جاباما
۹۱۱۶۶۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قیمت‌گذاری نجومی تاتنهام برای حفظ هری کین

روزنامه تلگراف مدعی شد دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام برای از دست ندادن هری کین، کاپیتان این تیم برای او قیمتی ۲۵۰ میلیون پوندی در نظر گرفته است.

ورزش سه: روزنامه انگلیسی تلگراف اعلام کرد باشگاه تاتنهام و رئیس این باشگاه، دنیل لوی، برای اطمینان از ماندگار شدن هری کین، کاپیتان و ستاره گلزن این تیم در تاتنهام قصد دارد برای او قیمتی نجومی در حد ۲۵۰ میلیون پوند تعیین کند.

هری کین اخیرا اعلام کرد قصد دارد در تیمی بازی کند که بتواند جامهای قهرمانی بدست بیاورد و صرفا بدست آوردن افتخارات فردی دیگر برای او کافی نیست.

این صحبتهای هری کین زنگ خطر را برای مدیران باشگاه تاتنهام به صدا در آورده و آنها را به فکر محافظت از ستاره بزرگشان انداخته است. به همین خاطر است که دنیل لوی رئیس باشگاه به این نتیجه رسیده که قیمت هری کین را بسیار بالا تعیین کند به این امید که قیمت بالای ۲۵۰ میلیون پوندی بتواند باشگاه‌های بزرگی مثل رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی را از تلاش برای خرید ستاره انگلیسی منصرف کند.

هری کین تا سال ۲۰۲۴ با تاتنهام قرارداد دارد ولی این باشگاه با توجه به اینکه می‌داند کریستین اریکسن، توبی آلدرویرلد و یان فرتونگن سال آخر قراردادشان را سپری کرده و در پایان فصل جاری می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کنند، نمی‌خواهد به هیچ وجه هری کین را از دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هری کین اگه میخواست بره جام بدست بیاره باید کله اش کار مینداخت وقتی جوونتر بود و قیمتش مناسب اندازه کلی دوران حرفه ایش اینکارمیکرد نه الان که تو تله است. بازم بخواد فقط کافیه مثل کریس اعلام کنه تا بتونه بره وگرنه مثل نیمار و پوگبا باید بمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج