جاباما
۹۱۱۵۵۵
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنج شنبه 4 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیز متولد 4 مهر، تولدت مبارک. شما فردی فعال، توانا، هوشیار و روشمند هستید. شما یک استعداد ذاتی دارید که به واسطه آن با شجاعت و ایمان خود، با شرایط نامطلوب مبارزه می‌کنید؛ اما در بعضی مواقع، رفتارهای سرسختانه‌ ای انجام داده و نظر دیگران را به طور کلی نادیده می‌گیرید که اصلا به نفع شما نیست. امسال از سرمایه گذاری هایی که در زمینه املاک و مستغلات و سهام انجام داده اید، بازده فوق العاده ای را دریافت خواهید کرد. سفر خارجی یا معامله ای که در پیش رو دارید، برای شما بسیار سودمند خواهد بود. اعضاء خانواده در مورد برخی از مسائل به یاری شما خواهند آمد. اگر همسر و فرزند دارید، بدانید که آنها همراه و حامی شما خواهند بود و عشق فراوانی به شما خواهند داد. برخی از افراد در سه ماهه آخر سال ازدواج خواهند کرد و بعضی دیگر نیز عشق زندگی خود را پیدا کرده و حال و هوای خوبی خواهند داشت. ماه های اردیبهشت، مرداد و آذر ماه های بسیار خوب و پر مخاطره ای برای شما به نظر می رسند.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

ممکن است امروز به دلیل تغییرات آب و هوایی، دل کندن از تخت خواب، تا حدودی برایتان سخت و دشوار باشد. شما می‌توانید امروز قدری تنبلی کنید و تسلیم خواسته های خود شوید. امروز زمانی را به استراحت و ریلکس کردن بگذرانید. مهم ترین شخخصی که باید قانع کنید که در مورد هر موضوعی حق دارد، خودتان هستید. شما باید به هدر دادن انرژی خود برای تلاش جهت متقاعد کردن افراد مختلف را پایان دهید. با این حال، امروز انگیزه های شما کاملا انسان دوستانه نخواهند بود. ممکن است با فکر کردن به مسائل مختلف، بخواهید حواس خود را از مشکلاتی باعث نگرانی تان هستند، پرت کنید. سعی کنید برروی اولویت های زندگی خود تمرکز کنید. چتان بهجت، نویسنده هندی می‌گوید: آنقدر مشغول بهبود خود باشید که دیگر وقتی برای انتقاد از دیگران نداشته باشید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

روز عالی پیش روی خود دارید. شما تمایل دارید که کارهای خود را با انرژی انجام دهید و امروز به دلیل تلاش و کوشش هایی که تاکنون کرده اید، پاداشی کسب خواهید کرد. این روزها پیدا کردن شخصی که مثل شما وجدان داشته باشد کار سخت و دشواری است و شما واقعا سزاوار پاداش هستید. با این حال، هنوز هم قله های فراوانی برای صعود در مسیر شما باقی مانده است و خودتان بهتر از هر کسی این موضوع را می‌دانید. اعتماد به نفس و خلاقیت شما، به کمک تان خواهد آمد. امروز ممکن است ناامیدی شما را به نزدیکی یک شکست ببرد؛ اما می‌توانید آگاهانه تصمیم بگیرید و مشکلات پیچیده خود را با گذشت زمان حل کنید. اکر، استاد بزرگ پول نوشت: رمز موفقیت این نیست که سعی کنید از مشکلات خود دوری کرده یا از آنها خلاص شوید؛ راز این است که خودتان را به قدری بزرگ کنید تا از تمام مشکلات، بزرگتر باشید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما دو ماه گذشته، خوش شانس بوده اید و در این موضوع شکی نیست؛ اما اخیرا به نظر می رسد شانس شما در حال تغییر است. تشخیص این موضوع تا حدودی دشوار است؛ اما چیزی در زندگی روزمره شما وجود دارد که خیلی مناسب نیست. ولی شما با کمترین دردسر ممکن، تمام مسائل را پشت سر خواهید گذاشت و درس هایی می آموزید که ارزشمند خواهد بود. برقراری ارتباط با یک آشنای قدیمی، بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به صبر و شکیبایی احتیاج دارد. اگر چه داشتن رابطه با یکی از دوستان قدیمی می‌تواند بسیار ایده آل و خوب باشد، اما گاهی اوقات ممکن نخواهد بود. چراکه هر دوی شما نسبت به گذشته، افراد متفاوتی شده اید. بهتر است از خاطرات گذشته خود خارج شده و با شخصی که اکنون هستید رو به رو شوید. خلیل جبران، شاعر بزرگ می گوید: عدم وجود هر گونه قصد و هدف خاص در روابط دوستی تان، روح رابطه را پاک نگه می دارد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز زمان بسیار مناسبی خواهد بود تا بتوانید در مورد مسائل مختلف، دیدگاه های بهتر و کامل تری داشته باشید. اگر قصد دارید که به یک سفر طولانی بروید، منتظر بمانید تا به زودی به واسطه شغل و حرفه خود، یک ماجراجویی در پیش داشته باشید. سفر کردن را از خود دریغ نکنید. بروید و در فضایی جدید و سالم، تنفس کنید. نگه داشتن راز یمی از همکاران یا دوستان نزدیک تان، ممکن است قدری دشوار به نظر برسد. ممکن است امروز قصد داشته باشید جوانب مثبت و منفی کاری را بررسی کنید و در این بین، کمی هم سر در گم شوید. انتخاب زمان مناسب برای انجام هر کاری، اهمیت ویژه ای دارد. اگر قصد دارید که مورد استقبال و توجه اطرافیان خود واقع شوید، به قضاوت شخص خودتان تکیه کنید؛ چراکه شما حس ششم خوبی دارید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

آیا به فکر برقراری تعادل بیشتر در زندگی خود هستید؟ کار کردن زیاد و عدم وجود هیچ گونه تفریح در زندگی، باعث می‌شود، زندگی شما کسالت آور و خسته کننده به نظر برسد. امروز، یک روز مناسب برای بررسی زندگی روزمره تان و اضافه کردن عناصر جدید به آن است. بله؛ زمان آن رسیده که قدری شادی و سرگرمی به زندگی خود ادامه کنید. امروز شما می‌خواهید که مسئولیت کارهای خود را بر عهده گرفته و خودتان قدم بردارید. با این حال، توصیه می شود که چشمان خود را به طور کامل باز کرده و تمرکز کنید؛ زیرا انجام هر کاری نیاز به مقدار قابل توجهی از انرژی شما دارد. خوشبختانه، تلاش های شجاعانه شما، نتایج مطلوب تان را به همراه خواهد داشت و هیچ یک از تلاش های شما بدون پاداش نخواهد ماند. زیگ زیگلر اینگونه می نویسد: بهترین ها را انتظار داشته باشید. برای بدترین وضعیت آماده باشید. از هر چه به سوی شما می آید، استفاده کنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

اگر در طی چند ماه گذشته، در زندگی عاطفی خود دچار مشکلاتی شده اید، احتمالا اکنون این مشکلات را پشت سر گذاشته اید. بدون شک شما نکاتی را از این مشکلات آموخته اید. مدت ها بود که با این مشکلات سر و کار داشتید و اکنون زمان آن رسیده که به این مشکلات، پایان دهید. این را بدانید که از این پس، اوضاع بهتر خواهد شد؛ تنها باید سعی کنید که در تله های قدیمی قرار نگیرید. یک فرصت غیر منتظره برای شما ایجاد خواهد شد که به واسطه آن، مشکلا مالی شما تا حدودی برطرف خواهند شد. مردم غالبا فکر می کنند با افزایش درآمد خود، قادر خواهند بود که مشکلات مالی خود را برطرف کنند. اما متاسفانه ممکن است اوضاع همیشه اینطور نباشد. میگل د سروانتس، شاعر و نویسنده اسپانیایی می گوید: رضایت از ثروت، فقط در داشتن مال زیاد یا هزینه کردن های فراوان یافت نمی شود؛ بلکه در کاربرد عاقلانه از این ثروت است.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

اگر به اندازه کافی به خودتان مطمئن نیستید، نگاهی به اطراف خود انداخته و تمام کارهایی که تاکنون انجام داده اید را بررسی کنید. درست است؛ شما هنوز به بسیاری از رویاهای خود نرسیده اید؛ اما به رویاهایی که رسیده اید و کارهایی که انجام داده اید توجه کنید. عدم اعتماد به توانایی هایتان، باعث عقب ماندن شما می گردد. لحظه ای در زندگی همه وجود دارد که نیاز به ایمان قوی دارید؛ وقت آن فرا رسیده است. ممکن است امروز یکی از افراد نزدیک به شما، در مورد موضوع مهمی به شما اعتماد کنند. همچنین امکان دارد شخص نزدیکی از میان اطرافیان شما، از شما مشاوره بخواهد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

ممکن است در طی روزهای آینده با افراد جدیدی ملاقات داشته باشید. همچنین امکان دارد شخصی در زندگی حرفه ای به شما کمک کند که آن را پیش بینی نمی کردید. و یا ممکن است وارد کار یا بازار جدید شوید. شما شخصی هستید که به دنبال کشف راه های جدید و هیجان انگیز هستید. امروز، تفکر عمیشق شما در مورد زندگی تان، موجب برداشتن گام های بعدی شما به سوی آینده خواهد شد. قائل شدن وقت و زمانی برای تنها ماندن با افکار خود، چه با نوشتن، چه مدیتیشن کردن و چه حرف زدن، به شما این امکان را می‌دهد تا آنچه که در ذهن خود دارید به تحقق برسانید. اولین دانه را در تخیل خود بکارید و بنشینید و رشد آن را تماشا کنید. جاناتان سوئیفت، طنز نویس معروف می گوید: ایجاد تصاویر ذهنی و تخیل کردن، در واقع دیدن چیزی است که برای دیگران قابل مشاهده نیست.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

به نظر می رسد که شما سعی در نادیده گرفتن و یا از بین بردن برخی از انتقاداتی که به شما وارد شده را دارید. هفته‌ هاست که مراقبت های ویژه‌ای به عمل آورده اید تا خطایی انجام ندهید. شاید تعداد خطاهایی که انجام داده اید، شما را متعجب کند. امروز ممکن است با تعریف اطرافیان خود رو به رو شوید. شما به دنبال بهبود کیفیت عملکرد خود در محل کارتان هستید. اما می‌توانید امروز را در حاشیه بنشینید و بگذارید همه چیز همانطور که هست انجام شود. همکاران شما از تلاش های اضافی شما، قدردانی خواهند کرد. ماهاتما گاندی نوشت: شما ممکن است هرگز نتوانید بدانید که عملکرد کارهای شما چگونه است؛ اما این را بدانید که اگر کاری انجام ندهید، نتیجه ای هم حاصل نخواهید کرد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

لبخند بزنید؛ زیرا امروز پیش بینی می‌شود روز خوبی داشته باشید. امروز روحیه کنجکاوی خواهید داشت که درست ترین اتفاق برای امروز شماست. شاید این موضوع کمی چاشنی به زندگی عاشقانه شما اضافه کند. طیف گسترده ای از تجربیات در انتظار شما هستند. شما روحیه ماجراجویی دارید؛ باید از آن استفاده کنید. یادگیری یک مهارت یا رویه جدید، امروز موجب افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد. شما ذاتا به یادگیری و کشف نکات جدید برای انجام هر چه بهتر کارهای خود علاقه دارید. روی ترس های خود تمرکز کرده و به خودتان اعتماد کنید. دانش، شما را وادار می کند که با جهل مقابله کنید. هر چه بیشتر بدانید، بیشتر رشد خواهید کرد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

رولینگ استونز، بهترین جمله را می گویند: من نمی توانم رضایت خاطر را به دست آورم؛ شما نیز اخیرا چنین احساسی داشته اید. در روزی که پیش روی خود دارید، فرصت های جدیدی به شما رو خواهند کرد. برقراری ارتباط با همسایه یا خواهر و برادر شما می‌تواند سبب بهبود روابط تان گردد. شاید راه آسانی برای توجه نکردن به سخنان آزار دهنده وجود نداشته باشد؛ اما اجتناب از مسئولیتی که دارید فقط باعث آسیب بیشتر می‌شود. خوشبختانه، یادآوری کردن و بررسی حقیقت می‌تواند روشی عالی برای پیدا کردن پاسخ بسیاری از سوالات شما باشد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما اغلب درگیر زندگی دیگران هستید. امروز از ارادت و احترامی که بهدیگران دارید، قدردانی می‌شود. به عنوان مثال، در جمع خانواده خود، ممکن است مجبور شوید برخی از مشکلات جسمی و روحی افراد را برطرف کنید. از نیازهای خودتان غافل نشوید. همانطور که خودتان می‌دانید، شما برای انجام کارها، به تمام توان خود نیاز دارید. خواسته های یکی از نزدیکان تان ممکن است شما را وادار کند تا امروز به یک راه حل مبتکرانه دست بزنید. شما قصد دارید افراد با ارزشی را در زندگی خود وارد کنید. اگر آنقدر فداکار هستید که نیازهای خود را دست کم بگیرید، ارزشی ندارد. صحبت کردن با صراحت در مورد خواسته های شما، می‌تواند باعث رشد و پیشرفت و رضایت شما دارد. دل کلوز، بازیگر آمریکایی می‌گوید: افراد برای شرایط مختلف، راه حل های مختلفی را انتخاب می کنند و همه به نوعی برنده هستند.

فال روزانه ۰۴/ ۰۷/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لی لی

      چرا انقدر دیر میذارید فال هارو؟دیگه ۱۲ونیم اینا بذارین دیگه فال هارو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج