروز سپاهان - پرسپولیس کمک می کند یا بر آن می افزاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایا وزیر و پسر ش میتونن کل لیگ رو منحل کنن و همه تیم هارو از لیگ برتر لیگ یک ولیگ دو و ،،،اخراج کنن و فقط تیم خودش پرسپولیس باشه دیگه احتیاج نباشه کسی کشته بشه یا این همه جنگ و جدل باشه تیم واسه پسر وزیر ببر خونتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایا توهم زدی الان کل مملکت پرسپولیس شده شما مظلوم واقع شدی؟ واقعیت رو قبول کن گند زدین با بازی هاتون انتظار داری بیرون زمین نتیجه بگیرین؟

      • ایرانی اصل.

        منطق صفر.وقتی کیسه وشله زردنمیتونن مردونه مقابل پرسپولیس تاب بیارن دست به حاشیه سازی میزنن.انگارعقده هاتون پایانی نداره.

    • یه بنده خدا

      فوتبال ایران شده حاشیه
      اصلا به پیشرفت فکر نمیکنن
      فاتحه این فوتبالو باید خوند

      پاسخ ها

      • تاج همیشه آبی

        واقعا.
        این چه رسمی شده که واسه این فوتبال درب و داغون، به خانواده همدیگه ناسزا هم میگن.
        تعلیق این فوتبال شاید به کم شدن فحش و ناسزا کمک کنه.
        حالمون بده از بس توی فضای مجازی و حقیقی بخاطر فوتبال، ناجوانمردی میبینیم.

    • فرهنگ شاهینی

      چه مطلب سخیف وسطح پایینی .رسالت شمابالا بردن فرهنگ وارتقادانش عمومی است نه ایجادتنش .اگریک قطره خون ازدماغ کسی بریزه شمادرپیشگاه خداوند ووجدان خودتون مسئول هستید.

    • شاهینی

      به نظرمن اگریک سال مطبوعات راتعطیل کنندهمه چیز درست میشود...

    • بدون نام

      پرسپولیس سرور همتونه
      خودتونم بکشید به سرورتون نمیرسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو قوطیتون میکنیم

      • بدون نام

        ززززاااااااررررت....

      • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

        بادزدی و جعل و داوری و پولهای کثیف هدایتی و حمایت کمیته عنضباطی‌ . تیمیتون هیچی نداره فقط و فقط حمایت میشین‌ همگان ب چشم دیدن تواین چن سال چیکار براتون کردن. واس همینم هرشهری میرید باسنگ وچوب ازتون پذیرایی میکنن

    • بدون نام

      .احتمالا دست وپا برای بقا روی صندلی مدیر عاملی اینجور به سر ت آورده . روز زیرآب زن و خاله زنک مبارک

    • بدون نام

      واقعا اینها یه باند هستند توی فدراسیون لنگها چرا ناعدالتی تا گی هرکس حرف میزنه محروم آنطرف لنگها هرچی دوست دارن میگن بلکه تشویق هم میشن حسن زاده حیا کن فدراسیون را رها کن

    • بدون نام

      واقعا اینها یه باند هستند توی فدراسیون لنگها چرا ناعدالتی تا گی هرکس حرف میزنه محروم آنطرف لنگها هرچی دوست دارن میگن بلکه تشویق هم میشن حسن زاده حیا کن فدراسیون را رها کن

    • بدون نام

      لعنت بر لنگها کمیته لنگی فدراسیون لنگی وزیر لنگی هرکس حرف حق میزنه محروم میشه آن طرفها لنگها هرچه دلشان میخوان حرف میزنند اما تشویق هم میشن نمونه اش بیرانوند جعل اسناد اختلاس دزدی تبانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه لنگ را فقط مردها میبندن ولی کیسه که نگم بهتره

      • بدون نام

        آخه لنگ را فقط مردها میبندن ولی کیسه که نگم بهتره

    • س

      مافیای اصفهانی شروع کردن ایقدهم خبره هستن که بین دوتیم تهرانی استقلال و پرسپولیس تفرقه ونفاغ می اندازند ودرسایه ی درگیری این دوتیم تهرانی کارخودشان راانجام میدن هواداران این دوتیم هم سپاهان و تراکتور را رهاکرده واین یکی میگه کیسه حکومتی است آن یکی میگه لنگ حکومتی است و.......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگوالکی خودتون به تاج نچسبونیدبین دوتیم اختلاف میندازه ..‌اصلا بینی .بین ما ولنگ نیست ....شما کثافترین تاریخ دوران فوتبال ودارین نمایش میدین ....آهای تراکتوریا...اصفهانیا.وهمه تیمهای لیگ ..همه باهم باشیم ومبارزه کنیم بااین فسادلنگیای کثیف

      • بدون نام

        از استقلال فرشید اسماعیلی قربانی از سپاهان سعید اقایی .منتظر هستیم ببینیم از پدیده کی قربانی میشه........محرومیت بیرانوند هم که از دو جلسه به یک جلسه تمام شد ...شجاع و کنعاتی زادگان هم که از نظر حسن کاملا قانونیه .. هیس کردن به داور جز تاکتیک فوتبال بازیکن....... شوت کردن توپ به سمت هوادار هم یک نوع تاکتیک فوتبالی ...اقای وزیر و حسن زاده یک روز بلاخره از طرف این مردم.جواب پس میدین .....

      • موسوی

        مطلب خوبی اشاره کردی.تا ۵ سال قبل طرفداران دو تیم تهرانی در عین رقابت و کری خوندن، بعد از بازی رفاقت داشتن و همیشه احترام متقابل بود.متاسفانه مدتیه شله زردها و سوراختوریها آتش بیار معرکه شدن.ببینید در لیگ المان و در لیگ ایتالیا یوونتوس سالهای سال قهرمان میشن و تیمهای دیگر انقدر به دو تیم اتهام نمیزنن!!!! اگه ی کم منطق را مبنای استدلال بکنیم،قهرمانیهای پرسپولیس حاصل اتحاد و همدلی و تلاش همه اعضا(کادر فنی ،مدیر عامل ،بازیکن و پیشکسوتها) بوده،حالا ممکن چند بازی داوری بنفعش و یا به ضررش شده باشه.پس خواهشا باشگاه استقلال و طرفدارانش ی کم واقع بین باشن و تحت تاثیر شله زردها و بخصوص سوراختوریها قرار نگیرن.طرفداران تیم استقلال باور کنید سوراختوریها تنها چیزی که متوجه نمیشن فوتباله،دقت کنید طرفدارانش چه داوری به نفعشون باشه و چه نباشه،چه بازی را ببرن و چه نبرن،شرارت میکنن و از زمانیکه این تیم به لیگ برتر اومده لیگ شده بزن بزن و در گیری.

      • بدون نام

        نفاغ

      • س

        کاربر ۹:۱۵من نه طرفدارلنگم نه طرفدارکیسه درکل نقشه مهندسی وزرنگی مدیران سپاهان و تراکتور را گفتم که به راحتی بین دوتیم پایتخت جدایی انداختن ودارن ازبعضی طرفداران این دوتیم سوء استفاده وبه کارخودشان بهره برداری میکنن

    • sep

      این عکس لنگ ببین چکار میکند اما قبل بازی نیمه نهایی جام حذفی اقای شجاع میاد علیه هواداران سپاهان حرف میزند اون موقع خفه خون میگیرد قبل بازی لیگ لیدر تیم قرمز میاد بیانیه میده اون موقع خفه خون میگیرد قبل یازی نیمه نهایی جام حذفی اقای بیرانوند تو لایو میاد سلامت بازی را زیر سوال میبرد اون موقع خفه گرفته بودی.

    • فرشاد

      لیگ مهندسی پرسپولیس چند سال هست شروع شده

    • ایرج دهیار

      حیف اون پیراهن ارتش سرخ تراختور کبیر آذربایجان که یه تیم بی هویت تنش میکنه به نظر من چرتپولیس باید رو پیراهنش بنویسه وزیر پرسپولیسی و فوتبال کثیف زنده باد . ماشالا دخل این انصاری فردم خالی بود وزیر عزیر با پول بیت المال پر میکنه در حالیکه تو سیستان و بلوچستان یه داهات با ۱۲۰ خانوار جمعا ۳۰۰ میلیون سرمایه ندارن اب ندارن گاز ندارن به خدا همه ایران سرای من است نه فقط تهران و اصفهان

      پاسخ ها

      • ج

        اگه وزیر و فدراسیون پرسپولیسی هستند پس چرا وقتی دروازبان پرسپولیس یه بازی محروم شد محرومیتش اجراشده اماهواداران تراکتورچی شدکه بخشیده شدن رو که نیست سنگ پاقزوین از سخنان بزرگ کشور که گفتن بذارآمریکاازدست ما ناراحت باشه واز این ناراحتی بمیرد.....حالابگذارید تراکتور و سپاهان ازدست ارتش سرافرازسرخ ناراحت باشن واز این ناراحتی بمیرند.

      • بدون نام

        اوج حماقت . تا ابد در جهل و حریت با نقطه بمون

    • Meysam Molaei

      احمق تر دیر فهم تر یا نفهم تر از لنگی نیست اینا یا خرن یا واقعا نمیفهم مغزی ندارن واسه تشخیص

    • بدون نام

      من موندم چرا باشگاه پرسپولیس جواب سپاهان میده سپاهان فقط میخواد با درافتادن با پرسپولیس مشهور بشه میخاد با این کارها بزرگ بشه، والا اسهال کدو حلوایی چیه که جوابش میدین

    • بدون نام

      کمیته انظباتی هرچند زیاد حکم علیه پرسپولیس داده ولی اینبار به مافیای شله زرد باید زوری هم شده بقبولونونه پرسپولیس همگی مثل مرد بازی میکنن و کیسه کشا هم این وسط برن گمشن که سنگ پا قزوین جلوشون کم اورده پرروها ی اراذلی

    • مجید پرسپولیسی

      زمانی میشه به پلیس فتا شکایت کرد که موضوع شخصی باشه نه اینکه شما به چهل پنجاه میلیون طرفدار ی تیم و به ی باشگاه بی احترامی کنی،،اگه حرف نزنین بهتون میگن لاااااال؟؟؟؟؟خخخخخ

    • علی

      ما پرسپولیسیا از این رویه باشگاهمون راضی هستیم و حمایت میکنیم ... اینقدر جواب مثلث تاس رو ندادیم پررو که چه عرض کنم افسار پاره کردن ... از این به بعد شر و ور بگن جواب میدیم چون حاجی انصاری فرد رو داریم که حقمون رو میگیره

    • بدون نام

      یه جام جعلی دیگه به لنگ حقیر بدن. خیاله خودشون دو راحت کنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماها لیاقت جام جعلی هم ندارید

      • بدون نام

        شماها را باید ببرن جنگلهای امازون

      • بدون نام

        واقعا که بعضی ها خیلی رودارند سوراختور چند سال قدمت داره که اینجور ی در مورد پیراهن حرف مفت میزنی تمام مشکلات بوجود امده از این مثلث شومه کیسه .سوراختور و شله زرد که از زنجیرزدن و اتش زدن اتوموبیل خبر نگاران و اوردن پرچم کشور بیگانه وتوهین به دیگران و تیم کیسه هم نا کارامدی وتهمت زدن و هدر دادن پولهای بی زبان . بس کنید این فوتبال ایچنینی ارزش نداره زمان قدیم هم فوتبال تاج وپرسپولیس میدیدم وهم با سپاهان ان روزها و از تبریز هم تیم ریشه دار دیگری غیر از تراکتور

    • سهند

      متاسفانه تمام قوانین به نعع مرکز نشینان است.
      فدراسیون و کمیته انظباتی تحت تاسزر جو سازی های مطروعات مرکز نشین رای صادر میکنه بیولی عقط برای خوشایند اونا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربرمحترم جناب دهدار کمی تفکر واز روی احساسات مطلب نوشتن کاردرستی نیست باید واقعیتها را دید وقضاوت کرد نه از روی احساسات کورکورانه مطلب بنویسی ونمدونم که چند ساله ازتیم طرفداری میکنی وایا سنت به قدیم میخوره ان زمان بازیها را میدیدیم بدون این کثافت کاریها و فحاشی کردن ها به جای این کارها جوانمردی و فوتبال پاک میدیدیمنه اینکه تو بازی یادگار امام تبریز پرسپولیسیها را راه ندید و در بازی برگشت انتظار داریرید ودزشگاه نصف نصف بشه انوقت بی عدالتی نیست و ایا حقتونه

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      لنگیای زالو افتادن ب جون این فوتبال همه حاکمان و مسّئولان فوتبالی هم پشتشونن همه جوره ساپورت میشن‌ . بازیکنان لنگ هرگز محروم نمبشن درحالی ک بی ادب ترین تیم ایرانن. بیرو مامور روزد کاریش نکردن. بعد تخلف کرد باز توبیخش کردن فقط. باز تو تبریز تخلف کرد طبق قانون باید سه جلسه محروم میشد ک یک جلسه محروم شد. من استقلالی ام و میگم بازیکن سپاهان تخلف کرد وحقشه محروم شه اما چرا باید بدون اینه حکمی اومده باشه محرومش کنن؟ الان موقت محرومش کردن تا حکمش بیاد حکمشم که اومد ی جلسه محروم میشه. این انصافه؟ این فقط خوش خدمتی به تیم لنگ حکومتیه

    • بدون نام

      خدا را شکررررررر
      ما فهمیدیم عدالت آقای تاج چیه.
      هر تیمی که به هر نحکی حتی در جمایت از خود بیانیه بده بلید محروم بسه الا تیم وزیر.
      اصلا فوتبال تعطیل بسه و هرچی حامه تا 1400بدح به تیم وزیر

    • جنگ بیانیه ها

      اقای وزیر اگه تو با خونوادت مشکل داری و داری با ی مشت لنگی زندگی میکنی عقده هاتو تو دل سپاهان و استقلال و تراکتور در میاری حتما خانومت تو خونه راهت نمیده اگه لنگ نبره و اخر کار ی قهرمانی نامردنه بهشون تقدیم نکنی این کار از ......بدتره نکن با حق بقیه بازی نکن

    • بدون نام

      بی صحب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج