۹۱۱۹۷۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رسمی؛ نیمار و بارسلونا به توافق نرسیدند

وکلای نیمار ستاره برزیلی پی اس جی پس از چند ساعت مذاکره با نماینده های بارسا به توافق نرسیدند و پرونده شکایت از باشگاه کاتالان به دادگاه خواهد رفت.

ورزش سه: وکلای نیمار ستاره برزیلی پی اس جی پس از چند ساعت مذاکره با نماینده های بارسا به توافق نرسیدند و پرونده شکایت از باشگاه کاتالان به دادگاه خواهد رفت.

دو سال پیش و پس از انتقال پر حرف و حدیث نیمار به پی اس جی، ستاره برزیلی اقدام به شکایت از باشگاه بارسلونا کرد.

نیمار مدعی شده بود که ۲۶ میلیون یورو از پاداش تمدید قراردادش در سال ۲۰۱۶ را دریافت نکرده است. قرار بود به خاطر تمدید قرارداد به وی ۴۰ میلیون یورو پرداخت شود اما پس از رفتن او به پی اس جی، باشگاه بارسلونا ۲۶ میلیون یوروی باقیمانده را بلوکه کرد.

رسمی؛ نیمار و بارسلونا به توافق نرسیدند

در سوی مقابل بارسلونا از نیمار شکایت کرده است و مدعی شده که 26 میلیون یوروی باقیمانده در صورتی به او تعلق می‌گرفت که به قراردادش تا 2022 پایبند می‌ماند.

تابستان امسال و در حالی که شایعات زیادی در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا شنیده می شد، احتمال پس گرفتن شکایت از سوی ستاره برزیلی بسیار بالا بود اما در نهایت این انتقال نهایی نشد و شکایت بر سر جای خود باقی ماند.

نیمار روز گذشته به همراه پدر و وکلایش وارد بارسلونا شد و از امروز صبح ساعت 9.45 به وقت محلی مذاکرات طرفین برای رسیدن به یک توافق قطعی شروع شد. اگر آنها به توافق نمی رسیدند، پرونده رسما به دادگاه می رفت تا قاضی در این مورد تصمیم گیری کند.

پس از دو دور مذاکره سرانجام توافقی به دست نیامد و قرار است از ساعتی دیگر در دادگاه در مورد پرونده نیمار تصمیم گیری شود.

طبق ادعای کادنا سر نیمار از سران بارسا خواسته بود تا به صورت کتبی تعهد بدهند برای جذب وی در فصل بعد اقدام خواهند کرد و در این صورت حاضر بود شکایتش را پس بگیرد اما باشگاه کاتالان با این درخواست مخالفت کرد.

نیمار البته ساعت 9 صبح امروز به پاریس برگشت و در حال حاضر در بارسلونا نیست. حضور او البته الزامی نبود و تنها در صورت درخواست وکلایش باید در جلسه شرکت می کرد اما در نهایت تصمیم بر این شد که او به پاریس برگردد.

نیمار از حضور در بارسلونا برای دیدار با آرتور ملو و لئو باپتیستائو دو بازیکن برزیلی بارسا و اسپانیول استفاده کرد و آنها شام را در کنار یکدیگر صرف کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج