۹۱۱۷۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علی سامره: استراماچونی برود، شرایط بدتر می‌شود

پیشکسوت استقلال در واکنش به شکست پرحاشیه اخیر این تیم مدعی شد طرفداران باید همچنان معرفت به خرج داده و پشت این تیم بمانند.

خبرورزشی: «دوستانی که مدعی هستند مشکل استقلال مربی و دستیارانش هستند مطمئن باشند با رفتن استراماچونی شرایط تیم نه تنها بهتر نمی‌شود که بدتر هم می‌شود».

علی سامره پیشکسوت استقلال و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان یکی دو دهه گذشته این تیم با سابقه ثبت گل ۳۰ ثانیه در شهرآورد‌های پایتخت در واکنش به شکست پرحاشیه اخیر این تیم مدعی شد طرفداران باید همچنان معرفت به خرج داده و پشت این تیم بمانند.

علی سامره: استراماچونی برود، شرایط بدتر می‌شود

سامره گفت: «مشکل یکی دو تا نیست که بخواهیم بگوییم با شوک وارد کردن به تیم می‌توان آن‌ها را حل کرد. مشکل آنجاست که خانه از پای‌بست ویران است! وقتی هیچ چیز روی اصول نیست شما انتظار دارید نه تنها مربی خارجی بلکه مربی داخلی بتواند معجزه‌ای داشته باشد؟!»

او ادامه داد: «بزرگ‌ترین کمبود استقلال در این روز‌ها و ماه‌ها نداشتن کمیته فنی قدرتمند است. نه آن کمیته‌ای که فقط نام دارد و سایه‌ای از آن در باشگاه دیده می‌شود بلکه یک کمیته فنی صاحب استراتژی که بتواند تمام خط‌مشی‌های باشگاه برای الان، فردا و سال‌های گذشته را تعیین کند.

چرا استقلال نباید از الان تیم سال آینده اش را بشناسد؟ چرا استقلال نباید از الان استعدادیاب‌هایی داشته باشد که روی راه‌اندازی کارخانه بازیکن‌سازی فعالیت کنند؟ مگر استقلال باشگاه کوچکی است که آن را از داشتن ابتدایی‌ترین اصول حرفه‌ای‌گری محروم کردند؟!»

چهره محبوب و محجوب استقلالی‌ها در ادامه تصریح کرد: «در تمام سال‌هایی که ما یا نسل‌های قبل از ما در استقلال به جاودانگی رسیدند تمرکزشان روی فوتبال و تیم بود.

بازیکنانی که خوب می‌دانستند با پوشیدن پیراهن تیمی مثل استقلال چه وظیفه سنگینی روی دوش دارند به همین خاطر نهایت تلاش‌شان را می‌کردند که با بازی خوب محبوب شوند نه اینکه مثل برخی بازیکنان حال حاضر به جای فوتبال روی فضای مجازی تمرکز داشته باشند.

دوست ندارم به کسی بربخورد، اما باید بگویم بزرگ‌ترین ضربه را این روز‌ها بازیکنانی به تیم می‌زنند که به جای زمین چمن در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی تمرین می‌کنند!»

علی سامره در پایان گفت: «به نظرم اگر دوستان تصمیم‌گیرنده در پی شوک دادن به تیم هستند به جای کادر فنی و بازیکنان باید این شوک را جای دیگری وارد کنند تا استقلال، هوای تازه تنفس کند. این تیم با استراماچونی نشان داده در حال پیشرفت است و تنها باید حمایت شود تا انتظارات برآورده شود»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج