۹۱۱۵۵۶
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

نامه مصری‌ها به فیفا؛ رأی ما به صلاح کجا رفت؟

اتحادیه فوتبال مصر (EFA) در نامه ای به فیفا اعتراض خود را نسبت به عدم احتساب آرای مربی و کاپیتان تیم ملی این کشور به محمد صلاح در رای گیری بازیکن سال دنیا اعلام کردند.

ورزش سه: اتحادیه فوتبال مصر (EFA) در نامه ای به فیفا اعتراض خود را نسبت به عدم احتساب آرای مربی و کاپیتان تیم ملی این کشور به محمد صلاح در رای گیری بازیکن سال دنیا اعلام کردند.

لیونل مسی در حالی به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ انتخاب شد که بسیاری پس از این انتخاب نسبت به آن واکنش نشان دادند.

نامه مصری‌ها به فیفا؛ رأی ما به صلاح کجا رفت؟

در ساعات گذشته شاهد بودیم که کاپیتان تیم ملی نیکاراگوئه و سرمربی سودان نسبت به تقلب در رای گیری فیفا واکنش نشان دادند. پس از این اتفاقات فدراسیون مصر نیز نسبت این موضوع اما به شکلی دیگر واکنش نشان داده است.

فدراسیون فوتبال مصر در این نامه اعتراض خود را نسبت به عدم احتساب آرا سرمربی، شوقی غریب و کاپیتان احمد المحمدی، که هر دو به محمد صلاح رای داده بودند، نشان داده است و اعلام کرده از این رفتار فیفا که این رای ها را در سایت خود قرار نداده، بسیار ناراحت و عصبانی است.

نکته عجیب دیگر در مورد آرا مصری ها این بود که هانی دانیال، روزنامه نگار مصری در کمال تعجب رای سوم خود را به صلاح داده بود و آرا اول و دوم خود را به ترتیب به سادیو مانه و کریس رونالدو اختصاص داده بود.

اتفاقاتی که حواشی زیادی را هم با خود در پی داشت و به گفته برخی باعث عصبانیت محمد صلاح نیز شده بود تا جایی که این ستاره مصری از شدت عصبانیت بعد از مراسم فیفا، نام مصر را از صفحه توئیتر خود حذف کرده بود.

هرچند که بعد از این اتفاق صلاح نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار عکسی از پرچم مصر در صفحه توئیتر خود نوشت:" هرچقدر تلاش کنند عشق من نسبت به مصر و مردمش را تغییر دهند، موفق نخواهند شد"

صلاح هر چند با این توئیت تمام شایعات پیرامون مشکلش با فدراسیون مصر را تکذیب کرد اما با این وجود طی سال های گذشته نیز شاهد مشکلاتی بین این ستاره مصری و فدراسیون فوتبال کشورش بوده ایم تا جایی که در مقطعی این مشکلات به حدی بالا گرفت که صلاح فدراسون مصر را تهدید به خداحافظی از بازی های ملی نیز کرده بود.

محمد صلاح با وجود درخشش در فصل گذشته نتوانست جایی در ترکیب تیم منتخب سال داشته باشد، موضوعی که به گفته رسانه های انگلیسی باعث ناراحتی زیاد این فوق ستاره مصری نیز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      صلاح‌مسلمان است .مسی پارسال مصدوم بود یکباره مرد فوتبال جهان شد.تاالان وبعدازاین بیش از۱۲ بازی لالیگا وچندین اروپا و.....ازدست خواهدداد.سال دیگه آش همان آش کاسه......

      پاسخ ها

      • سهند

        اینا بلد نبودن قانون گفته به هم وطن نمیشه رای داد.
        مربی و کاپیتان یک تیم به بازیکن هم وطن نمیتونن رای بدند . اعتراضاتشون بی جا است.

      • بدون نام

        تو نمیدونی انگار وگرنه این خبر اینجوری جهانی نمیشدی ؟یا تو کلا دراشتباهی چون ممکن درباره وپ طلا درست گفته باشی نه این مراسم بهتربن مرد سال که فرق میکنه .و یا اینکه قوانین تغییر کرده. چون تا جایی که همه میدونیم رای ازاده برای هرکسی به هرکسی .ولی این همش مسخره بعد شایعه و افطرا زدن درباره تجاوز جنسی کریس دیگه کمتز دوسش دارن اهالی فوتبال و بهش رای نمیدن وگرنه همه میدونن لوله پارسال هیچ کار بزرگتری نتنها نکرد درمقابل کریس بلکه با تیم ملی این رونالدو که جام گرفت و لوله بازم ناکام موند لیو قهرمانان که دیگه نگم برات

    • بدون نام

      دزدی دیگه وگرنه اقای مسی کار خاصی نکرد

    • بدون نام

      حالامعلوم شدچرافیفاباتخلفات فوتبال ایران برخوردنمیکنه چون خودشم مافیایی اداره میشه

    • بدون نام

      سال 2010تقلب کردن سال گذشته هم دادن مودریچ که رسوایی بود امسال هم تقلب کردن چون مسی امسال یه بازنده بزرگ بود ولی سلطان مثل همیشه عالی بود وسه جام گرفت پس مهم نیست که توپ طلامسی بیشتر شد مهم اینه همه میدونند درحق رونالدو ظلم شده وبرای همینه این جایزه مثل همیشه باارزش نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

      • Alireza..4

        یکی دست این بچه رو بگیره از برترین ها راهنماییش کنه بیرون مرسی....مسی بهترین گلزن لیگ قهرمانان...بهترین پاسور لیگ قهرمانان بهترین گلزن لالیگا برنده ی لالیگا برنده ی کفش طلای اروپا......

        مشخص نیست این جوجه فوتبالیا از کجا به اینجا سر دراوردن...
        جایزه ی بهترین بازیکن برایِ بهترین بازیکنِ نه بهترین تیم....
        احمق ها همیشه احمق خواهند ماند....

    • سجاد خیاط

      حق کریس رونالدو بزرگ بی نظیر بود مسی احمق چاپلوس

    • بدون نام

      به قول رونالدو، بالاخره تاریکی تمام شد! یک سوال ؟ گلی که امسال برتر شد از لحاظ کیفیت از گلی که پارسال رونالدو زد پایین تر بود؟! گل رونالدو رو رد کردند در حالی که این گل اصلا قابل مقایسه نیست. این نشون میده که فیفا خودش نیاز به قاضی داره ؟ همه فهمیدند که حق رونالدوی بزرگ بود و اصلا اهمیتی ندارد چون کریس آنقدر بزرگ است که با این کوچکی ها ناراحت نمی شود. دورود بر تقلب کارها که همیشه نشان میدهند بزرگ نیستند!

    • بدون نام

      پارسال پرز به خاطر جدایی رونالدو ، توطیه ی کثیفی کرد و پول داد و رای خبرنگارها رو خرید! رونالدو جایزه نبرد، امسال هم شاهد بودیم ریالی که گند زد و اصلا صلاحیت نداشت حتی یک بازیکنش در تیم منتخب قرار بگیرند، چندین بازیکنش قرار داشتند. باز هم سیاست و پول ریختن های پرز !؟ رونالدو بخاطر همین مسایل حاضر نشد در ریال بماند و چقدر این مرد بزرگ و با شخصیت است درود بر رونالدو و طرفدارانش .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج