جاباما
۹۱۱۹۶۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استیو جابز، «مرد آهنی ۲» را مزخرف خوانده بود!

به تازگی روشن شده که استیو جابز از «مرد آهنی ۲» نفرت داشت و این امر را به مسئولان مارول منتقل کرده بود.

خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس: در حالی که «انتقام‌جویان: پایان بازی» پایانی بر مجموعه فیلم‌هایی بوده که در ۱۰ سال اخیر راهی سینماها شده‌اند و در مجموع ۲۰ فیلم از این مجموعه روی پرده‌ نقره‌ای رفته است، اکنون کمپانی مارول آماده می شود تا فاز ۴ این پروژه را با «بیوه سیاه» و «ابدی‌ها» شروع کند.

با این حال باب ایگر مدیر عامل دیزنی که اخیرا کتابی منتشر کرده است، در کتابش آورده است که استیو جابز مدیرعامل موفق اپل از «مرد آهنی ۲» متنفر بود.

استیو جابز، «مرد آهنی ۲» را مزخرف خوانده بود!

در این فیلم رابرت داونی جونیرو بار دیگر در نقش ابرقهرمان مشهور ظاهر شده بود و با وجود استقبال شدید از فیلم اول این مجموعه، این فیلم با نظرهای مثبتی روبرو نشد. در میان افراد زیادی که با این فیلم موافق نبودند استیو جابز جای داشت که که به باب ایگر گفته بود این فیلم مزخرف بود.

در کتاب باب ایگر مدیر عامل دیزنی که با عنوان «گردش یک عمر: درس‌هایی از ۱۵ سال مدیرعاملی والت دیزنی» مشخص شده که خود جابز با ایگر تماس گرفته و گفته است این فیلم یک فاجعه بوده است.

ایگر در کتاب خود نوشته است: وقتی «مرد آهنی ۲» بیرون آمد، استیو پسرش را برای دیدن فیلم به سینما برد و روز بعد با من تماس گرفت و گفت: دیشب رید را برای دیدن «مرد آهنی ۲» بردم. افتضاح بود.

«مرد آهنی ۲» ماه می سال ۲۰۱۰ توسط پارامونت اکران شد. در آن مقطع باب ایگر یکی از اعضای دیزنی و استیو جابز نیز یکی از سهامداران دیزنی بود که در هنگام تصمیم گیری‌های بزرگ از او اظهار نظر می‌شد از جمله تصمیم‌گیری برای خرید مارول استودیوز در سال ۲۰۰۹.

این دنباله هم یک سال پس از خریداری شدن مارول توسط دیزنی راهی سینماها شده بود.

با وجود نقدهای جدی، «مرد آهنی ۲» هم با موفقیت زیادی روبرو و به یکی از شخصیت‌های مشهور جهان داستانی مارول بدل شد.

البته ایگر اذعان کرده که حق با جابز بود اما فروش «مرد آهنی ۲» از فیلم اول هم بیشتر بود و به فروش ۶۲۰ میلیون دلاری دست یافت، در حالی که قسمت اول در تابستان سال ۲۰۰۸ فروش ۵۸۵ میلیون دلاری را به دست آورده بود.

بخش دیگری از این کتاب یکی دو هفته پیش خبرساز شد و آن اظهار نظر ایگر مبنی بر این بود که اگر جابز اینقدر زود از دنیا نرفته بود دیزنی و اپل با هم ادغام می‌شدند.

باب ایگر همکلاسی استیو جابز و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت والت دیزنی و عضو هیات مدیره شرکت اپل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج