جاباما
۹۱۱۹۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زیدان: فیلم شکست ۷-۳ از اتلتیکو را نمی‌بینم

زیدان در آستانه دربی مادرید گفت که شکست سنگین در بازی های پیش فصل ربطی به بازی فردا ندارد و نیازی به تماشای فیلم آن بازی حس نکرده است.

ورزش سه: زیدان در آستانه دربی مادرید گفت که شکست سنگین در بازی های پیش فصل ربطی به بازی فردا ندارد و نیازی به تماشای فیلم آن بازی حس نکرده است.

رئال مادرید به عنوان صدرنشین لالیگا فردا در وندا متروپلیتانو دیدار حساس برابر اتلتیکو را پیش رو دارد. دربی مادرید که برای هر دو تیم اهمیت بسیاری دارد.

زیدان: فیلم شکست ۷-۳ از اتلتیکو را نمی‌بینم

رئال در بازی های پیش فصل یک شکست عجیب 7-3 از اتلتیکو را تجربه کرد و حالا انگیزه های فراوانی برای جبران دارد به خصوص که از شرایط بهتری نیز نسبت به رقیب خود برخوردار است. فصل گذشته رئال توانست در زمین اتلتیکو 1-3 پیروز شود و حالا به دنبال تکرار آن برد است.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« اینجا همیشه مسئولیت بزرگی روی دوشم حس می کنم. همه کارکنان باشگاه، بازیکنان و اعضای کادر فنی چنین مسئولیتی در خود حس می کنند. زمانی بازیکن رئال بودم و الان سرمربی هستم.

به خوبی می دانم که دربی چه اهمیتی دارد و چگونه باید برای این مسابقه آماده شد. در هر صورت این بازی هم سه امتیاز دارد و به عنوان بازی پیش رو حداکثر تمرکز را روی آن داریم. برای بازی فردا فقط جدیت و انگیزه کافی نیست. به چیزهای بیشتری برای برد نیاز داریم.»

اتلتیکو تیم مردم و رئال تیم ثروتمند: «وارد این مباحث نمی شوم. مثل دیگران اینجا در رئال نیز همه صبح زود بلند می شوند و به سختی کار می کنند.

اینکه در بیرون می گویند رئال تیم ثروتمند است و اتلتیکو تیمی متعلق به مردم را نمی توانم عوض کنم. چیزی که می خواهم این است که هواداران رئال به بازیکنان شان افتخار کنند. تلاش من ساختن چنین تیمی است.»

شکست ۷-۳ در بازی های پیش فصل: « بازی فردا هیچ ارتباطی با آن دیدار ندارد. یک بازی مهم فردا پیش رو داریم و باید در آن پیروز شویم. تغییری در ایده های ما ایجاد نشده و می دانم که فردا نیز بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت. فیلم آن بازی را دیده ام؟ خیر، چرا که این دو بازی ارتباطی به هم ندارند.»

رودریگو: « او فردا برای تیم دوم بازی خواهد کرد. رودریگو بازیکن آینده داری است و در مورد او با احتیاط عمل خواهیم کرد.»

ترکیب اصلی: « دوست دارم به هر 25 بازیکنم میدان دهم ولی فقط یازده نفر می توانند در بازی حاضر باشند.»

هازارد: « می دانم او چه بازیکنی است و چه کیفیت بالایی دارد. یک دنیا انتظار در مورد او وجود دارد و او هم این را می داند. حامی او و در کنارش هستم. هازارد هم با ماست و همان بازیکنی خواهد شد که می خواهیم.»

وضعیت ایسکو، مودریچ و مارسلو: « بسیار بهتر از قبل شده اند و خواهیم دید که می توانند وارد فهرست نهایی شوند یا خیر.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج