جاباما
۹۱۱۸۷۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

طعنه بازیکن پیشین استقلال به برخی آبی‌پوشان

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ زمانی که من به استقلال رفتم بازیکنان بزرگی مثل برهانی، عمران‌زاده، طالب‌لو، خسرو حیدری و امید ابراهیمی بودند و بازیکنان بزرگی عضو این تیم بودند و شرایطش اینگونه نبود.

خبرورزشی: میلاد فخرالدینی بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از استقلال بود، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. هر چند می‌توانستیم برنده شویم. وقتی بازی یک بر یک بود موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم.

فخرالدینی در مورد شرایط فنی باشگاه ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار و خوب است اگر می‌دانستیم شرایطش اینگونه است زودتر به ذوب‌آهن می‌آمدم.

همه چیز در این باشگاه حساب و کتاب و اصول دارد، اما در لیگ برتر برخی بازیکنان با سروصدا و جوسازی در این مسابقات حضور دارند که برخی از آن‌ها متأسفانه جزو تیم استقلال هم هستند.

وی افزود: زمانی که من به استقلال رفتم بازیکنان بزرگی مثل برهانی، عمران‌زاده، طالب‌لو، خسرو حیدری و امید ابراهیمی بودند و بازیکنان بزرگی عضو این تیم بودند و شرایطش اینگونه نبود. همه آن بازیکنان، چون از نظر فنی خوب بودند به استقلال آمدند و باشگاه استقلال که باشگاه بزرگی است باید هم همین‌گونه باشد.

وی در مورد اینکه اگر به او پیشنهاد بدهند به استقلال می‌رود، گفت: در حال حاضر با ذوب‌آهن قرارداد دارم و تمام تلاشم را برای این تیم انجام می‌دهم.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد اینکه معتقد است استقلال ستاره ندارد و بازیکنانش درجه ۲ هستند، گفت: من حرفی از درجه‌بندی بازیکنان نمی‌زنم، اما وقتی من به استقلال رفتم یکی از کاپیتان‌های تیم تراکتور بودم و سه سال در لیگ برتر بازی می‌کردم.

با این حال در بین بازیکنان استقلال جزو کوچک‌ها بودم. استقلال بازیکنان خوبی از نظر فنی داشت مثل سجاد شهباززاده بازیکنی که در تیمی مثل استقلال بازی می‌کند باید از نظر فنی یک سروگردن از بقیه بالاتر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح معتمدی

      حسین حسینی مقصر باختهای استقلال وتبریزی ودوسه تا ازدفاعهای استقلال یدروازبان خوب وچالاک نسبتا بلند بیارین واون دوسه موردی که گفتم بخدا تیم خیلی بهتر میشه ولی کلا تیم ستاره ی تاثیر گذار اصلا نداره وبااین بازیکنای درجه دو وسه لیگ مربی ایتالیایی نسبتا خوب نتیجه گرفته.

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      اتفاقا همه دیدن که هم ذوب هم استقلال خوب بازی کردن اما استقلال خیلی بهتر ازذوب بازی کرد و بیشتر موقعیت داشت. فخرالدینی واقعا شرف نداری ک توروز روشن دروغ میگی. اتفاقا استقلال عالی بازی کرد توگردش توپ و کارهای تاکتیکی عالی بود وخیلی هم موقعیت داشت باز باداوری باخت. میلاد دروغگو شما داور ب دادتون رسید

      پاسخ ها

      • رها

        اینهمه خرج کردین امسال.ربخت و پاشای میلیاردی.چیشد پس؟باز که مینالین.خخخ.میخواین کلا بودجه کل تیمارو بدیم به شما؟مسیم بیاریم براتون؟خخخ

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      تاحالاچهارامتیاز داوران ازاستقلال گرفتن. بازی با مسجدسلیمان و ذوب آهن. اگ این چهار امتیاز لحاظ میشد بازمیگفتن بازیکنان ضعیفن؟ اتفاقا عالی بازی کردن واقعا خوب و روون و پرسرعت بازی کردن باذوب آهن

      پاسخ ها

      • es.khoozestan

        مرد حسابی چهار امتیاز کجا بود ؟ ضد داوریا علیه استقلال از همون هفته اول شروع شد ، ۱ -تیم ناجوانمردانه خطیبی معتاد سر هم بیست دقیقه بازی کرد و هفتاد دقیقه خودشونو زمین انداختن و داور سه دقیقه وقت تلف شده میگیره ۲- بازی دوم مقابل فولاد فغانی اخرین تیغشو هم به استقلال زد و چهل ثانیه از وقت تلف شده گذشته بود که استقلال گل رو خورد در حالیکه قبلش هم تک به تک قائدی رو الکی خطا گرفت ، بازی با ماشین سازی که حداقل داور میبایستی بیست دقیقه وقت تلف شده بگیره رو نمیگیره و فقط سه دقیقه میگیره حالا با فولاد در حالیکه اصن پنج دقیقه بازی وقت تلف شده نداشت رو پنج دقیقه میگیره و تازه میزاره چهل ثانیه هم ازش رد بشه تا استقلال گل بخوره دقیقا عین بلایی که تو دربی سر استقلال اورد ۳- بازی با نفت پنالتی استقلال رو نمیگیرن در حالیکه شیخ رو مصدوم میکنن و تا دو ماه باید خونه نشین بشه و مفتکی اسماعیلی رو اخراج میکنن تا مقابل لنگ استقلال دو تا از بازیکنان اصلیشو از دست بده و اخرشم کارت زردشو نمیبخشن ولی میان منقاروندو دو جلسه از محرومیتشو میبخشن ۴- مقابل لنگ همه دیدن چطوری منقاروندو بخشیدن تا به دربی برسه که قطعا اگه دربی هفته ششم بود محرومیتشو نمی بخشیدن که مثلا بگن قاطعانه برخورد کردن و پنالتی رو با خطا کردن میگیره و داور بیشرف و کمک داور تکرار نمیدن ۵- اینم از بازی ذوب که تا یکی از بازیکنان یا کادر فنی استقلال اعتراض میکنن سریعا کارت میدن ولی اون لنگیا تو رو داور می ایستن و بهش هیس میگن و بیرانوند هر بازی رگ گردن کلفت میکنه کاریش ندارن ، چیزی که جدیدا ترابی هم یاد گرفته و امیری ، دیگه گل دوم رو هم که نگم براتون چون همتون دیدین که یک متر تو افساید بود و همه کارشناسان گفتن افسایده بجز عسگری بیشرف . یک امتیاز از ماشین دو امتیاز از فولاد دو امتیاز از نفت مسجد سلیمان سه امتیاز از لنگ اینم دو امتیاز دیگه . روی هم ده امتیاز از استقلال گرفتن داورای بیشرف . وگرنه الان استقلال با سیزده امتیاز در صدر جدول بود و استراماچونی رو هم هیچکس ازش انتقاد نمیکرد و میشد بهترین . انصاف چیز خوبیه که متاسفانه بیشتر مردم ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج