جاباما
۹۱۱۹۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جیامپائولو: این بهترین میلان فصل بود

سرمربی میلان با وجود شکست برابر تورینو از نحوه بازی شاگردانش تمجید کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی میلان با وجود شکست برابر تورینو از نحوه بازی شاگردانش تمجید کرد.

میلان پنجشنبه شب در هفته پنجم سری آ ایتالیا به مصاف تورینو رفت و ۲ بر یک از میزبانش شکست خورد. این سومین شکست میلان در سری آ بود. روسونری ها با ۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارند.

مارکو جیامپائولو سرمربی تیم میلان بعد از شکست تیمش برابر تورینو گفت: بازی کاملا در کنترل ما بود و تنها نتوانستیم از موقعیت هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم. متاسفانه فرصت های ما در این دیدار هدر رفت و نتوانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و در عرض چهار دقیقه همه چیز برای تیم از بین رفت. پیاتک این فرصت را داشت تا گل دوم را به ثمر رساند ولی این موقعیت از دست رفت. با این حال باید تاکید کنم این بهترین نمایش فصل میلان بود. این خوب نیست در بازیهایی که کنترل بازی در اختیار ما است شکست بخوریم و دست خالی زمین بازی را ترک کنیم. این که خوب بازی می کنیم ولی نمی توانیم نتیجه مورد نظر را به دست بیاوریم ناراحت کننده است و باعث نگرانی می شود. باید در بازیهای آینده بیشتر کار گروهی داشته باشیم و بتوانیم فوتبال بهتری به نمایش بگذاریم.

سرمربی جدید میلان در بخش پایانی صحبت های خود گفت: من مطمئن هستم این تیم میلان کیفیت لازم را دارد تا بار دیگر به مسیر درست برگردد. امیدوارم این شکست باعث نشود تا بازیکنانم اعتماد به نفسشان را از دست بدهند. من کاملا به بازیکنانی که دارم اعتقاد دارم و مطمئن هستم با حضور این بازیکنان می توانیم در مسیر درست گام برداریم و پیشرفت کنیم. چیزی که مشخص است این است که میلان باید بهتر شود و چه از نظر بازی و چه کسب نتیجه پیشرفت خیلی بهتری نسبت به قبل داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج