۹۱۱۹۳۱
۱۷ نظر
۵۰۱۲
۱۷ نظر
۵۰۱۲
پ

اسرائیل: جامعه‌ی جهانی علیه ایران متحد شوند

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به جای نخست‌وزیر این رژیم در مجمع عمومی سازمان ملل صحبت می‌کرد، ضمن مطرح کردن ادعاهای بی‌اساس همیشگی علیه ایران، از جهانیان خواست به کارزار فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران بپیوندند.

خبرگزاری فارس: کاتص طی سخنرانی در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل با ادعای اینکه ایران «بزرگترین حامی دولتی تروریسم در جهان» است، از جامعه بین‌المللی خواست تا برای افزایش فشارها به ایران، به کارزار تحریم‌های آمریکا بپیوندند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» کاتص در این سخنرانی که تقریبا کوتاه هم بود (نسبت به سخنرانی‌های نتانیاهو و دیگر سران دولت‌ها)، مدعی شد: «مشکل اصلی که ثبات و امنیت در خاورمیانه را تهدید می‌کند، ایران است. [کشوری] که تهدید می‌کند اسرائیل را نابود خواهد کرد و علیه رژیم‌های بسیاری از کشورهای منطقه فعالیت می‌کند».

او که همزمان وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی را نیز برعهده دارد، ادعا کرد حمله به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو در عربستان سعودی، به دستور مستقیم ایران و با استفاده از موشک‌های ایرانی انجام شده و هدف آن بی‌ثبات کردن بازار نفت و منابع آن بود.

این مقام صهیونیست همچنین افزود: «من از جامعه جهانی می‌خواهم برای متوقف کردن ایران متحد شوند. جهان نباید اجازه دهد ایران به سلاح اتمی دست یابد. جهان نباید اجازه دهد ایران موشک‌های بالستیک بسازد و از سازمان‌های تروریستی در منطقه حمایت کند».

کاتص با درخواست از سازمان ملل برای تروریستی اعلام کردن جنبش حزب‌الله لبنان و قراردادن نام آن در لیست سیاه، مدعی شد: «آنها تروریسم را در خاورمیانه، آمریکای لاتین و تمام نقاط جهان رواج می‌دهند. جهان باید آنها را نیز متوقف کند».

وی سپس با دعوت از کشورهای مختلف برای پیوستن به کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، درباره نزدیک شدن کشورهای عربی به رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: «فرصت‌های همکاری بین اسرائیل و کشورهای عربی میانه‌رو وجود دارد... پروژه راه‌آهن متصل‌کننده خلیج [فارس] به بندر حیفا از طریق اردن، برای آنها راه دسترسی سریع‌تر، کوتاه‌تر و امن‌تر به دریای مدیترانه را فراهم می‌کند».

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادامه داد: «اسرائیل سیاست روشنی در بهبود و عادی‌سازی روابط با کشورهای حاشیه خلیج [فارس] دارد. ما هیچ درگیری با آنها نداریم بلکه منافع مشترک امنیتی در مقابله با ایران داریم».

کاتص در پایان از گروه‌های فلسطینی خواست تا بدون پیش‌شرط، به مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی بازگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیری

      اسرائیل مثل این که دوست داره نابود بشه. چقدر سیاستمدارهای احمقی داره.زیر اتش ایران، سوریه حزب الله و غزه است. نمی دونم چیه فکری می کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی وقته داری تلاش میکنی با کمک دنیا ایران رو نابود کنی جون تنها کشوری هستش که درمقابل ظلم واستاده و از امثال خودش حمایت میکنه .تو هیچ وقت موفق نمیشی .اولا دنیا باید برای هلع سلاح کردن هسته ای تو متحد بشن دوما رسما خود تروریسم هستی و حامی اصلیش و عضو دائم در تمام بی نظمي ها و تجاوزات منظقه ای هستی .چی میگی تو خودت حالیته ؟

    • د

      کمپینگ حمایت از حیوانات وحشی و درنده .

    • سید حسن

      اسرائیل ،عجله میکنه
      میخواد خودش خودشا بکشه!
      مردم جهان اسرائیل را دمست ندارند!
      وفقط به خاطر علم وپولشون هنوز دوام آوردن

    • داداش

      جامعه جهانی علیه ایران دیگه متحد نمیشه در حال حاضر متحدین ومتفقین تفکیک شده اند آنهایی که با ایراند با ایران میمانند و آنها که نیستند از اول هم نبودن فقط الکی بله میگن ولی بی طرف میمانندخودشان را درگیر نمیکنند چون روابط ایران با آنها از اول در حد دیپلماسی عرف جامعه بین الملل بوده نه چیز دیگری

    • بدون نام

      پوست کلفت الان که میبینی بر علیه شما دارن متحد میشن وعر خر هم بجایی نمیرسه

    • بدون نام

      هیچ غلطی نمی‌کنید... فقط و فقط مسولین قدر مردمو بدونند.. ملت ایران با چنگ و دندون از کشور و اعتقادشون میجنگندند... فقط و فقط قدر بدانید.

    • بدون نام

      بهتراست جامعه جهانی بر علیه این رژیم غاصب وغده سرطانی قیام کند.که کل دنیا بخاطر این رژیم مشکل دارند مرگ بر اسرائیل غاصب

    • بدون نام

      کثیف ترین و شنیع ترین مواضع اینروزها براحتی بیان میشود و اعراب هم راضی دنیای عرب از مردان بزرگ خالی شده اما منتظر باشید میاید

    • بدون نام

      چرا نمیزنید اسراییل کثیف را از صحنه روزگار حذفش کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش تو خودتو ناراحت نکن
        شب میگم بچه ها میزننش

    • بدون نام

      برو عوضی ساواکی،ما در بیان نظراتمان کوتاه نمی ایم،بله ما رژیم اشغالگر بیرحم خونریز جاسوس،شیتیله بگیر دنیای غرب را میخواهیم منهدم کنیم،وجهان را از لوث وجودش پاک کنیم تا دنیا راحت نفس بکشد والا ما با دنیای غب وامریکا مشکلی ندایم،هرگه مشکل است از س. وجود نحس شماست،بروید بر خود بنگید که حدود ۱۰۰ سال قبل چه بر سر غرب او دید که انگلیسی ها حاضر شدند تا برایتان یک سرزمین قصبی فراهم کنند تا از وجود شما راحت باشند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بااومدن روحانی همین جورم شده به نفع شماشده

    • بدون نام

      آخرش هم همین کارو میکنند, با این رفتار های سیاسی غلط ایران, و همکاری بعضی ها

    • بدون نام

      جمع کن بابا،کم دروغ درموردایران بگیدودست ازظلم وستم بردارید!

    • بدون نام

      اسرائیل خخخخخ مادر عروس برو گمشو نیم ساعتی نابودیت بیشتر وقت نمیخواد احمق احتمالا تنت میخواره

    • اریا

      مرگ بر اسراییل کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج