۹۱۱۵۷۳
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

کاویانپور: کالدرون مربی شجاع و باهوشی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی دادن به فرشاد احمدزاده و بشار رسن در دربی طبیعی به نظر می‌رسید، اما کالدرون شجاعت به خرج داد و عبدی را به زمین فرستاد.

خبرورزشی: پرسپولیس امروز باید مقابل سپاهان در تهران، یک بازی بسیار حساس و مهم را پشت سر بگذارد. پیش‌بینی می‌شود سرخپوشان در بازی مقابل سپاهان، با روحیه بالایی وارد زمین شوند، چون شهرآورد را با برد پشت سر گذاشته‌اند. اتفاقاً حامد کاویانپور هافبک و کاپیتان پیشین پرسپولیسی‌ها نیز چنین نظری دارد.

او در این مورد گفت: «بحث فنی در مورد شهرآورد ندارم، چون آن‌قدر حساسیت وارد این بازی می‌شود که نمی‌توانیم به راحتی در خصوص مسائل تاکتیکی صحبت کنیم ولی پرسپولیس با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنانش توانست ۳ امتیاز را بگیرد. البته در این مدت، هواداران پرسپولیس هم سنگ تمام گذاشتند و به خوبی از تیم محبوب‌شان حمایت کردند تا در نهایت تیم در این بازی حساس ۳ امتیاز بگیرد.»

کاویانپور در مورد عملکرد هافبک‌های پرسپولیس اضافه کرد: «شهرآورد یک جنگ است و هر تیمی که بتواند در خط میانی، دونده‌تر و جنگنده‌تر باشد، کار را تمام می‌کند. بازیکنان خط میانی پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشتند و به هر حال، همه چیز دست به دست هم داد تا این تیم به پیروزی برسد. استقلال هم اشتباهاتی داشت به خصوص ضربه پنالتی که از دست دادند و سرنوشت بازی به نوعی عوض شد. در این میان نباید از کار بزرگی که بیرانوند کرد و پنالتی را گرفت، بگذریم.»

او اضافه کرد: «کالدرون هم نشان داد مربی شجاع و باهوشی است. او در بهترین شرایط ممکن تعویض‌هایش را انجام داد و با هر تعویض، شرایط بازی تغییر کرد. بازی دادن به فرشاد احمدزاده و بشار رسن طبیعی به نظر می‌رسید، اما کالدرون شجاعت به خرج داد و عبدی را به زمین فرستاد. این موضوع نشان می‌دهد او به خوبی حریف را آنالیز کرده است. من فکر می‌کنم این پرسپولیس با توجه به شرایطی که دارد، می‌تواند سپاهان را هم از پیش رو بردارد و ۳ امتیاز آن دیدار در ورزشگاه آزادی هم به حساب این تیم واریز می‌شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطوری دوپنیگی؟؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنونم فرنازجون

    • مجید پرسپولیسی

      عشقی پسرررر❤

    • کیان نکو

      به مولا اگر استقلال را نمی بُرد هیچ وقت همچین حرفی را نمیزد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حروف اسمت را جابجا کردم و پی به هویتت بردم

    • اصلان

      یکی از ده بدشانس بزرگ تیم ملی بود.
      اوج فوتبالش بهترین هافبک تیم ملی بودکه توتمرین تیم ملی مصدوم شد‌.
      چون مصدوم بود ازلیست پرسپولیس بیرون گذاشته شد اوایل فصل بعدهرکاری کردن فدراسیون دادکان قرادادش باپرسپولیس راثبت نکردن.دادکان میخواست ثابت کنه بی طرف است مثلا ضربه سختی به پرسپولیس وحامدزد.نزدیک دوفصل بخاطرتیم ملی بازی نکرد.وگرنه نکونام ذخیره حامدهم حساب نمیشد.

      پاسخ ها

      • ایرانی

        انصافا بازیساز کامل و باهوشی بود،ولی چون حاشیه نداشت کسی الان نمیدونه که حامد چه بازیکنی بود، در دوران اوج علی کریمی، حامد همه کاره پرسپولیس بود ولی یهو نموندش، دلیلشم من نفهمیدم و سربازم بودیم کمتر دنبال میکردیم حیف شد که سابقه ملی زیادی پیدا نکرد،امثال شجاعی نصف حامدم نبودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج