۹۱۱۷۰۸
۳۳ نظر
۵۰۰۳
۳۳ نظر
۵۰۰۳
پ

نماینده مجلس: محرومیت سعید آقایی لغو شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با تاکید بر این که محرومیت سعید آقایی برای بازی امروز می‌تواند در اذهان عمومی شائبه‌هایی را ایجاد کند بیان کرد: این حکم باید برای بازی امروز لغو شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با تاکید بر این که محرومیت سعید آقایی برای بازی امروز می‌تواند در اذهان عمومی شائبه‌هایی را ایجاد کند بیان کرد: این حکم باید برای بازی امروز لغو شود.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگویی با اشاره به موضوع محرومیت سعید آقایی بازیکن تیم سپاهان از بازی امروز با پرسپولیس گفت: به عنوان یکی از کوچکترین خدمتگزاران مردم شهیدپرور اصفهان از رایی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به یکی از بازیکنان تیم محبوب سپاهان اصفهان صادر کرده تعجب می‌کنم . این کار در روزی انجام می‌شود که تیم سپاهان با پرسپولیس بازی دارد.

نماینده مجلس: محرومیت سعید آقایی لغو شود

وی افزود: این محرومیت می‌تواند این شائبه را ایجاد کند که در نگاه فدراسیون و وزارتخانه تفاوتی میان برخی تیم‌ها وجود دارد. و این شائبه ایجاد می‌شود که آنها آسمان و زمین را به هم پیوند می‌زدند که فقط یک تیم یا چند تیم خاص قهرمان شود. اگر چنین حرکتی که بازیکن سپاهان انجام داده یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس یا استقلال انجام داده بود باز هم کمیته انضباطی چنین رای را صادر می‌کرد؟

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: در دربی اخیر حرکت‌های غیر اخلاقی و تخلفاتی را در میدان بازی شاهد بودیم. چطور آن افرادی که این تخلفات را مرتکب شدند محروم نیستند؟ چرا آن بازیکنان می‌توانند در بازی حضور داشته باشند اما در مقابل یکی از بازیکنان تیم سپاهان باید محروم باشد؟ این خود این شائبه را به وجود می آورد که شاید این کار هدفمند باشد که امروز تیم مقابل پیروز شود که اگر به دلیل این محرومیت تیم مقابل هم پیروز شود این برد یک برد واقعی نیست.

موسوی اظهار کرد: هنگامی در دستان یک کشتی‌گیر را ببندیم و وی را به میدان مسابقه بفرستیم قطعا او هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. این محرومیت منطقی نیست.

اگر چه ورزشکاران ما باید روش و منش مردانگی را هم در میدان بازی و هم در میدان زندگی مورد توجه قرار دهند و از رفتارهای غیر اخلاقی بپرهیزند ولی اعتراض من و اعتراض مردم ما این است که بعضا یک سری رفتارهای بدتر از این از افراد دیگر سرزده ولی چنین حکمی برای او صادر نشده است؛ در این حکم درج شده که این محرومیت تا اطلاع ثانوی است؛ یعنی این محرومیت می‌تواند تا پایان لیگ هم ادامه داشته باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این حکم مقداری غیرمنصفانه است اگر می‌خواهند این شائبه را از اذهان مردم برطرف کند باید این حکم را فعلا لغو کنند؛ وقتی می‌خواهند متمهمی را محاکمه کنند جلسه‌ای برگزار می‌کنند و او را تفهیم اتهام می‌کنند.

پیشتر در حکم‌هایی که کمیته انضباطی صادر می‌کرد پس از ارتکاب تخلف جلسه‌ای برگزار می‌شد و از فرد سوال می‌کردند و رای کمیته را نیز اعلام می‌کردند که در این مورد این کارها انجام نشده است.

وی در پایان بیان کرد: ما درخواست داریم این حکم تا قبل از بازی لغو شود. این درخواست من از زبان مردم اصفهان است تا به امید خدا سعید آقایی بتواند در بازی امروز حضور پیدا کند؛ چرا که این موضوع تمرکز بازیکنان و تمرکز کادر فنی را دچار مشکل می‌کند. امیدوارم این حکم لغو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به به !!!!!

      پاسخ ها

      • ایران بزرگ

        اگه اینا گذاشتن پرسپولیس یه بار دیگه قهرمان بشه،باید ریشا رو بدون آب تراشید،یعنی غیر ممکنه بزارن،از هر طریقی شده، داوری شده، فشار به وزیر شده، سیاسی شده،قلعه کارشو در این موارد حاشیه ای فوت آبه،از نماینده میخوان ورود کنه، تا آخرشو آدم عاقل میفهمه،همین بازی قبل 6تا کارت به پرسپولیس دادن،خدای نکرده اگه تو اصفهان داور یه کرنر اشتباهی به نفع پرسپولیس بگیره، فاجعه میشه،داور باید مهاجرت کنه بره

    • بدون نام

      این از اون حرفهاست که فقط از دهان یک آدم بی تخصص در امور فوتبال و قانون گریز میتواند در آید . این چه حرفیه؟ بازیکنی که خطا کرده بایدجریمه بشه و چه فرقی میکنه که مقابل چه تیمی میخواهد بازی کند.. منظور از محرومیت این است که هم باشگاه و بازیکن یاد بگیرد که خطا و بی قانونی نباید انجام دهند چون به ضرر آنها خواهد بود. میشه دیگه در امور فوتبال دخالت نکنید ؟؟؟

    • دانیال رضائی

      داور راکه خریدید

    • میم نون الف

      نمایندهٔ مجلس، بخشش بازیکن فوتبال

      پاسخ ها

      • علی

        شما اگر عرضه دارین به داد‌مردم مظلوم ایران وحق از دست رفته بازنشستگانبرسید فوتبال پیشکش شما

    • احمد

      شما به وضع زندگی مردم برس که دارن له میشن

    • بدون نام

      الان فهمیدی دستایی در کاره

    • بدون نام

      ۴۰ تا نماینده برای استیضاح وزیر امضا کرده بودن اینقد طولش دادن نمایندها رو تهدید کردن تا یکی یکی امضاهاشون پس گرفتن ..دیگه کل ایران فهمیده کثیفی فوتبال ایران و ولی زورشو ن نمی رسه .. فوتبال ایران و به لجن کشیدن .. افشین پیروانی ۴۰۰ میلیون پول کشید بالا هیچ کارش نکردن امده خیلی راحت داره کارشناسی می کنه ..وجدان و عدالت معنی نداره تو کشور ما متاسفاته

    • ارش

      شما می دونی تیم فوتبال چند تا بازیکن داره به مشکلات مردم حوزه ات برس به جای صحبت از فوتبال

    • علی

      شما مشکلات مردم رو حل کنید و در اموری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید

    • رضا

      اقای نماینده شما چیکار به فوتبال داری در مورد مشکلات مردم صحبت کنید

    • بدون نام

      سیدی احترام بجا به کارخودت برس تعیین وتکلیف نکن درگفتن وگرفتن حق درمجلس عاجزی سید چکاربه فوتبال داری

    • بدون نام

      نماینده های مارو باش

    • بدون نام

      خیلی بدم میاد همیشه سیاسیون خودشون وسط قرار میدن....آخه نمیدونم از فوتبال و ورزش چی میدونن

    • دلیری از دیار کورد

      چرتوپرت نگی کسی کاری باهات نداره ها
      شله زردی

    • رضا ابراهیمی

      برو به کارت برس.از فوتبال چی میفهمی

    • بی نام

      کی قراره سیاسیون تو ورزش دخالت نکنن!

    • س

      فکر این اقا کجاست .وافعا حیف مجلس

    • بدون نام

      بعضی نماینده های مجلس حقوق میگیرن که فقط توی کاری دخالت کنن که نه ازش سر در میارن نه بهشون مربوط میشه

    • بدون نام

      مثلا با این حرفا میخوای بگی خیلی به فکر مردمی؟ تو برو ......

    • بدون نام

      فقط همینو کم داشتیم ....

    • بدون نام

      خدا وکیل ماست در مجلس نه تو و امثال تو مشکلات مهم زیادی هست که به آن بپردازید نه اینکه برای چند رأی بیشتر به هر حربه ای متوسل شوید.چهره تان به اندازه کافی منفور بودنتان را نشان میدهد و قبح کارهایتان را انشاالله خدا به زودی جوابگوست.خدا ازتان نگذرد که قانون و قانون گذاری را ملعبه کرده اید برای پیش برد مقاصدتان و هرچه بیشتر پر کردن جیبتان که انگار پر شدنی نیست و طمع تان فروکش نمیکند.ولی آرزوی اینکه بخواهید محبوبیتی بین مردم پیدا کنید را به گور خواهید برد.کریه المنظر و منفور شده اید. وانشاالله نابود شوید و ملت از دستتان راحت شوند.

    • بدون نام

      چقدر این نمایندگان به مردم خدمت کردن که الان وقت زیادی آوردن در باره فوتبال نظر میدن، البته چون انتخابات نزدیکه این مردم فریبی طبیعی هست

    • بدون نام

      آخه تو چی میفهمی از فوتبال؟

    • بدون نام

      به تو چه چی کاره ای

    • س

      به تو چه.برو به مشکلات مملکت برس

    • تاج همیشه آبی

      انتخاباتَه دیَه.
      تبلیغات میکنوم آی تبلیغات میکنوم.
      هیشکی نمیتونه مث مو تبلیغات کنه.

    • بدون نام

      حاج اقا میخواهی دستور بده سپاهان را قهرمان اعلام کنند البته نیاز به دستور شما نیست فدراسیون اصفهانی فوتبال این کار را دارند میکنند بهتر نیست به کاری که شما در ان سر رشته ندارید نظر ندهید

    • لوگوی ۴ سوراخه

      همین مونده بود شما تو فوتبال هم دخالت بکنین بشین سرجات در مورد حوضه کاری خودت صحبت کن بعد انتظار داریم فوتبالمون پیشرفت بکنه آخه این باید در مورد فوتبال صحبت بکنه به کجا داریم میریم بااینا
      خدا به خیر بکنه

    • بدون نام

      آخه ایشون باید درمورد فوتبال صحبت بکنه آخه شما مگه عضو باشگاه سپاهان هستی آخه آدم به کی بگه که نخنده تورو به خدا نابود نکنین این فوتبالو

    • بدون نام

      نزدیک انتخاباته

    • حمزه

      قربون قیافه کریهت برم من، خاک بر سر مردمی به تو رای دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج