۹۱۱۸۱۹
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

ویسی: رفتار برخی بازیکنان بی‌شرفانه است

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت:رفتار برخی بازیکنان ما به خصوص بزرگترها بی شرفانه است و حیف است نام فوتبالیست را روی آنها بگذاریم.

خبرگزاری فارس: عبدالله ویسی پس از شکست سنگین ۴ بر ۲ مقابل ماشین سازی اظهار داشت: در نیمه اول خیلی بد بازی کردیم و تحت تاثیر آن پنالتی زود هنگام بودیم. در نیمه دوم تا آمدیم جان بگیریم اتفاقاتی برای تیم ما افتاد که شرم آور است. بیان آن هم شرم‌آور است.

از لحاظ فوتبالی خیلی داغون بودیم و هیچ اعتباری به تیم نیست. یک عده بی شرمانه و بی‌شرافتانه فوتبال بازی می‌کنند کاری به بیرون آنها ندارم. داخل آنها را می‌گویم. باز هم لایق باخت بودیم. هر تیمی که می‌خواهد گلزنی‌اش را خوب کند و پیروز بیرون بیاید به ما می‌خورد.

ویسی: رفتار برخی بازیکنان بی‌شرفانه است

دشمنان ما الان خوشحال هستند اما دوستان شاهین بوشهر بدانند که اتفاقاتی درون تیم می‌افتد که شرمم می‌آید آنها را بگویم اما با تمام وجودم گوش به فرمان مدیریت باشگاه هستم. هر تصمیمی بگیرند در خدمت آنها هستم.

وی در مورد اینکه آیا جریانی در داخل تیم وجود دارد یا خیر، گفت: از دو ماه پیش اتفاقاتی از طریق اسپانسر رقم زدم اما با این وجود ایستادم و کار کردم. اما الان دیدم که این طور نیست.

خیلی‌ها به من می‌گفتند اتفاقاتی درون تیم می‌افتد مگر می‌شود یکی اینقدر بد باشد؟در حمله این قدر بی‌خطر باشد و بازیکنان اینقدر با هم بد حرف بزنند که از دیدن آنها چندشت شود. نمی‌توانم واضح‌تر صحبت کنم.

من عبدالله ویسی هستم وهمه مرا می‌شناسند.تیم‌های این شکلی خیلی بستم و اتفاقات فوتبالی به ضررم بوده است اما با افتخار می‌ایستم اما تاکنون اینقدر بیشرفی در فوتبالیست ندیدم که الان می‌بینم. شرمم می‌آید که اسم فوتبالیست را روی آنها بگذارم. واقعا متاسفم که تماشاگرانمان ناراحت هستند.

هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد من احترام می‌گذارم چون واقعا بد بودیم. در 5 بازی 12 گل خوردیم در حمله کمترین پاس را به یکدیگر می‌دهیم وکمترین اتفاقات را در زمین حریف رقم می‌زنیم.بیشترین موقعیت‌ها را به حریف‌مان می‌دهیم و تیم‌هایی که در بحران هستند را از بحران درمی‌آوریم و همه جوره خوب نیستیم.

سرمربی شاهین بوشهر گفت:‌این اشکالات به من مربی باز می‌گردد. به خیلی از بازیکنان ایمان داشتم اما متاسفانه تیم ما نه بزرگ دارد و نه بزرگتر. دقیقه 43 گل زدیم اما می‌گویم سه دقیقه وقت داریم به رختکن برویم باز هم گل می‌خورند و به رختکن می رویم.

دقیقه 85 به کاپیتان تیم می‌گویم 5 دقیقه فرصت داریم اما باز هم تیم به شکلی می‌شود که گل می‌خوریم. این نرمال نیست و فوتبالی‌ها می‌فهمند چه می‌گویم. آنها که خوشحالند خوشحال باشند اما خدایی هم بالای سر است.

ویسی ادامه داد: هیچ فشاری روی تیم نبود اما شاید عواملی می‌خواستند وارد تیم شوند اما ما شورای شهری داریم که 9 نفر هستند و شهردار مدیرعامل برای تیم تصمیم می‌گیرند شاید هم خواستند برای انتخابات کارهایی بکنند من اطلاعی ندارم. من شرافتم را از دست نمی‌دهم هر جا باشم کارم را انجام می‌دهم.

مربیانی هستند که تیم را نهم و دهم کردند اما با انگشت نشان‌شان می‌دهند.کسی در حق من تاکنون نامردی نکرده اما امروز نامردی هم دیدم.

وی عنوان کر: عد‌ه‌ای این کار را انجام دادند و شاید بعدا نامشان رسوا شود. ما ورزشکاریم و انسانیم. ما از امام علی و تختی‌ها الگو برداری می‌کنیم. همیشه برد و باخت را تجربه کرده‌ایم. ما با استقلال خوزستان به پلی آف هم رفتیم اما شرافتمندانه بازی کردیم اما اینجا اتفاقاتی می‌افتد که بیشرمانه است.

عده‌ای معلوم الحال که مردم بوشهر هم آنها را می‌شناسند و می‌دانند چه افرادی هستند و اقدامی نمی‌کنند این ارث پدری آنها به من نیست بلکه متعلق به مردم شهر است. اینکه یک نفر به خاطر مسائل شخصی‌اش در تیم رخنه کند و کار را خراب کند بیشرمانه است. مردم حرفی در مورد من بگوید درست می‌گویند احترام می‌گذارم.

سرمربی شاهین بوشهر با اشاره به اینکه وقتی از رختکن بیرون آمدیم مشخص بود بازیکنان می‌خواهند کاری کنند گفت:‌تعویض‌هایی که انجام دادیم برای بردن بود. وقتی در خانه حریف دو دو هستیم و بزرگترهای تیم را صدا می‌کنند که بازی را حفظ کنند اما بازی را باز می‌کنند. من همه بازیکنان را نمی‌گویم. هیچ جای دنیا این طوری نیست اما در تیم ما افتاده است.

وی ادامه داد: برخی افراد معلوم الحال این اتفاقات را در باشگاه رقم می‌زنند و مردم هم آنها را می‌شناسند. منتظر یک انقلاب باشید. من در چیدمان تیمم اشتباه کردم. به یک عده خیلی ایمان داشتم اما کمکی به من نکردند مخصوصا بزرگترهای تیم.

ویسی گفت:‌ماشین‌سازی مستحق برد بود و در تمام نقاط زمین خوب بودند و حمله کردند. ما بازی را هم به تساوی کشاندیم اما حق من مربی نبود این رفتارها را ببینم.ماشین سازی شایسته برد بود و به آنها تبریک می‌گویم.

وی در پایان گفت:‌شاید به خواستگاری دختری برویم و تمام خانواده او را قبول داشته باشید ازدواج کنید و بعد هم به هم بزنید اما اعتقاد داشتید که به خواستگاری او رفتید. شاید 4 بچه هم داشته باشید و طلاق بگیرد اما این اتفاقات بعدا می‌افتد.من که اتفاقات را پیش‌بینی نکرده بودم تا امروز هم نمی‌دانستم اما در این بازی وقتی سه دقیقه یا 5 دقیقه مانده بود این مسائل را فهمیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیان نکو

      آقای ویسی مربی اون بی شرفها چه کسی است؟

    • مجتبی مرعشی

      خیلی مردی من واقعا دوست دارم

    • پیر مرد پرسپولیسی

      استاد خودت تیم روبستی ،بااین اتهامات وبی شرف خواندن بازیکنان انتظار داری که جوانمردانه هم بازی کنند .توقع شما از تیمی که تازه به لیگ برتر آمده وبضاعتش همین است ،خیلی بالاست ،تیم علاوه بر آنکه فوتبالی در زمین ازرقبا شکست می خورد وان هم با آنالیز صحیح علت یابی باید شود از روی نیمکت هم روحی روانی شکست خورده است .شما چکاره آید ؟ بجای کاشتن بذر نومیدی ویاس ،امیدواینده ی روشن را برایشان ترسیم کنید .

    • فوتبالی

      احتمالا چند روز دیگر ویسی اخراج میشه. فیروز کریمی میاد کمک شاهین. منصور ابراهیم زاده هم خوبه

    • بدون نام

      خدا حافظ سر مربی

    • بدون نام

      خدا حافظ سر مربی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج