جاباما
۹۱۱۶۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رودریگو: من را با رونالدو مقایسه نکنید

رودریگو گوئس، پدیده جوان رئال مادرید که دیشب در اولین بازی خود برای این باشگاه گلزنی کرد از خبرنگاران خواست از مقایسه او با رونالدو خودداری کنند.

ورزش سه: رودریگو گوئس، پدیده جوان رئال که دیشب در جریان پیروزی ۲-۰ این تیم مقابل اوساسونا اولین گل خود برای این تیم را در اولین بازی رسمی‌اش با پیراهن رئال به ثمر رساند بعد از بازی به خبرنگاران گفت از مقایسه او با هموطنش رونالدوی برزیلی خودداری کنند.

رودریگوی ۱۸ساله دیشب بعد از ورود به زمین در بازی با اوساسونا، تنها بعد از ۹۳ ثانیه گلزنی کرد تا به رکورد سریعترین گل در اولین بازی برای رئال بسیار نزدیک شود. این رکورد در اختیار رونالدوی برزیلی است که در سال ۲۰۰۲ در بازی مقابل آلاوس بعد از ۶۲ ثانیه اولین گل خود برای رئال را به ثمر رسانده بود.

با اینحال رودریگو بعد از بازی نشان داد که مایل است با نام خود به شهرت رسیده و به یکی از ستاره‌های بزرگ رئال تبدیل شود. او بعد از بازی از خبرنگاران خواست از مقایسه‌اش با رونالدو خودداری کنند.

رودریگو در این باره گفت:" نمی‌خواهم با رونالدو مقایسه شوم چون او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال و یکی از بهترین بازیکنان کشور من است".

پدیده برزیلی جوان رئال در ادامه گفت:" درباره گل باید بگویم من توپ را خوب کنترل کردم و می‌دانستم بعد از آن دیگر می‌توانم توپ را وارد دروازه کنم. من باید همیشه نشان دهم که توان و قابلیت بازی در رئال مادرید را دارم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج