۹۱۱۵۷۵
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

رهاشدگی استقلال و ناامیدی هواداران

عملکرد ضعیف اخیر استقلال، بی شک نتیجه عملکرد ضعیف مدیریتی و مشاوره‌ای و عدم هدایت تیم به صورت منسجم است.

خبرورزشی: مدیریت ضعیف استقلال تا جایی پیش رفته که در پایان فصل باعث جدایی ۱۶ بازیکن شد. معاون ورزشی سابق با کلی وعده استراماچونی را به استقلال آورد که نوید روز‌های خوشی می‌داد، اما از طرفی با کمک مشاوران فنی‌اش به سمت بازیکنانی رفتند که اکثر آن‌ها باتجربه نبودند و سابقه درخشانی در تیم خود نداشتند زیرا نمی‌دانستند تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد و نتیجه چنین مشاوره و عملکردی ریزش اعضای تیم و جایگزین‌های نامناسبی برای آن‌ها بود. جای خالی مهدی رحمتی و پژمان منتظری در رهبری تیم بسیار خالی است. سیدحسین حسینی در اولین فصلش به عنوان دروازه‌بان شماره یک تا بدین جای فصل و به خصوص در شهرآورد عملکرد ضعیفی از خودش نشان داد.

اما تکلیف هواداران در این ضعف مدیریتی و عملکردی استقلال چه می‌شود؟ چقدر باید صبر کنند تا به عملکرد تیمشان افتخار کنند و احساس غرور کنند. تا کی باید شاهد قهرمانی‌های پیاپی رقیب باشند و در شهرآورد‌ها ناامید شوند؟ سهم هوادارن از تیمشان تنها احساس امید و بالندگی است که متأسفانه اسیر ضعف مدیریت و زد و بند‌های تیمی شده است. این ناکامی‌های پی در پی زنگ خطری برای هواداری و تعصب مثبت به استقلال است که به مرور زمان می‌تواند ریزش هواداران هم به دنبال داشته باشد و این‌گونه استقلال به حاشیه رانده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مديريت استقلال تا قبل از هر حادثه اي بايد عوض شود

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      هدف همینه. هرسال مهره های اصلی روتمدیدنکردن و گرفتن ثبات از استقلال. وقتی تیمی هرسال ده یا هفده بازیکنو عوض میکنه حتما یه نیم فصل طول میکشه تاهماهنگ شن و همین موضوع باعث میشه نیم فصل اول کل امتیازاتو از دست بده.هرسال هم تکرارمیشه پس نتیجه میگیریم کاملا باهدف نابودی استقلال تکرارمیشه این موضوع. و وزیر کفتار صفت هم چراغ گردان این قضیه اس. عرب مدیرلنگ و عملکرد خوبی هم داشت کل تیموتمدیدکرد چهاربازیکن خوبم گرفت رو با اعتراض هواداران پرسپولیس عوض کرد‌ بعد فتحی ک عملکردش نابودکننده ب تمام معناس رو عوض نمیکنن نمیزارن یه استقلالی یه پیشکسوت بیاد بجاش. هوادارا تواین دوسال صدها بار درفدراسیون تجمع کردن و تو ورزشگاه اعتراض کردن اما کو گوش شنوا؟ هدف ک نابودی استقلال باشه خودشونو میزنن به کر بودن‌. هواداران استقلال که اعتراض میکنن وزیرمیخنده تودلش میگه بدبختا نمیدونید ک هدفم نابودیتونه. فقط کافیه ی خرده وجدان و فهم فوتبالی داشته باشیم تابفهمیم واقعا هدف نابودیع استقلاله

      پاسخ ها

      • tiger

        ولی خوب تیمی دارید شماها.مربیتون هم خوشتیپ دیگه چی از این بهتر

    • بدون نام

      تا زمان حکومت سلطانی فر و فتحی نفوذی همینه

      پاسخ ها

      • ح معتمدی

        این مربی رونگه دارین چون بنده خدا هنوز مهر قراردادش خشک نشده که ازش توقع داشته باشیم وتیمو خودش نبسته واصلا بافوتبال ایران وباشگاه استقلال اشنا یی نداره تیم استقلال دوسه تا سر زن قدبلند خوب میخواد درحد استقلال ویبازی ساز ویک فروارد گل زن وتکنیکی وفرز.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج